De Hik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JesDen, 17 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Hoi iedereen even een vraagje . Ik ben precies vandaag 35 weken zwanger van ons meisje. Het valt me op dat ze steeds vaker en langer de hik heeft. Hebben jullie dat ook. Verder is ze ook een actieve baby soms wel een paar uur aan n stuk.

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Is heel normaal ! Straks als ze eruit is kan het ook zijn dat ze vaak de hik heeft :)

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een baby die steeds vaker de hik heeft! Bedacht me vanmorgen dat ik zelf bijna de hele zwangerschap de hik niet heb gehad:cool:

4. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Hier een dame die tijdens de weeen nog zelfs de hik had! en ook vaak daarvoor. Ook toen ze was geboren had ze vaak de hik...

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Hier momenteel de hikkerdehik, lig plat op mijn rug en zie iedere paar sec mijn buik een beetje omhoog veren hahaha, ik heb net een groot bord bami gegeten en beeb heeft de hik.:p

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Mijn ventje had ook vaak de hik, ook tijdens de bevalling...
    Had een lijn in mn baarmoeder en mn ventje een draadje op zn hoofd, af en toe hupte dat tussen mn benen op en neer......
    Hij had de eerste weken na de geboort ook vaak de hik

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Haha hier ook hoor..steeds vaker ligt ie te hikken..soms langer dan de andere keer ;)

8. saraa123

saraa123 Lid

9 nov 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan iemand mij het verschil uitleggen hoe een trap(beweging) aanvoelt en de hik..
    Ik heb zelf geen flauw idee:s

9. Nancy81

Nancy81 Actief lid

31 aug 2011
    151
    0
    0
    Hik komt met een zekere regelmaat, voor een aantal minuten achter elkaar. Is dus niet 1 beweginkje of schopje maar echt schokjes achter elkaar. Meestal met paar seconden er tussen.
    Mijn babytje heeft de laatste tijd ook weer de hik, hele buik gaat dan op en neer :)

10. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Hier ook meerdere keren per dag de hik, best zielig af en toe hoe lang het duurt. Dan voel ik haar weer draaien, net of ze af en toe er zelf ook moe van wordt. Begreep dat het normaal is dat ze regelmatig de hik hebben, omdat ze veel vruchtwater drinkt,

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik zou niet weten hoe het voelt als de baby de hik heeft.
    Ik heb weleens het idee dat het "schokt" van binnen. En dan best lang en vaak, het voelt als een spiertrekking die maar niet over gaat. Zou dat de hik zijn van de baby?

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Zou goed kunnen..het is ritmisch getik en op dezelfde plek. .soms verplaatst t..geloof me je merkt het verschil tussen getrappel en de hik ;)

Deel Deze Pagina