Oh dat heeft onze zoon nu nog steeds! 99% van de pogingen die hij neemt om te voelen blijft hij doodstil liggen Als de bewegingen van je buik duidelijker worden zal hij dat wel genoeg kunnen ervaren, mijn vriend zit dan met verbazing te kijken
Ja super leuk om tr zien als je buik op en neer gaat. Vooral als je iets op je buik legt zoals de afstandsbediening ofzo.
Ik voel het duidelijk vanaf 16 weken (achteraf bekeken ook al iets eerder, maar dacht toen dat t mijn darmen waren), mijn vriend heeft t voor t eerst gevoeld met 18 weken. Sinds die tijd zie je ook af en toe een klein "heuveltje" op mijn buik als ze trapt, schattig 1e zwangerschap, placenta achterwand
Eerste zwangerschap met 19 weken al. Deze zwangerschap vanaf een week of 23 na veel gedult en sinds 27 weken duidelijk! Mijn zoon van 7 vind het een prachtig gevoel... die kan niet van mijn buik afblijven en verteld iedereen die het maar horen wil dat zijn zusje super sterk is en hem elke dag een high five geeft ❤ Sinds deze week kan ik zelf ook heel duidelijk voelen hoe de baby ligt (plek billetjes en ruggetje).
Gemeen he! Nou net vanacht werd ik wakker met buikpijn terwijl meneertje druk aan het draaien en stompen was. 😅 Dus ik zachtjes ml wakker maken gezegt nu moet je voelen. En hij zegt 😮 Oh wat trap die veel en hard. Die lieverd werdt niet eens boos dat ik hem wakker maakte en was zo blij dat die hem eindelijk kon voelen. 😍
Voel soms soort plopjes / kietelend gevoel in m'n onderbuik. Is dat misschien de baby al? Tis m'n eerste...
Ik voelde mijn dochter met 14 weken, mijn man met 18,5 weken en we zagen haar aan de buitenkant vanaf 20 weken.
Hier vanaf 18 weken omdat hij steeds te laat was ... ik voelde de kleine zelf al met 11 weken 2 dagen
Rond de 21 weken! Daarvoor was de kleine steeds gelijk stil als hij wilde voelen. Nu met 33 weken blijft het lastig voor mijn vriend om hem te voelen. Dit omdat de placenta aan de voorkant ligt en de kleine dus echt aan de zijkant moet trappelen wil je iets voelen!
Omdat ik het geduld heb om uren met mijn handen op mijn buik te leggen voel ik de baby aan de buitenkant nu regelmatig schoppen. Maar omdat ze vaak maar 1 keer schopt en dan niet meer, heeft mijn partner het nog niet kunnen voelen. Hij heeft gisteren wel mijn buik zien bewegen. Dat is ook erg speciaal.
niet ik voelde onze dochter zelf pas met 22 weken, placenta lag aan de voorkant. door mijn extra laagje was te verwachten dat mijn man haar later zou voelen, maar voor dit gebeurde werdt ze al geboren.. elke x als ze mij als trampoline gebruikte riep ik hem maar zodra hij zijn hand op mijn buik deed stopte ze met trappen, eigenwijze meisje!
mijn partner vanaf 24 weken zo nu en dan. Onze baby houd zich mooi stil als hij gaat voelen, heel gemeen
Apart om te lezen hoe verschillend het kan zijn wanneer iemand het kindje voelt. Hier nu 12+3 dagen zwanger, nog niets gevoeld, maar kan niet wachten op dat eerste schopje
Ik zelf al vanaf 14 weken en bij 18 weken m'n man! Was wel geluk, want kleine is nog niet dagelijks aan de buitenkant te voelen. Nu 3 keer heel duidelijk verder alleen van binnen nog.... Was bij de eerste ook al aan de vroege kant!