We willen in april, half of eind april 8 dagen Turkije. Ik zie door de bomen het bos niet meer en ken Turkije niet. Is de Turkse Riviera warmer in april en mei dan omgeving van Bodrum? Of maakt dat niet veel uit? En wie kent er een gaaf hotel met familiekamers? Liefst in de buurt van leuk stadje zoals Bodrum of Side, een kamer op de grond is ook handig ivm middagslaapjes en dat je erbij kan zitten buiten, misschien verwarmd buiten zwembad? Kortom, alle hulp is welkom
ik ben vorig jaar juni (30 graden) in Side geweest, het Royal Dragon hotel, dat was écht een aanrader. Ik denk dat je qua temperatuur aan de Turkse riviera het beste zal zitten, al kan het in april toch nog wat onzeker zijn.. Tsja, aan deze info heb je natuurlijk niet echt wat he haha.
side dan is glub golden beach ook een enorme aanrader, is een turkse centerparcs echt super mooi, grote familiekamers in de vorm van bungolohuisjes veel glijbanen
Ja, die had ik ook al gespot. Zijn de familiekamers groot genoeg op Golden Beach? Bestaan er verwarmde zwembaden in Turkije (Egypte namelijk wel)? Anders kunnen de kindjes in april/mei niet eens buiten zwemmen, water veel te koud.
ik vind voyage sorgun in side helemaal geweldig en gaan dus 21 april er weer heen verwarmde zwembaden en grote familiekamers met een lekker bad voor de kids ook is er op het park genoeg voor kinderen glijbanen peuterbad midgetgolf bowlen groot grasveld waar ze spelletjes met de kids doen je loopt zo het strand op en er is zelfs een kinderkermis met een treintje draaimolen reuzenrad e.d. teveel om op te noemen eigenlijk wij zijn verleden jaar 28 april gegaan en gaan nu dus een week eerder maar verleden jaar was het vanaf begin april al heerlijk en toen wij er waren rond de 27 graden en 1 dag regen(maar ja voor dit jaar weet ik het5 nog niet maar ja hier weten ze het weer ook niet een maand van te voren dus we zien wel) ben aan het aftellen veel succes met zoeken groetjes debby
Hier gaan we 16 April naar Limak Limra in Kemer( kiris) Ik durf je niet te zeggen of overal het water verwarmd is. Vorig jaar hadden we wel heel goed weer maar het water buiten was koud toen. Wel een heel mooi complex en heel veel te doen voor de kinderen.
of het water daar verwarmd is durf ik je niet te zeggen, wij waren er namelijk terwijl het daar 30 graden was..... familie kamers zijn er zeker groot genoeg. als je binnenkomt sta je meteen in de "woonkamer" en links en rechts van de woonkamer zijn slaapkamers, en van de banken in de woonkamer kun je ook nog bedden maken. tenminste in het huisje waar ik met mijn zusje en ouders toen in heb gezeten nu 5 jaar geleden. verder zijn we er nog 3 keer erna geweest maar dit was met manlief dus geen fam.kamer meer