Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 derde - 3e kindje - ronde - NOD ?? LilyChiara - 1e kindje - 1e ronde - NOD ?? Rozaly - 2e kindje - 1e ronde - NOD ?? Samsie - 1e kindje - ronde - NOD ?? Tessel30 - 1e kindje - ?e ronde - NOD ??] mamavansuus - 3e kindje - 1e ronde - NOD ?? MamaB1984 - 2e kindje - ronde - NOD ?? Hope86 - 1e kindje - 1e ronde - NOD ?? Norii - 2e kindje - ronde - NOD ?? *voor de meeste nog niet de 1e ronde i.v.m. stoppen met de pil / spiraal verwijderen etc. Spannend dus vanaf augustus!! Zwanger: Afspraken: Samsie - 20 aug mirena verwijderen zoiets derde?
Helemaal super norii! Kunnen wij deze dan zelf aanpassen? Mijn nod is 6 aug, ronde 0. Hihi want eigenlijk beginnen we na deze ronde pas.
Leuk gedaan Norii! En derde, een banner kan je via deze site ( Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina) of via de site die in mijn banner vermeld staat maken. Hier (http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/409026-meest-gestelde-vragen-lees-eerst-voordat-hier-vraag-stelt.html) kan je lezen hoe je deze plaatst
Hoi, Mag ik me ook aansluiten hier? 11 juli laatste pil gehad, 14 juli omtrekkingsbloeding en donderdag een knal ovu test! Vanaf woensdag flink geklust Voor het lijstje: 2e kindje, 1e ronde, nog 10 aug
oh ik ben ook een ei met dat soort dingen ik had ooit een banner...dus als ik me er ff in verdiep. Ik vind het onwijs spannend hier ook ingrijpender moeten nu t huis verbouwen maar ik wacht eerst op een zwangerschap. Voor diegene waarbij het niet de eerste zwangerschap word..hoe lang duurde het voor jullie vorige keer zwanger waren? Ik heb het idee dat het dit keer wel eens langer kan duren als de vorige keren...weet niet waarom ....vind het onwijs spannend ben er ook veel meer mee bezig deze keer.......
Mamavansuus vorige keer had ik, ondanks 10 jaar pilgebruik, meteen weer een cyclus van 28 dagen, om diverse redenen eerst 2 maanden gewacht en toen we ervoor gingen was ik meteen zwanger. Ik hoop dat dat nu ook weer zo is natuurlijk, maar moer zeggen dat ik om mij heen veel verhalen hoor dat een 2e vaak langer duurt dan de eerste...
Ff jullie idee/ mening; Ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dgn. 14 juli ondi, nog 10 aug. Nu heb ik ovutesten gedaan, woensdag lichte streep, donderdag een knaller, vrijdag rond de middag een knaller, in de namiddag steken in mn onderbuik en zaterdag nog een testje gedaan en weer lichter. Dus ik denk mn ei vrijdag (ipv zondag als ik uitga van 28 dgn) Zou mn nod nu ook 2 dagen eerder zijn?
Samsie ik heb geen last van de Clomid gelukkig.Maar je hoort inderdaad vaak anders.Nu alleen nog even hopen dat 50 mg genoeg is voor een eisprong,anders wordt het de de volgende keer 100 mg. En o ja ,over dat lijstje,daar kan ik niet aan mee doen,omdat ik (nog) geen natuurlijke cyclus heb..dus hou het bij mij maar op vraagtekens haha Zo het is al gezellig druk hier ! Mooi
Ja hoor! 'Quote' of kopieer het laatste overzicht. in dit geval het overzicht wat ik heb geplaatst, en verander wat er anders moet. Succes!
Mm, het lukt me niet de nodlijst te kieren. En plakken op mijn ipad. Ik zal het volgende keer op de computer proberen, maar die vind ik zo onhandig, hihi. Ben verslaafd aan mijn pad. @mamasuus, bij de eerste twee allebei in de 1e ronde. Ik heb juist het gevoel dat het ook deze keer niet lang zal duren, maar ja, daar moet ik niet van uit gaan natuurlijk. Wij gaan het tot eind dit jaar proberen, als het dan nog niet gelukt is is het klaar ( in ieder geval, da zeggen we nu), want dan wordt het leeftijdsverschil ons te groot. Het stomme is dat we deze maand dus onveilig geklust hebben, in principe na mij. Ei, maar nu denk ik telkens als ik buikkrampen heb dat het al raak is... Zo suf, want we willen er pas echt volgende ronde voor gaan en het kan eigenlijk helemaal niet, tenzij mijn ei erg laat was. Heb namelijk altijd heel regelmatige cyclus van 24/ 25 dagen. Tijd om te gaan slapen...
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 derde - 3e kindje - ronde - NOD 06-08-2013 LilyChiara - 1e kindje - 1e ronde - NOD ?? Rozaly - 2e kindje - 1e ronde - NOD ?? Samsie - 1e kindje - ronde - NOD ?? Tessel30 - 1e kindje - ?e ronde - NOD ?? mamavansuus - 3e kindje - 1e ronde - NOD ?? MamaB1984 - 2e kindje - ronde - NOD ?? Hope86 - 1e kindje - 1e ronde - NOD ?? Norii - 2e kindje - ronde - NOD ?? *voor de meeste nog niet de 1e ronde i.v.m. stoppen met de pil / spiraal verwijderen etc. Spannend dus vanaf augustus!! Zwanger: Afspraken: Samsie - 20 aug mirena verwijderen
Hoi meiden, ik kom me hier ook aanmelden en gezellig meekletsen!! Heel spannend; eerste ronde, eerste kindje... NOD is 17 aug... Zóóó benieuwd hoe het allemaal gaat lopen... heb hier op het forum al e.e.a. gelezen en dan blijkt dat zwanger worden helemaal niet zo vanzelfsprekend is... Mijn leeftijd (halverwege de 30) zou ook nog wel eens roet in het eten kunnen gooien... Ik ben erg benieuwd hoe de andere meiden die voor het eerst mamma willen worden zich voorbereiden op een eerste kindje... Hier zal bij een positieve test wel e.e.a. moeten gaan veranderen, het huis is nl. voor ons samen al te klein.....!!!!
Hoi Hoi allemaal, ik kan me ook hier aanmelden! We wachten nog 1 menstruatie af en dan gaan we aan de bak! Ik zal me even voorstellen, ben 27 jaar, onze dochter is vandaag 8 maanden oud. Ik geef nog volledig bv naast de bijvoeding die ze krijgt. Ben niet terug gegaan aan de pil en we vrijen nu met condoom. Sinds Emma 4 maand oud is ben ik superregelmatig ongesteld, dus ik verwacht mijn NOD ( nu dus nog 1 keer WOD hihi) op 13 aug. Ik heb vandaag mijn eerste foliumzuur tablet weer geslikt en spontaan vind ik het weer superspannend! Hopelijk snel een eerste positieve test in deze groep!
Heb je lang op je kleine meid moeten wachten, Rian85? Of was je al snel zwanger? Hihi, hier ook begonnen met tabletten foliumzuur, alsof ik mijn 'ik word zwanger-pil' begon te slikken!
Ik was de eerste maand na het verwijderen van de mirena meteen zwanger. Ging erg snel gelukkig. Dus stiekum heb ik hoop dat het nu ook weer heel snel gaat, helemaal omdat ik de laatste maanden zo regelmatig ongesteld ben geweest. 28-26-30-28 dagen was mijn cyclus sinds ik weer ongesteld ben geworden na de bevalling