Dames Ik ben ondertussen 9.2 weken zwanger en 3.2 weken misselijk en moest behalve een dag of 3-4 steeds dagelijks 2 - 5 keer kotsen. BAH maar de misselijkheid is nadien toch eventjes voorbij, dus het lucht wel op. Zaterdag kreeg ik Primperan van de HA voorgeschreven (3 x daags 1 tot 2 koffielepels). Zondag en gisteren niet moeten overgeven, niet misselijk geweest, met smaak ontbeten, enz. Ik dacht JOEPIE WONDERMEDICIJN!! En voortaan volop genieten. Vandaag is het erger dan voordien Vanmorgen moeten overgeven, plus ook de medicatie moeten overgeven hoogstwaarschijnlijk. Vanmiddag wat gegeten en terug het medicijn genomen. Een uur later lag een deel er weer uit. Zopas terug moeten overgeven terwijl het voordien tegen de middag steeds over was! HELP? Hoe kan ik toch mijn eten en medicijn binnenhouden? Gisteren was zo'n goede dag! En vandaag 10 x erger
Owh dat is vervelend. Ik zou de huisarts vragen om zetpillen. Die kun je niet uitspugen Emesafene, dit is volgens mij het meest voorgeschreven bij zw misselijkheid, is er in zetpilformaat.
Bedankt voor de tips! Gisteren van manlief te horen gekregen dat hij al de hele dag misselijk was en bijna moest kotsen, dus misschien hebben we wel iets verkeerd gegeten en was het daarom zoveel erger opeens. Nog even een dagje afwachten