Wie gaan er vanaf deze of volgende maand ook proberen zwanger te worden en vindt het leuk hierover te kletsen met andere meiden? Wij gaan zelf voor een derde kindje en ik zou het leuk vinden om met anderen ervaringen te delen. Het zou dus leuk zijn als je ook voor een derde kindje gaat, maar het hoeft natuurlijk niet. Wij hebben deze maand nog even overgeslagen ivm praktische redenen. Mijn ongi zou 5 augustus moeten komen en dan gaan we er weer voor! Vind het dit keer nog spannender als bij de eerste twee, ook omdat ik weet dat het de laatste keer zal zijn (mocht het lukken) en er veel zal moeten gaan veranderen. (kamers opnieuw indelen, grotere auto etc) Ik hoop op leuke reacties!
Hoi hoi! Wij gaan voor ons eerste wonder! Vind t ook super spannend allemaal en ik kan echt niet wachten tot het zo ver is. Mijn cyclussen zijn helaas wel lang maar ik heb gelezen dat dit geen probleem hoeft te zijn. Hoe zit dat bij jou? Jij wel gewoon regelmatig ongesteld? Groetjes Lily
Hoi lilychiara, Gezellig datje mee komt kletsen! Hopelijk sluiten er zich nog meer meiden aan!? Mijn cyclus is juist heel kort, daarben ik uiteraard erg blij mee. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 24 dagen. Op de tiende dag is mijn ei en dan 14 dagen later mijn ongi. Wel balen dat je cyclus wat langer is, maar het hoeft inderdaad niets te zeggen over het zwanger aken. Ik heb alleen wat meer kansen als je het over een kaar zou bekijken. Het is erg spannend he! Zeker voor je eerste!
Hii Wij gaan voor een 2e kindje. Hebben een zoontje van bijna 2 jaar. We hebben echter een icsi behandeling nodig, maar k zou het erg leuk vinden om hier ook mee te schrijven Derde, hoe oud zijn je andere kids?
Ja echt onwijs spannend! Ik maak me nu nog niet al te veel zorgen om de lengte van mijn cyclus. Ga denk ik wel met ovulatietesten aan de slag. Die van zwanger&kids zijn niet duur dus dan is het wel te doen. Was je snel in verwachting van je eerste en tweede? Ik denk dat het altijd wel spannend blijft, of het nou je eerste of derde is..
Welkom rozaly! Natuurlijk mag je meeschrijven hier! Gezellig juist! Ik ben niet heel bekend met icsi. Lijkt me welvvelend, maar wel fijn dat je zo toch kans maakt op een zwangerschap! Hebben jullie al afspraken lopen bij het zkh? Onze kindjes zijn nu 4,5 en 2,5. Nu zit er dus een iets groter leeftijdsverschil tussen als het allemaal gaat lukken. Daar hebben we bewust voor gekozen. Maar mijn man had het ook niet erg gevonden als wehetbij twee hadden gelaten. Gelukkig heb ik hem over kunnenhalen, want ik zou echt nog erg graag een derde willen. Ik schaam me er bijna voor, het voelt soms zo oneerlijk tegenover anderen, maar wij waren bij beide kindje in de eerste ronde zwanger Met dit verleden zou het dus goed mogelijk zijn dat het dit keer ook niet lang zal duren, maar dat weet je natuurlijk nooit!
Hi Derde! Bedankt voor de uitnodiging helemaal jouw topic over het hoofd gezien toen ik de mijne begon Heb je bij je eerste twee kids lang moeten proberen? Ik laat op 20 augustus mijn mirena verwijderen om voor onze eerste beeb te proberen. Erg spannend allemaal Lily, jij ook voor een eerste! Heb je het ook aan andere mensen verteld? Ik heb eigenlijk sinds vandaag pas echt de kriebels maar voelt nog zo onwerkelijk dat we nu toch echt gaan proberen.
Welkom samsie, fijn dat je ons gevonden hebt Ga je voor je eerste kindje? Ga je het gelijk proberenna het verwijderenvan je spiraaltje, of eerst een ongi afwachten? Ik slikte altijd de pil. Was toendertijd al gelijk regelmatig ongesteld. Na mijn zwangerschappen altijd met condooms geklust, ik had geen zin meer in al die hormonen. Dus hoef nu niet te ontpillen oid, erg fijn. Ik ben echt blij als mijn ongi er is, dan kunnen we echt gaan beginnen! Wachten duurt zo lang! Nu we besloten hebben er voor te gaan wil ik gewoon zo snel mogelijk beginnen, hihi. Hoop erg een zomerbaby! We hebben nu een november en december kindje. Hoe is het met de rest? Zjn jullie er ook zo mee bezig? Op mijn werk gaat het wel, maar thuis wil ik telkens op het forum kijken. Verder weet trouwens niemand van onz plannen, er zijn wel vermoedens, maar ze vragen het al een jaar of er nog een derde komt, heel irritant!
