ik wil er een voor de kerst gaan kopen, met het vele eten erbij...pfff...heb overdag nergens last van maar s avonds na het eten moet er een knoopje open!
ja maar rond kerst is dat standaard haha dan ben je weer een paar weekies verder dus ik zou wat leuks kopen waar je buik leuk in uitkomt en dan showen ermee met de feestdagen
ok allemaal bedankt ovor de antwoorden, kun je eigenlijk zien hoe verschillend een lichaam is he! Maar we wachten gewoon af totdat alle broeken te strak zitten, heb nu al wel 1 jeans die zit vrij laag en ook vrij strak nu. Mar is in derdaad leuk om met de kerstdagen al een buikje te hebben Iedereen veel geluk met je zwangerschap! Liefs, Lien
Tot 25 weken in een normale spijkerbroek. Toen ging het echt knellen en vervelend worden. Nu draag ik echt wel rokken nog van maat 36. Maar dat gaat nu ook knellend zitten. Heb echt 1 positiebroek gekocht een paar shirtjes en daarmee ook eindeloos gecombineerd. Ook de rokjes deden het geweldig, panty eronder en het staat altijd stoer en hip. Dit wel met elastiek erin.
mijn broeken zitten al een paar weken niet lekker meer, en ik ga echt niet met een elastiek in mn knoop lopen...vind ik idd een beetje armoedig. ik heb 1 broek gekocht een beetje groot nog, maar zit wel lekker! Verder heb ik wat kleding van mn schoonzus en een vriendin gekregen, maar eigenlijk draag ik nu haast alleen leggings en jurkjes enzo...en 's avonds mn sweatpants of pyjama maar ik heb zo'n last van mn darmen, al vanaf week 6 ofzo, dat rekbaar veeeeeeeeel lekkerder zit dan gewone jeans!