Ik spuug de medicatie tegen overgeven weer uit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fee89, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Dames

Ik ben ondertussen 9.2 weken zwanger en 3.2 weken misselijk en moest behalve een dag of 3-4 steeds dagelijks 2 - 5 keer kotsen. BAH :( maar de misselijkheid is nadien toch eventjes voorbij, dus het lucht wel op.

Zaterdag kreeg ik Primperan van de HA voorgeschreven (3 x daags 1 tot 2 koffielepels). Zondag en gisteren niet moeten overgeven, niet misselijk geweest, met smaak ontbeten, enz. Ik dacht JOEPIE WONDERMEDICIJN!! En voortaan volop genieten.

Vandaag is het erger dan voordien :eek: Vanmorgen moeten overgeven, plus ook de medicatie moeten overgeven hoogstwaarschijnlijk. Vanmiddag wat gegeten en terug het medicijn genomen. Een uur later lag een deel er weer uit. Zopas terug moeten overgeven terwijl het voordien tegen de middag steeds over was!

HELP? :) Hoe kan ik toch mijn eten en medicijn binnenhouden? Gisteren was zo'n goede dag! En vandaag 10 x erger :)

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Owh dat is vervelend.
    Ik zou de huisarts vragen om zetpillen. Die kun je niet uitspugen ;)
    Emesafene, dit is volgens mij het meest voorgeschreven bij zw misselijkheid, is er in zetpilformaat.

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd, Primperan is er ook in zetpilvorm, gewoon even bij de ha vragen!

4. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Zetpillen en werken net zo goed

5. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ik zou inderdaad ook om zetpillen vragen. Dan weet je zeker dat het binnen blijft.

6. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Bedankt voor de tips!
    Gisteren van manlief te horen gekregen dat hij al de hele dag misselijk was en bijna moest kotsen, dus misschien hebben we wel iets verkeerd gegeten en was het daarom zoveel erger opeens. Nog even een dagje afwachten :)

Deel Deze Pagina