Een paar dagen geleden voelde ik een soort vlindertje in mijn baarmoeder. Ik herken dit gevoel nog van mijn eerste zwangerschap.Toch heb ik me nog ff stil gehouden,omdat ik dacht dat ik mezelf voor de gek hield. Nu voelde ik het gisteravond weer,zelfs een paar keer achter elkaar.Nu weet ik het zeker,dit is mijn beeb Heb het nog ff gechekt op internet en ja hoor, het is mogelijk dat je bij een tweede zwangerschap je kindje al voelt met 14 weken. Oo wat ben ik blij,vooral omdat ik nog ff moet wachten op de 20 weken echo.Nu weet ik dat alles nog goed zit Liefs Wendy
Heerlijk gevoel is dat hè! Ik heb het idee dat ik mijn kindje steeds vaker voel, toen ik dat gister tegen mijn mannetje zei, zei hij dat hij gister ook het idee had dat ie het op mijn buik had gevoeld ..in mijn banner staat 15 weken, 5 dagen, maar volgens de VK ben ik 2 weken verder...dus dan zou het kunnen...toch : Geniet er maar lekker van, en idd nu even een paar weken hier op teren tot de echo
Heerlijk gevoel is dat hè! Ik heb het idee dat ik mijn kindje steeds vaker voel, toen ik dat gister tegen mijn mannetje zei, zei hij dat hij gister ook het idee had dat ie het op mijn buik had gevoeld ..in mijn banner staat 15 weken, 5 dagen, maar volgens de VK ben ik 2 weken verder...dus dan zou het kunnen...toch : Geniet er maar lekker van, en idd nu even een paar weken hier op teren tot de echo