Ik ben met 38.4 gestript de eerste keer. Ik had voor weeën vanaf week 37. Toen met de controle wilde ze toucheren omdat ik al Ruim anderhalve week voorweeen had. Toen bleek ik 2 cm te hebben. Toen vroeg ze het zelf. Toen gedaan gebeurde Niks... Toen met 39.3 volgende afspraak en toen weer gestript.. Uur later begonnen de weeën heel licht en de dag erna is ze geboren. Succes!
Met 40+4. Emotioneel heb ik een erg zware zwangerschap gehad, ivm de zwangerschap het jaar ervoor. Van dat kindje hebben we afscheid moeten nemen met 15 weken zw. Ze stelde het zelf voor om te strippen, met 39wk. Toen hebben we toch nog even gewacht. Maar met 40+3 was ik het zat. Ik snap trouwens wel dat je liever eerst nog gestript wil worden ipv ingeleid met 41wk. succes!
Ja was m'n eerste... Die keer erna had ik wel het idee dat het door het strippen kwam... Maarja je weet het nooit zeker... Misschien was het ook wel begonnen als ik niet gestript was... Vond het trouwens niet heel vervelend... Gemakkelijk is het niet maar zoals ze hierboven al zeiden... Ontspan!
Ik ben met 40+5 weken pas gestript. Eerder was niet bespreekbaar eerder had ook geen zin gehad. Strippen heeft echt alleen zin als je al een beetje ontsluiting hebt of de baarmoedermond verweekt is. Ik ben namelijk vier keer gestript!!! Waarbij de vierde keer pas zin had omdat toen mijn baarmoedermond verweekt was. Ons meisje is bij 41+3 geboren.
Het ligt echt puur aan hoe je bmm is! Ik was 42 weken en nog niks ontsluiting terrwijl je met 40 weken best al 2 cm kunt hebben! Hier wilde ze niet strippen omdat ik ook geen voorweeën had... En ik hoorde dat het bij een eerste vaak veel gerommel oplevert, maar meer niets...
Klopt helemaal dus hoop dat t wel verweekt is.. Vandaag al last van buikpijn heledag hoop dat t doorzet. Maar hier word ik zoiezo met 41 weken aal.ingeleid daarom hoop ik dat t strippen effect gaat hebben meteen.
Oow ik zou het wel echt eisen want ik heb dan liever gestript worden dan inleiden. Ik heb nu al aantal personen waarbij het dezelfde dag nog effect had dus ik ben echt benieuwd. Jullie horen.morgen van me! Ben echt aan t bidden dat ik al een beetje ontsluiting heb en verweekte bmm