ik heb ook een kloppend hartje gezien gister ik zelf zeg dat ik 6 weken en 3 dagen zwanger ben maar de gyn zegt dat ik korter zwanger ben maar dan kan je toch helemaal nog geen hartje zien ?
Nee, lijkt me niet. Maar waarschijnlijk heeft ie het ook opgemeten, en dan kun je ongeveer wel zien hoe ver je bent.
ik heb ook een miskraam gehad en kreeg bij de volgende zwangerschap al een echo bij 6 weken. Zag toen gelukkig al een hartje kloppen!
Hoi, ik heb toch maar een nieuwe afspraak gemaakt, een weekje eerder, op 7 januari, dan ben ik 7 weken en 4 dagen... (volgens mijn berekening) Spannend, nog een weekje! groetjes Jessica
Goeiemorgen, Iedereen een gelukkig nieuwjaar. Meiden die een echo krijgen veel suc6. Morgen heb ik de eerste echo ben echt zenuwachtig en hoop dat het goed nieuws mag zijn. Groetjes
Ik heb net VK gebeld en kan 28.01 pas komen, had gerekend op volgende week ook rond 6 weken maar pas bij 9 weken. Ze kunnen ook even luisteren tijdens deze intake zei ze. Had echt gehoopt wegens stress dat het eerder zou kunnen...helaas! Ze zei ook dat ze met 6/7 weken waarschijnlijk niets kunnen horen...
Ik heb net VK gebeld en kan 28.01 pas komen, had gerekend op volgende week ook rond 6 weken maar pas bij 9 weken. Ze kunnen ook even luisteren tijdens deze intake zei ze. Had echt gehoopt wegens stress dat het eerder zou kunnen...helaas! Ze zei ook dat ze met 6/7 weken waarschijnlijk niets kunnen horen...
ik heb met 8 weken het hartje met een uitwendige echo gezien. Succes voor de meiden die nog moeten gaan. Is echt leuk om te zien
Hey meiden, Ik heb vandaag een echo gehad, eigenlijk een spoed echo omdat ik wat bloedverlies had. De gynocoloog zag wel wat knipperen maar wist niet zeker als het een hartje was, kon ook een bloedvat van mij zijn. Moeten volgende week 23 januari weer terug, jammer had zo gehoopt op goed nieuws, maar ja we houden hoop. Ik denk dat het wel een hartje was, er was wel heel duidelijk een vruchtzakje dus dat is iets. Succes meiden!