Ik voelde haar met 16 weken al. Toen voelde het nog als bubbeltjes die knappen. Inmiddels voelt het als echte trappen
De eerste met 17 weken. Had mn placenta toen aan de voorkant. Mijn vriend voelde hem met 19 weken. Nu heb ik mn placenta aan de rugzijde en voelde ik hem al met 13 weken. Het was niet eens gefladder, maar meer alsof hij mij van binnen een kopstoot gaf 😜 Het was ter hoogte van mijn schaambeen, dus mijn darmen waren het niet. Mijn vriend voelde deze baby met 18 weken ongeveer
Ik dacht met 14 weken "plopjes" te voelen. Maar ik twijfelde toen of het nu wel of niet was. En met 16 weken wist ik het zeker! En was het ook erg regelmatig.
De eerste voelde ik met 15 weken en de tweede met 11 weken al. Ik had toen ook al echo's en je kunt je dan voorstellen hoe klein ze dan zijn, dat ze nig in volle lengte je hele baarmoeder door stuiteren lol Maar de gynaecoloog zei dat het kon, dat dat dus was wat ik voelde, ik ben trouwens ook heel gevoelig voor vanalles, voel ook mijn eisprong enzo...
Hoi dames bedankt voor jullie reacties leuk om alle verhalen te horen! Vandaag nog een keertje hetzelfde gevoelt meerdere malen vanochtend dus kijk even of het inderdaad aan blijft houden. Ben denk pas volledig overtuigt als ik goeie trapjes krijg haha! Wel fijn om te horen dat gynaecologen hebben gezegd dat het mogelijk is!
Ik voel ons kindje vanaf ongeveer 12,5 week. De eerste keer dacht ik dat dat niet kon, maar toch voelde het niet als mijn darmen. Enkele dagen later met 13 weken weer datzelfde gevoel, toen wist ik het zeker. Mijn placenta ligt deels aan de voorkant, aan die kant voel ik niks. Met 13,5 week bij de vk geweest en zei vroeg of ik al iets voelde. Ze luisterde het hartje en vond het exact op de plek waar ik het kindje soms voel. Het is nog niet dagelijks, maar wel erg leuk. Ik denk dat het nu niet lang meer duurt voordat ik meer ga voelen.
Met 23 weken voelde ik hem voor het eerst (het is mijn eerste). Ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant. Sinds vorige week voel ik m nu eigenlijk dag
Hihi, precies het topic waar ik naar op zoek was! Leuk om alle verschillende ervaringen zo te lezen, en wat een verschillen zijn er ook! De verloskundige had me wel al gewaarschuwd dat het wellicht lang zou duren voor ik iets zou voelen, inderdaad omdat de placenta aan de voorkant ligt, maar stiekem ben ik toch wel heel nieuwsgierig en ongeduldig. Succes met de zwangerschap iedereen!
Leuk om te horen allemaal dames! En balen voor de dames met de placenta aan de voorkant, daar duurt het jammer genoeg vaak wat langer bij. Hier het gekriebel nog veel gevoeld zelfs wakker erdoor geworden maar heb het inmiddels ook bij me navel gevoeld en zo hoog kan het nu nog niet liggen volgens mij haha. Donderdag echo dus ben benieuwd wat ik nou voel.
Ook met 11w, bijna 12, al! Baby ligt helemaal vooraan zagen we op de echo en verloskundige zei; ik ga niet zeggen dat het niet zo Is. Nog veel vaker gevoeld inmiddels nu vrij duidelijk al. Weet zeker dat het de baby Is!
Eerste weet ik niet meer, dat zou ik moeten opzoeken. Deze zwangerschap met 15+3 echt overduidelijk een schopje, 2 vlak na elkaar. Placenta ligt achter. Vanaf een week of 17 voel ik haar dagelijks.