net zwanger: Buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door luna777, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luna777

    luna777 Lid

    21 aug 2007
    10
    0
    0
    gastvrouw eetcafe
    enschede
    hoi,

    Zoals de titel al zegt, heb ik veel licht buikpijn. Soms ook een trekkend / rekkend gevoel in mijn zij.

    Is die buikpijn normaal, of hoort dat bij de zwangerschap? Had ik de eerste keer namelijk niet.

    En die rekkende pijn in de zij, dat ken ik nog wel van de vorige keer, maar toen was het veel later in de zwangerschap...

    Iemand een idee?

    Luna
     
  2. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Is normaal, veel vrouwen hebben er last van. Ik had het ook en eigenlijk heb het nog steeds. Zijn zover ik weet je banden die wat aan het uitrekken zijn.
     
  3. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    volgens mij is het gewoon bandenpijn, bij een tweede zwangerschap kun je dit al eerder voelen, heb ik me laten vertellen! Maar bij onzekerheid gewoon je vk bellen, hoor! :D
     
  4. Melis83

    Melis83 Actief lid

    11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam


    Hoi Luna,

    Het is heel normaal hoor dat je een beetje buikpijn hebt. Daar heb ik nog steeds soms last van. Ik heb soms ook het gevoel dat ik ongi moet worden. Verloskundige zegt dat dat groeipijn is. Het is dus ook een beetje goed dat je een beetje pijn hebt want als je niks voelt ga je je ook zorgen maken.

    Maak je niet druk en geniet ervan.

    Groetjes Melis
     
  5. luna777

    luna777 Lid

    21 aug 2007
    10
    0
    0
    gastvrouw eetcafe
    enschede
    Dank jullie wel,

    Voel me een stuk geruster.



    groet Luna
     
  6. marianne1984

    marianne1984 Actief lid

    15 aug 2007
    402
    0
    0
    ik herken die buikpij ook, maar het is toch geen slecht teken als je er ook rugpijn bij hebt? help me aub.
     

Deel Deze Pagina