ik draag een buikband sinds twee weken niet voor de steun maar meer voor verlening van mijn shirts die op een of andere manier aan de voorkant altijd te kort zijn gna en ook omdat ik het een heel leuk zicht vind en mensen van mij mogen zien dat ik zwanger ben ben er maar wat trots op met mijn 39 jaar!
Ik heb er een aantal draag ze vanaf een week of 21/22, overgens heb ik ook een buikband van anita en die doet ook echt wat!(maar die trek je niet voor de mooi aan!) Ik heb van verschillende merken buikbanden en de een zit beter als de ander. Heb ook buikbanden die ondertussen te klein zijn geworden. Merk overgens wel dat de buikbanden van de miss etam een stuk slapper zijn als die van de promiss.(die van promiss geven nog enigzins steun) Maar buikbanden uit een normale kleding zaak zijn er puur voor de mooi(en overgens ook erg funcioneel aangezien een aantal positie tops nu ook al te kort beginnen te worden dus moet ze er echt onderaan) de echte buikbanden van bv. anita geven ook echt steun(en die heb ik af en toe ook echt nodig als mijn buik weer een groei spurt heeft genomen)
ik vanaf een week of 10 ben ik er 1 gaan dragen omdat mijn shirts kort werden. ik ben ze wel altijd onder mijn shrits blijven dragen en er niet overheen omdat ik dat te opvallend vond.
Ja ik heb er een heleboel in allemaal kleuren. Vind het gewoon leuk staan en ik kan de knopen van mijn broek open laten staan. Draag ze vanaf ongeveer 16/17weken volgens mij. Steun geven ze niet, maar daar zijn ze ook niet voor bedoeld. Ik heb ook nog een ander soort buikband (van Anita) en die is echt bedoeld voor ondersteuning en het helpt bij mij wel een beetje tegen de rugpijn.