Hoi iedereen even een vraagje . Ik ben precies vandaag 35 weken zwanger van ons meisje. Het valt me op dat ze steeds vaker en langer de hik heeft. Hebben jullie dat ook. Verder is ze ook een actieve baby soms wel een paar uur aan n stuk.
Hier ook een baby die steeds vaker de hik heeft! Bedacht me vanmorgen dat ik zelf bijna de hele zwangerschap de hik niet heb gehad
Hier een dame die tijdens de weeen nog zelfs de hik had! en ook vaak daarvoor. Ook toen ze was geboren had ze vaak de hik...
Hier momenteel de hikkerdehik, lig plat op mijn rug en zie iedere paar sec mijn buik een beetje omhoog veren hahaha, ik heb net een groot bord bami gegeten en beeb heeft de hik.
Mijn ventje had ook vaak de hik, ook tijdens de bevalling... Had een lijn in mn baarmoeder en mn ventje een draadje op zn hoofd, af en toe hupte dat tussen mn benen op en neer...... Hij had de eerste weken na de geboort ook vaak de hik
Kan iemand mij het verschil uitleggen hoe een trap(beweging) aanvoelt en de hik.. Ik heb zelf geen flauw idee:s
Hik komt met een zekere regelmaat, voor een aantal minuten achter elkaar. Is dus niet 1 beweginkje of schopje maar echt schokjes achter elkaar. Meestal met paar seconden er tussen. Mijn babytje heeft de laatste tijd ook weer de hik, hele buik gaat dan op en neer
Hier ook meerdere keren per dag de hik, best zielig af en toe hoe lang het duurt. Dan voel ik haar weer draaien, net of ze af en toe er zelf ook moe van wordt. Begreep dat het normaal is dat ze regelmatig de hik hebben, omdat ze veel vruchtwater drinkt,
Ik zou niet weten hoe het voelt als de baby de hik heeft. Ik heb weleens het idee dat het "schokt" van binnen. En dan best lang en vaak, het voelt als een spiertrekking die maar niet over gaat. Zou dat de hik zijn van de baby?
Zou goed kunnen..het is ritmisch getik en op dezelfde plek. .soms verplaatst t..geloof me je merkt het verschil tussen getrappel en de hik