hoi meiden morgen heb ik me eerste echo en ben natuurlijk hardstikke blij dat ik eindelijk zwanger ben. Maar ik ben zo bang dat er iets mis is met me ukkie. is dit een normaal gevoel van onzekerheid of is dat juist abnormaal? Ik weet ook niet hoever ik ben!!! heb het de laatste x niet meer bijgehouden (en dan wordt ik zwanger haha) maar eind mei ongeveer. hebben meer vrouwen dit gevoel. Ben ook al anderhalf jaar bezig dus wil dit gewoon niet kwijtraken. hoop op enige reactie. liefs moppedoppie
Hoi, ja dit is echt normaal hoor, het gaat wel om het ukkie in jouw buik. Dat is je dierbaar. Ik duim voor je dat je morgen een prachtige echo krijgt!
dank je wel. ben ik niet gek gelukkig. nu maar hopen dat ik een hartje zie kloppen morgen. dat kan toch al vanaf 5 weken toch?
Als eerste van harte gefeliciteerd! Ik denk dat iedereen onzeker is want het enige echte bewijs van je zwangerschap is je test. Zo een eerste echo is hartstikke spannend want dan ga je het bewijs ook echt zien. Een hartje klopt vanaf ongeveer 6 weken en vanaf 5 weken is het echt nog heel klein maar kunnen ze wel zien of het op de goede plek zit. Stel je ook nog geen klein mensje met armpjes en beentjes voor want dat is ook iets later. Heel veel plezier en succes
ik geloof dat je een kloppend hartje ziet op zijn vroegst met 5 wkn 4 dgn maar dan moet je wel echt geluk hebben... hoe ist geweest?