Ja hoor! Ik gebruik antagel in combi met rennies. Eet ze als snoepjes! Heb in elke la en tas een strip liggen. Vervelend he! Je hebt ook wel sterkere middelen maar die kreeg ik niet van de huisarts. Trouwens in de gebruiksaanwijzing van rennies staat ook dat het gewoon kan. Succes! Hopelijk doen ze hun ding voor jou!
Ik ben meer een meelezer dan dat ik reageer, maar mijn hemel hoeveel "mag ik dit" topics volgen nog??? Gebruik je gezond verstand, lees de bijsluiters van medicijnen en het komt allemaal goed. Wat wordt de volgende? "Ik moest heel hard niezen, kunnen hierdoor mijn vliezen breken?" Of "als ik pers als ik moet.poepen, pers ik mijn kind er dan uit?" Serieus... ik ben soms ook best onzeker over zaken maar dit slaat alles....
ook opletten wat je eet en drinkt Koolzuur en koffie prikkelt, dus meer last. Scherpe of zure dingen ook. Je bent nog maar kort zwanger dus zou opletten wat je eet anders worden t lange 9mnd.
Lees de achterkant van het doosje eens? Daar staat de dosering én dat je diezelfde dosering aan kunt houden tijdens de zwangerschap.
Rennie mag je gebruiken. Hielp bij mij prima. Had nog nooit last gehad van brandend maagzuur, kreeg het in de laatste weken van mijn zwangerschap.
Antagel! Liters weggedronken bij de zwangerschap van onze zoon en nu sinds deze week drink ik het weer.
Ik heb het sinds 2 dagen ook, bij mijn 1ste zwangerschap hielp vanille vla goed, maarja vanmiddag natuurlijk vergeten te halen.
Hm ja dat dacht ik ook. Laatst ook al een topic over eten wat niet gaar was. Maar ja lees de bijsluiter eens en anders op internet kijken? Daar staat ook genoeg. Ik heb weinig tot geen last van maagzuur (afkloppen) maar als ik het wel heb dan komt dat ten eerste door teveel vet eten dat ik echt te vol zit of veel zuur eten/drinken of combinatie daarvan. Rechtop zitten helpt vaak wel maar als het te erg wordt eet ik theelepel suiker. Ik heb geen rennie of gele vla in huis en tot nu toe is suiker voldoende.
vanille vla, melk, regla ph heb je in kauw tabletten en een drankje, wat bij mij hielp tijdens de vorige zwangerschappen een rauwe aardappel (wel zonder schil) klinkt vies maar geloof me het werkt echt!
Hahahaha!! Sorry maar ik lig in een deuk om jouw reactie!! Snap inderdaad dat je onzeker kan zijn, maar ben het wel met je eens
Iehw! Echt? Moet je dan niet juist overgeven van de smaak? Of valt dat wel mee (ik heb nog nooit een rauwe aardappel geproefd )? Oh en, echt hilaaaaarisch inderdaad. De onzekerheden of angstklachten van een ander TS kan geen topic meer openen of ze wordt weer in de zeik genomen. Zelfs als ze een topic opent over een jurkje vinden voor een bruiloft, vinden mensen het nodig om te roepen dat ze haar eigen eten maar mee moet nemen, 'want stel je voor'. Inlevingsvermogen van een dode pissebed.
haha nee, het is niet het lekkerst tussendoortje maar ik heb toch veel hapjes genomen voor de maagzuur