Hi! Ja gaan het gelijk proberen....want als het goed is moet is net mijn periode hebben wanneer de spiraal verwijderd wordt. Ik ben er vooral mee bezig moet ik zeggen. Manlief is er nog erg onzeker en nerveus over dus als we het er al over hebben is het nog erg onzeker. Wel lastig soms aangezien ik nu toch echt zin heb om er vol mee bezig te zijn. Een zomerkindje zou zeker heel leuk zijn! En wel fijn dat je geen hormonen meer in je lichaam hebt! Irritant dat de hele wereld verwachtingen lijkt te hebben voor jou he? Ons vragen ze ook al een jaar over wanneer het nou zover is. T zal allemaal wel lief bedoeld zijn maar t is toch echt aan ons Hoe was jouw man/vriend bij de eerste? Ook zenuwachtig?
Mijn man is er ook niet zo mee bezig hoor, hij ziet wel op tegen mij zwanger hebben, bent dan toch vaak moe enzo en dat betekend meer werk voor hem met de kids, hihi. Maar hij doet het graag hoor. De eerste is zeker spannend, je weet gewoon niet wat je te wachten staat en of je samen vruchtbaar bent enzo. Wij waren al acht jaar samen en hadden eigenlijk al ruim van te voren gepland wanneer we er voor zouden gaan. Ik kan me wel heel goed herinneren dat het klussen in de vruchtbare week voor hem heel spannend was, toch het idee van dit zou wel eens raak kunnen zijn, hihi...
Hihi Even snel vanaf mn vakantieadres zit ook steeds op t forum te kijken hoor. Idd ontzettend irritant als mensen steeds denken te moeten vragen of er al een kleine (bij) komt. Snap dat nooit zo goed... Een vriendin van me heeft net haar derde gehad, daar werd tot 3x toe tegen gezegd dat ze nu wel kon stoppen Ze had zich wel genoeg bewezen als vrouw Spannend samsie, hopen op n zomerkindje Wij zitten nog te wachten op n brief. Had m al wel verwacht eigenlijk. Bedenk me net.. mn schoonouders halen de post er uit. Als die een brief van het ziekenhuis zien hoop dat ie komende week niet komt. Heb geen zin in vragen ofzo. Wij hebben alleen een goede vriendin iets verteld ivm oppas tijdens de onderzoeken..
Hi allemaal, Ik meld me hier ook even Ik ben al wel langer met de pil gestopt,helaas werd ik uit mijzelf niet ongesteld Maar kan er sinds deze maand ook serieus voor gaan,omdat ik nu Clomid krijg ervoor. Voor ons is dit ook de 1e
Hoi, Ik klets ook graag mee. Ik ben in juli gestopt met de pil. Hoop rond 12 aug ogs te worden en dan gaan we voor een brusje voor ons zoontje van okt 2011.
Dag meiden! Ik meld mij hier ook graag! De laatste pil is een paar dagen geleden genomen. Vandaag ongesteld geworden, de eerste "nep" menstruatie is dus een feit. Ik ben al eens eerder gestopt met de pil, toen waren mijn cyclussen erg lang (43, 38). Ik gok dat dit het ontpillen was. Ik ga er dus maar vanuit dat dit nu weer hetzelfde verhaal zal zijn. Maar ik hoop op meteen een lekkere korte cyclus Wij gaan voor ons eerste kindje. Ik heb nog wel een stiefdochtertje van 5 jaar, zij is om het weekend bij ons. Wat fijn voor de dames die nu hulp krijgen met de komst van jullie kindje. Ik hoop dat het voor jullie nu gauw raak zal zijn!
hoi meiden! ook wij gaan in augustus voor een brusje aan de klus Morgen neem ik de laatste pil in van de strip en na de stopweek gaat het spannende avontuur weer beginnen
T wordt gezellig hier! En wat spannend allemaal! Ik kan ook niet wachten tot mijn spiraal er uit is Manlief begint er ook wat rustiger onder te worden gelukkig! Hadden jullie mannen ook zo'n spanning bij de eerste? Jeetje clomid is wel een pittige kuur geloof ik. Heb je veel last van de bijwerkingen Tess? Rozaly wat heerlijk! Lekker genieten van de vakantie! Kan je het ziekenhuis niet bellen met het verzoek te wachten met het versturen van de brief?
Hihi, ben een dagje niet online en er zijn heel veel nieuwe meiden hier! ezellig, klets lekker mee! we zitten allemaal zo' n beetje in de eerste ronde, of bijna, dus dat is wel erg leuk! Mamavansuus, we zitten precies in dezelfde situatie, eerste ronde van derde kindje, spannend weer he!? Is er trouwens iemand handig in het maken van zijn tabelletje met nod dagen van iedereen? Ik heb geen idee hoe dat moet op mij. Ipad. Ik wil ook graag zo'n banner, maar daarvan weet ik ook nog niet hoe ik dat doe, iemand tips daarvoor?