Mijn man is een grote drinker en een feestbeest. Bij de eerste dronk hij tot de uitgerekende datum vrolijk door en uiteindelijk heb ik hem uit de kroeg geappt. Het is verder een leuke vent die uitstekend voor ons heeft gezorgd. Ga nu bij de tweede toch wel aangeven dat hij iets minder moet drinken vanaf 36 weken. Dan heb ik het over 5 of zes biertjes als hij weggaat met vrienden.
Sinds vorige week beperkt hij het tot een paar biertjes tijdens de wedstrijden, vind ik prima. Helemaal niks hoeft ook niet voor mij, maar aangeschoten gaat ook te ver. Verbieden hoeft niet en doe ik niet, het is een volwassen kerel
Wij zijn sowieso tegen alcohol in het verkeer, zelfs 1 biertje vinden we niet kunnen. Wij hebben nog geen week afgesproken waarin hij niet of nauwelijks mag drinken maar ML gaf zelf al aan dat hij het niet prettig vindt om te hebben gedronken en vervolgens, voor zijn gevoel, niet met volle verstand mij te kunnen ondersteunen. Hij drinkt ook niet zo heel veel, 1 a 2 op een avond. Denk dat het wel losloopt.
Mijn vriend drinkt nooit........alleen tijdens EK en WK, en laten we daar nu net inzitten haha. Maar hij kijkt wel uit straks, hij zou zich altijd schuldig voelen als hij dronken zn dochter ter wereld ziet komen. Zal wel goed komen.