goedenavond dames, gisteravond voelde ik een zeurende pijn links in me onderbuik.. vooral als ik bewoog en als ik ging lopen voelde ik het steken alsof er iets bewoog.. beetje rare uitleg maar hoop dat er dames zijn die het herkennen diezelfde avond heb ik nog seks gehad wát ook pijnlijk was bij somige standjes. herkent iemand dit was dit mijn ei? want vanmorgen werd ik wakker toen was het weer weg en nogmaals seks gehad wonder pijn.. herkent iemand dit? liefs miranda
Hoi Miranda, Het zou goed kunnen dat dat je ei was (klopt het ongveer in je cyclus?). Ik heb het ook gehad, 's middags de pijn, en einde vd middag en volgende dag seks gehad...en zie mijn banner! Succes!
Ik had ook pijn tijdens de sex ten tijde van mij ei. Dus ja, ik denk dat het je ei was. Ook je klachten/ symptomen komen overeen.
@ loesje29 of het in me cyclus klopt weet ik niet zou heel goed kunnen. dit is al dé 10dé ronde en elke keer weer andere cyclus.. maar als het tóch me ei is geweest is me cyclus weer is 28 pf.. maar vroeg me juist af of er hier dames ook tijdens dé seks zo een pijn had en wel zwanger is geraakt die maand.. liefs
ik voelde gisteren ook een steek aan de rechter kant in me buik, en ook pijn tijdens het vrijen, dus ik ben benieuwd!!!!
Is het voor jou misschien een idee om ovulatietesten te gaan gebruiken? dan kun je goed zien wanneer je eisprong is en leer je je eigen lichaam daar bij kennen. Zo kun je na een tijdje vaak ook al wel weer zonder als je dat liever wilt. Haalt ook de stress uit het zwanger of niet zijn aangezien je dan ook beter weet wanneer je je menstruatie kunt verwachten.
Ja ik en manlief hebben ook afgesproken om er mee te beginnen als we verhuisd zijn. Als het goed is is eind deze maand ons nieuwe huis klaar en wanneer we erin zitten wil ik met die testen gaan beginnen..
Volgens mij is het bij veel vrouwen verschillend. Ik dacht altijd dat ik mijn eisprong rond dag 14 had omdat ik dan slijmerige afscheiding had en wat krampen in mijn buik. Ik werd ook altijd op dag 28 ongesteld. Maar het blijkt dat mijn eisprong pas tussen dag 17 en 19 zit dus na het slijm en de pijn. En dat mijn fase na mijn eisprong maar kort is.
En daar ben je achter gekomen door gebruik van testen? Dat is wel fijn dat je dat nu weet tóch kleine zekerheid .. Heb die donderdag zaterdag en zondag seks gehad dus hoop dat ik op tijd ben en anders zal ik het wel merken aan dé hand van ovulatie testen. Maar doordat ik onregelmatig ben wanneer moet ik er dan mee starte?
@mirandaV ik had een stekende pijn, ging daarna weer over, daarna "geklust"en leek net als me man te diep tegen me baarmoeder aan kwam deed het zeer, na het klussen was het aan de rechter kant nog steeds gevoelig als ik er op druk. ik heb de ovulatietesten van clearblue gebruikt met de smiley maar ik heb nog steeds geen smiley?:S:S ik kan 4 uur mijn urine niet op houden en ik drink gewoon tussen door dus wie weet komt daar wel door wat voor pijn heb jij??
Ik had echt steken onder in me buik. Als ik erop drukte ook klopt volgende dag was weg en ook geen pijn meer tijdens de seks. Nu heb ik geen pijn als ik er op druk maar wel soms kleine steekjes.. Dus ben benieuwd ..
jaa ik ben ook erg beniewd, ik ken de 28ste pas testen!! wat een teleurstelling als ik gewoon ongesteld wordt:S
Ik wil eigenlijk pas 5 november testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Omdat ik van me langste cyclus uit wil gaan. Hoe lang ben je bezig?
oke dat duurt nog langer dus, balen he dat wachten! ik ben in juli/augustus zwanger geweest dus nu gelijk weer aan de slag!!ik ben onregelmatig de vorige zwangerschap was ik er niet echt mee bezig maar nu wel, de ene keerheb ik een cycles van 28 dan weer 30, dan weer 31 en de langste was 35! wat is jou langste cyclus? en hoelang zijn jullie al bezig??
Je kan het in me onder schrift lezen. Dit nu in de tiende maand.. Voor de eerste.. En erg rommelige cyclus! Om gek van te worden ..