heb heel lang zitten twijfelen waar dit neer te zetten . denk dat 't hier wel hoort want wie is (of was ooit) zwanger terwijl de test negatief was en ook 'ongesteld' werd en toch zwanger bleek ??? ik heb zo ongelofelijk sterk t gevoel dat ik zwanger ben . was ten eerste 4 dagen overtijd had een negatieve test en nu ongesteld. normaal als ik ongesteld ben heb ik 1 dag last van menstruatie kwalen maar nu blijft t . ben gister ongesteld geworden maar tis al bijna weg . normaal gesproken vloei ik een dag of 5 . ben emotioneel en zo ontzettend moe 😪. ook heb ik pijn in m'n onderrug de heleboel daaronder trekt koud koud koud . misselijk in de avond . allemaal kwalen die ik bij m'n vorige zwangerschappen ook ervaarden. ik ben benieuwd naar jullie verhalen . als ik op internet kijk is t niet onmogelijk al is de kans klein I know .
T enige wat je kan doen is over paar dagen nog eens een test doen. Of naar dokter bloedtest laten doen.. Dan heb je zekerheid
Kan t niet zo zijn dat je de test te vroeg gedaan hebt en je menstruatie eigenlijk een innestelingsbloeding was?
heb een app waar ik mijn menstruatie bij houd afgelopen woensdag was gewoon dag 28 werd gister pas (ongesteld) ben al 2 jaar op de dag af ongesteld heel soms een dagje eerder of een dagjes later maar that's it's. heb bij de eerste een innesteling bloeding gehad maar dat was wat rozige afscheiding . gister en vandaag was echt net als een echte menstruatie alleen is t nu al weg
een innestelingsbloeding hoeft niet een beetje rozig te zijn. Sommige vrouwen hebben flink bruinverlies en anderen zelfs helder rood verlies. Een appje op je telefoon zegt niks over wanneer je je eisprong gehad hebt... Misschien heb je wel een late eisprong en een korte LF... Waardoor je misschien nog wel helemaal niet op het moment van testen kon testen
Lastig en spannend dus. Ik ben ook wel eens maar 1 a 2 dg ongesteld geweest in t verleden.. Blijft Moeilijk. Van de week dus nog maar eens testen dan
heb nog testen van sensi test . wanneer zou ik dan t beste kunnen testen denken jullie ??? 't was idd wel echt helder bloedverlies
Hier bij beide zwangerschappen eerst gedacht ongesteld te zijn geworden. Veel rood, 2 dagen lang. Dag dat het stopte positieve test in handen. Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest. Spannend. Succes.
Je spreekt pas over een miskraam na een positive test. En om nou meteen van het ergste uit te gaan.....
Doordat je zelf denkt dat je zwanger bent, kán het zijn dat je menstruatie anders verloopt. Een soort schijnzwangerschap... Een test had nu echt wel positief moeten zijn. En anders ff de huisarts vragen om bloedtest
Dan had ze een positieve test, hoe licht ook, moeten hebben! En die heeft ze dus niet. Dan zou je dus elke maand als je wat later ongesteld wordt, een vroege miskraam hebben? Zonder positieve test? En hebben mensen met wat onregelmatige cyclussen dus altijd vroege miskramen? Een paar dagen na een mogelijke innestelbloeding zou je kunnen testen. Negatief, dan ben je echt niet zwanger, maar heb je helaas een lichte menstruatie gehad wat helaas wel eens voor kan komen.
Grappig dat ik je topic lees. Ik heb momenteel ook last van een kwaaltje dat ik had tijdens mijn zwangerschap... nl opgezwollen slijmvliezen. Het enige wat helpt is Vicks neusspray. Ik heb hier mijn hele zwangerschap last van gehad en verder niet meer. Ook ik denk heel soms met vlagen "zou het dan toch"? maar ik ben gewoon ongesteld geweest 17 dagen geleden en mijn vroege test was ook negatief. Ik ga me dus verder niet gek lopen maken en wacht gewoon mijn volgende menstruatie af. mijn advies: of je doet nog een test of je wacht je volgende menstruatie af.... de test biedt enige antwoord. Ook al zou je hier verhalen treffen van vrouwen die het hebben meegemaakt wil dat niet zeggen dat dit ook voor jou geldt.... Succes met testen en ik lees graag de uitkomst want nu ben ik wel nieuwsgierig
ik dacht pas dat ik zwanger kon zijn toen ik overtijd ging niet ervoor dus denk niet dat ik daarom overtijd was