Hallo dames, Zijn er hier dames die een vroege geslachtsbepaling hebben laten doen (13/14 weken)? Zo ja, zou je dan misschien de foto willen plaatsen?? Even de uitleg. Zaterdag vroege geslachtsbepaling gehad. Ze dacht eerst meisje toen jongen. Gyn heeft de foto`s ook gezien en zegt hier geen jongen uit te kunnen maken. Hij vond de zijkanten te ver doorlopen om een knul te zijn en het bolletje te ver in het midden staan en niet genoeg omhoog om een piemel te zijn. Hij vond het nu meer op een meisje lijken. Wat denken jullie? Ik had gehoopt op nog een knul maar het is natuurlijk allebei welkom Zal de foto erbij plaatsen.. Volgens hem is het middelste een opgezette clitoris. Heb inmiddels 2 andere vroege gezien (13 weken) 1 jongen en 1 meisje en dit lijkt meer op het meisje.. De jongen was echt heel duidelijk. Piemeltje begon hoger en stond meer naar boven en de balletjes zaten echt onder. Duidelijker dan dit krijg ik hem helaas niet op de foto
Oew rot die onzekerheid! Waar ben je geweest als k mag vragen? Ik ben met 13wk 5 dg bij Marita in Lommel (belgie)geweest Zij gaf mij 100% zekerheid op een jongen Zo ver ik op t forum heb begrepen, maar ben ook maar een leek, is in Nederland jan koning de enige met apparatuur waarbij je t vanaf volgens mij ook 13 wk kan zien.. Heb maar 1 foto op de dvd is t denk duidelijker te zien. Heb voornamelijk pret echo foto's en daarop is t niet te zien. Hier komt Ie; http://i.imgur.com/qc0sg.jpg Hoop dat je er iets mee kan!
Ik kan je verder helaas niet helpen, heb over 2,5 week een echo in Lommel maar ik vind het toch wel een jongentje. Zo groot zal zo´n piemeltje toch nog niet zijn?
Ik durf over jou foto geen uitspraken te doen want ben maar een leek maar als ik zo kijk denk k ene kant Zie wel een uitsteeksel maar ander kant ook twee schaamlippen Als dat gene wat ik denk dat t is ook datgene is.. Miss ff aan de experts nog laten zien!! Hoop dat je snel duidelijkheid heb!! Iig gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik ben ook in lommel geweest. heb een vergelijkbare foto van mijn zoon (meting dijbeen waarop je het toevallig zag) en dat was echt veeeel duidelijker. Piemel stond omhoog, balletjes waren rond en er waren geen lijnen te bekennen
En dit mag dus niet meer. Er is een lopend topic voor de NUB's. Zie ook sticky bovenaan. Deze gaat dicht. Kwebbel