Vanaf juli/augustus 2013 zwanger worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door derde, 21 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Ja of dat het weg blijft ;)

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Zou ook mooi zijn! Ik duim voor je!!!

3. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ooh Rian wat een schatje!
    Mijn afspraak is trouwens 13 augustus en was niet gister (helaas :))
    Wij hebben natuurlijk nog helemaal niets in huis dus ik mag helemaal losgaan bij het shoppen:D
    Namen zij we iig zover dat we idd een naam willen hebben die in het Engels uitgesproken kan worden. Werken momenteel beide bij een internationaal bedrijf en mijn naam gaat prima, maar de van ml is toch echt niet uit te spreken ;)
    En wat betreft willen weten wat het wordt.....ik ben niet werelds meest geduldige persoon en heb geen zin om me een suprise ei te voelen:p dus wij willen het zeker zien.
    Op dit moment zegt mijn gevoel een knulletje....maar eerst maar eens zwanger worden ;)

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Net donkerrood verlies, moet ik dit al als menstruatie zien? Het is echt weinig

5. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Ik heb geen idee of jet het eg als minstruwatie moet zien.
    Zelf had ik net na het verweideren van mijn spiraal ook een beetje bruinverlies 2 dagen.
    3 weken later werd ik pas echt ongesteld.

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    :( afwachten ben ik bang....misschien zet het niet door?
    Heb je krampen?

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Nee, niet echt krampen. Beetje zeurderig gevoel in mn onderrug alleen.

Deze cyclus 1e pil van strip niet ingenomen, dus wel kans op zwangerschap

8. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ik weet dat het rot is...maar je kan niet anders dan afwachten :(
    Had je al getest deze ronde?

9. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal

wat een lieverd!!!:D

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Ja had getest voor ik met de volgende strip begon, in stopweek ben ik niet ongesteld geweest.
    Daardoor 1e pil niet ingenomen.

11. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Zo weer lekker bijgelezen.
    Hier voelde ik me na 2dagen opgeblazen te zijn aardig goed, totdat ik rond 11uur koffie nam. Weer misselijk en ik vind koffie zo lekker.
    Manlief zegt dat ik gewoon zwanger moet wezen, ik klaag weleens maar nooit zoveel haha oeps..
    Maar goed wil niet dat hij dat zo benadrukt want wie weet word ik dinsdag gewoon ongesteld.
    Wens iedereen een fijne zondag, geniet van t heerlijke zomerse weer!

12. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mamachantal, even afwachten inderdaad, t kan ook een innesteling zijn als het niet doorzet.
    Ik zie al leuke namen voorbij komen en gevoelens van wat voor geslacht de kindejes volgens jullie zullen hebben. Grappig he dat we daar al zo mee bezig zijn! Nu maar hopen dat het iedereen gegund is en liefst een beetje snel natuurlijk ;)
    Hier nog steeds geen rood. Als mijn cyclus weer 24 dagen is zou het vandaag of uiterlijk morgen moeten komen. Ga ammaar naar de wc, haha... Aan de ene kant heb ik zoiets van kom nu maar op, dan kunnen we gaan tellen voor de eerste ronde en aan de andere kant zal ik het ook niet erg vinden als het toch raak is, ondanks dat het volgens mij echt niet meer kon. Dan was mijn ei echt op het laatste eindje van haar leven, hihi, want die had echt al geweest moeten zijn. Ik zit nu wel te denken om in ieder geval dinsdag voor de zekerheid een testje te doen als ik dan nog geen ongi heb, maar ik verwacht dat het wel komt vannacht ofzo hoor, heb al krampen en verder voel ik me totaal niet zwanger. Af en toe beetje misselijk, maar dat is meer van de stress en het warme weer geloof ik...
    Morgen lekker vrij, ik denk dat ik met de kids naar strand ga, het wordt mooi weer :)

13. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    @ jabinca , ik zal voor je duimen!!! :D
    @ Derde, ik weet niet zo goed of ik voor jou ook duimen moet:D , lijkt mij wel prettig als het wel zo is! :)

14. mamavansuus

mamavansuus Actief lid

26 jul 2010
    194
    0
    0
    jeeemig 2 dagen bijgelezen!! wat leuk om te lezen allemaal, nou met ml moet ik t ooke cht niet over namen hebben die heeft ook zo iets van eerst maar afwachten...maaar in de loop van de jaren al wel overgehad natuurlijk...

wij wisten bij beiden wat het werd...heb roze bugaboobekleding en nu donkerblauwe dus alles in huis ;)

nod 3 aug

zoals ik al schreef dacht in ongesteld te worden maaaaar hetzelfde verhaal als mamachantal 2 dagen bruin verlies en nu niets...dat had ik in juni ook al toen ik net gestopt was met de pil heb netzoals derde zoiets van zet maar door...weet niet wat ik hier mee moet.....xze zeggen pas echt van menstruatie te spreken bij 2 dagen rood verlies...wat is dit dan precies na 28 dagen...grrr

15. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Het ene lichaam is eerder bij zijn positieve dan de andere.

Toen ik mijn spiraal liet verwijderen vrieg ik nog aan de huisart hoelang kan bet duren voor ik weer ongesteld ben?

Ze vertelde me toen dat het bij de ene heel snel kan gaan maar de andere nog een tijdje uit kan blijven en alleen bruinverlies kan hebben.
    Mijn zusje daarintegen was om de twee weken net na het stoppen ongesteld , ook niet eg lekker.

Gewoon gaan klussen en dan zie je vanzelf of het goedkomt. :D
    En niet te druk over maken , dan lukt het vaak ook niet wat ik hoor van mensen , haha heb er zelf nog niet eg veel ervaring mee.:cool:

16. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Jabinca spannend zeg!
    Wat zegt je eigen gevoel?

Derde...voor jou ook spannend! Ben erg benieuwd en zal voor jullie duimen!

17. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    Wat spannend allemaal meiden! Zo, had een hoop bij te lezen zeg! Wel leuk om alles even te lezen en inderdaad wat zijn we er veel mee bezig.. hier ben ik al helemaal aan het bedenken hoe wij het grote nieuws gaan vertellen als het zo ver is haha :)

18. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, wat een gezellige drukte hier :).
    Ik ben nu officieel begonnen aan de 3de ronde.

3de ronde - NOD +- 24-08-2013

Geniet van het lekkere weer! Ik zit heerlijk in de tuin :).
    En fijn vooruitzicht, vl hoeft komende week echt niet naar het buitenland voor werk, dus we kunnen veel gaan klussen :D.

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Haha ja ik ook!

Bij onze oudste hadden we opa en oma cadeautje gegeven, speen en slabbetje. .

Mijn moeder heb ik opgebeld zodra ik positief testte!

Bij de 2e werd ik opgenomen met hg, dus ja was niet leuk om t zo te vertellen ;)

20. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Het is weer even flink bijlezen geblazen!

@mamavansuus en Jabinca: spannend, ik duim voor jullie!

Vanmorgen een flinke fietstocht gemaakt en vanmiddag in de tuin gewerkt. Dus weet niet of m'n rugpijn nou komt van het harde werken of een eisprong... Hebben jullie ervaring met ovulatietesten?

Deel Deze Pagina