Ik draag nog veel van mijn eigen broeken. Op dgn dat ik druk ben en dus wat lekker zittende kleding aan wil draag ik een positiebroek dst doe ik sinds 2 wkn denk ik. Ben nu 4 kg aangekomen. Bij de eerste ook met ong 16 wkn! Daar zat hier dus geen verschil in!
Ik draag het al een paar week.. Vind andere kleding echt niet lekker meer zitten of het moet echt goed rekken! Draag nog wel m'n eigen jurkjes enzo maar broek en legging van positie kleding
Ik droeg vanaf 8/9 weken positiebroeken. Dit omdat me eigen broeken gewoon echt niet lekker meer zaten! En dat terwijl het me eerste is Draag wel me eigen shirtjes nog, alleen wel met buikband eroverheen want sommigen zitten nu echt erg kort op me buik haha! Ben nu overigens 19 weken
Vanaf een week of 12 geloof ik. Het was nog niet écht nodig maar ik vond het zo leuk haha Het zit idd ook heel lekker!
Bij de eerste zwangerschap pas vrij laat, 16 of 18 weken ofzo? Nu met de tweede zal het wel sneller gaan. (Het is nog een tweeling ook ) Ik draag nu al niet meer mijn normale spijkerbroeken, maar een broek die ik heb bewaard uit de tijd dat ik een maatje groter was. Die zit wel wat te ruim en zakt een beetje af. Maar ik kan niks straks meer verdragen rond mijn buik. (Normaal draag ik vaak wel wat strakkere kleding.) Thuis draag ik nu ook baak jurkjes, als het weer het toestaat. Dat zit echt het lekkerste! Maar daar zie je toch al een beetje een (damen-)buikje in. Dus buitenshuis draag ik die niet veel, omdat de zwangerschap nog niet bekend wil maken bij leerlingen en hun ouders.
Ben nu 32+3 en draag nog steeds mn normale leggings.. heb maanden terug 1 positie legging bij h &m gekocht maar mn buik verzuipt er nog in zakt hele tijd af.. wel wat positie tops sinds 2 maanden omdat dat wel fijner zit.. maar verder buikbanden ook maar 1 die past.. die van vorige zw schap verzuip ik in.. toevallig paar weken terug 1 gehad van noppies maat s/m ( en das echt niet mijn kledingmaat lol) die wel goed zit.. dus soms draag ik die.. verder deze keer ook geen positiebroeken gekocht .. zit alleen wel in dilemma ivm jas als t wat kouder word straks ben bang dat ik voor hele korte tijd dan 1 moet halen :s
Hier bij de 1e ook rond 16 weken en nu al met 9 weken.. Het verschilt gewoon heel erg maar draag idd waar jij je fijn bij voelt.. Ik vind de broeken ook erg fijn zitten maar ook gewoon leggings met een leuk jurkje!
bij mijn eerste zwangerschap met een maand of 4, ik denk dat ik nu eerder een buikje krijg, ik heb soms mijn knoop al wel los, omdat het niet meer lekker zit .
Ben zwanger van de eerste en kon mijn eigen broeken met 7 weken al niet meer verdragen. Dus de eerste zwarte-positie-pantalon voor mijn werk toen al aangeschaft! (Moet ik wel bekennen dat vanwege de winter-kilo's mijn eigen broeken toch al een beetje strak zaten).
Loop nu tegem de 16 weken en ik kan m'n oude vroeken nog net aan. Vind het echt een.crime om ern positiebroek te vinden: als ik m'n benen erin krijg, zakken de meeste van m'n kont helaas. Genant weinig variatie in pasvorm, vind ik: alsof iedereen nu ineens smalle pootjes heeft. Draag nu dus nog palazzo's, gewone stevige leggings en tuniekachtige eroverheen. Of maxirokken en jurken: dat gaat ook prima. Heb gewoon in verhouding weinig buik. Al is wel overduidelijk dat ik zwanger ben, moet ik zeggen.
Ben nu bijna 25 weken zwanger en draag nog mijn eigen broeken. Ik pas nogsteeds geen positie mode, zelfs maatje 34 niet. Bij mijn dochter droeg ik pas een positie broek vanaf een weekje of 33 denk ik. Dit ligt niet aan mijn buik trouwens, nu bij de 2de al helemaal niet want het is echt een grote bol al. Maar mijn benen en kont enzo blijven heel lang hetzelfde, vanachter zie je ookniet dat ik in verwachting ben bij mij. Dus dan zit zoeen positie broek zo flubberig en lelijk bij mij...
Ben in totaal 20 kg bijgekomen en vanaf een week of 20 zwangerschapsbroeken gaan dragen. Kreeg sommige spijkerbroeken al veel eerder niet dicht, maar dat deed ik dan met een elastiekje.
Vanaf zo'n week of 10 konden mijn broeken niet meer goed dicht, dus heb ik een elastiekje gebruikt. En vanaf week 17 een zwangerschapsbroek. Echt een verademing Toen was ik nog niets aangekomen. Ik ben nu 23W4D zwanger en precies 3 kilo bijgekomen
Ik vanaf 5 weken, ik ben van mezelf slank, maar kreeg direct al een flinke buik en was ook heel gevoelig, waardoor ik niks kon verdragen onderaan mn buik. Dus direct een heerlijke H&M positiebroek op mp gekocht, perfect!!
Ik heb bij de eerste volgens mij bij 15 weken eens wat broeken gekocht, nu bij 9 weken zit alles nog redelijk, behalve mijn spijkerbroeken. Net mijn positie broeken gepast en ohh wat zit het lekker. Denk dat ik ze maar ga dragen hoor knelt ten minste niet zo.
Wat je ook kunt doen, is een FlexiBelt kopen! Dan kun je nog lekker je eigen broeken aanhouden, maar zitten ze niet meer zo strak bij je buik!
Bij de eerste droeg ik pas bij 16 weken zwangerschapsbroeken (jeans en joggingbroeken van H&M) ze zaten heerlijk! Ik heb ze al weer aan gehad nu bij de tweede maar ze zakken nog van mn billen haha dus wacht er nog even mee voor ik ze weer aan doe. Maar nu vast eerder als die 16 weken hoor! Ik heb nu een jeans aan waarvan ik steeds de bovenste knoop open doe haha, en als ik dan weg moet doe ik hem weer dicht omdat ik bang ben dat hij afzakt maar zo gauw ik weer thuis ben..
ik heb bij 3 de zwangerschappen pas vanaf 12 weken positiebroeken aan gedaan.ben maar een sprietje van mij zelf haha.dus die zakte meer van mijn kont.maar nu pas ik de positie broeken al bijna niet mee dus de kleine moet maar snel komen. maar als jij gewoon een broek lekker vind koop je die toch gewoon gewoon doen waar jij je fijn bij voelt
Bij de eerste met een week of 13 denk ik, en nu bij de 2de al met 7-8 weken begonnen. Zit stukken lekkerder.