Eindhoven e.o

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Siesi, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Hoi dames,

Aangezien er een omgeving maastricht topic is, dacht ik...waarom niet? Een topic voor meiden in de omgeving van Eindhoven.

Zelf ben ik geboren in Eindhoven, maar woon sinds 2006 met mijn vriend samen in Veldhoven. Vorige maand hebben wij besloten om voor ons 1e kindje te gaan! :D Inmiddels ronde 1 gehad en ongesteld geworden. Klein beetje teleurgesteld, maar vol goede moed op naar de volgende ronde :D

2. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Hoi Siesi,
    ik woon wat verder van Eindhoven, dichter in de buurt van Helmond :eek:) , maar misschien mag ik hier wel mee kletsen.
    Ik ben 31 en al mama van 4 kindjes en sinds dec'11 aan het klussen voor nr 5. Dus nu 1e ronde, al overtijd, dus wie weet!
    Hoe oud ben jij?
    Groetjes Jeetje

3. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Tuurlijk, das toch ook omgeving Eindhoven :D
    En nr 5! wij zijn net pas bezig voor de 1e haha
    Eind van de maand wordt ik 32, en mijn biologische klok was al een tijdje aan het tikken. Maar elke keer uitstellen om welke reden dan ook, maar nu er echt voor gekozen hoeveel maren we ook kunnen bedenken.

4. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hoi,

Hier iemand uit Oostelbeers! Maar ik heb tot mijn 28e in Veldhoven gewoond. Ken Eindhoven en omstreken dus op mijn duimpje.

Wij zijn bezig voor ons eerste hummeltje, maar helaas gaat het niet vanzelf. Maar zoals jullie zien, worden we een handje geholpen!

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Leuk! Hier ook iemand uit Veldhoven. Sinds 13 juli gestopt met de pil, daarna een megalange 1e cyclus gehad van 142 dagen, en inmiddels zit ik ronde 2, cyclusdag 34.

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik woon een eindje van Eindhoven af maar ben sinds deze maand in de medische molen terecht gekomen. Hiervoor gaan we naar het ziekenhuis in Eindhoven. Telt dit ook? hihi..

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Wat mij betreft wel hoor ikke175! Mag ik vragen waarom je al in de MMM beland bent? Ik zie dat jullie in juni gestopt zijn met de pil?

8. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    @Ikke175, Tuurlijk telt dat :D

@Gizzie, Hee iemand uit Veldhoven!! Wat leuk, misschien wonen we wel heel dicht bij elkaar ;) Ik woon bij het city centrum...

9. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahaha, wie weet...;).

10. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Ik had mn bericht gewijzigd nog hahaha

11. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Heb je een PB gestuurd! ;)

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

@Gizzie, Hee iemand uit Veldhoven!! Wat leuk, misschien wonen we wel heel dicht bij elkaar ;) Ik woon bij het city centrum...[/QUOTE]

Grappig, daar heb ik ook mijn appartement. Staat te koop!

13. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Haha Kiekske, klein wereldje!

14. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    @kiekske, ik woon in een huurappartement. Hopelijk verkoop je je appartement snel, want het is een slechte tijd om je huis te verkopen

15. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh, dat komt vast wel goed! Ik maak me er niet zo'n zorgen om, heb er huurders in, dus dat gaat helemaal goed. Snap alleen niet waarom niemand het wil hebben, is gewoon een superappartement! Was er graag blijven wonen, maar ja, als je moet kiezen tussen een huis en appartement...

16. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Telt tussen Eindhoven en Helmond in ook mee?
    Ben 24 en zijn bezig voor het eerste kindje...

17. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hoi!!

Zou ik hier ook mee mogen kletsen?We hebben in Eindhoven gewoond en ik heb er 4 jaar gestudeerd, maar wonen nu in Weert, is dat dicht genoeg bij?;)

Wij zijn vorig jaar 27 mei getrouwd..en sinds april vorig jaar aan het hopen op ons eerste wondertje..helaas wil het bij ons ook nog niet zo lukken..
    Deze maand begin ik met ovulatietesten, indeien we een jaar bezig zxijn en er is nog geen wondertje in mij willen we toch naar de huisarts gaan pom ons door te laten sturen, mede ook omdat in mijn directe familie iedereen erg moielijk zwanger raakt..

Groetjes Liz

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Gizzy: Tuurlijk mag je dat vragen. We zijn nu bijna 7 maanden gestopt en is idd niet zo heel lang in vergelijking tot sommige andere. maar zoals je ook kunt zien zitten we nog steeds in ronde 4...altijd al onregelmatige cyclussen gehad voordat ik aan de pil zat. Ik ben naar de huisarts gegaan, 2 maanden getempt en eisprong is er wel denken ze maar ik kan er dus geen peil op trekken wanneer, Ook hele lage basistemperatuur. Komt niet boven de 35.5 uit met allerlaagste temp van 34.4. Ben wel blij dat mijn huisart me meteen door heeft verwezen naar de gyn en dat ze me serieus nemen. Bevestigen mij dat ze het goed vinden dat ik zo vroeg gekomen ben. Ben er wel blij mee. Deze maand verschillende onderzoeken gehad en over 2 weken terug om alle uitslagen te bespreken en kijken wat de behandeling wordt... Ik zit nu trouwens op dag 52..

@siesie : Dan klets ik gezellig mee.

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Spannend hoor Liz. maarre... Klopt je banner? Ben je overtijd?
    Ik hoop voor jullie dat het gaat lukken, zodat de mmm niet hoeft!

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kiekske: Jij zit ook in de mm zie ik? En jullie gaan voor ICSI? Succes!

Deel Deze Pagina