Jabinca wat rot! T lichaam doet rare dingen als je iets maar graag genoeg wil :x @Derde...ondanks dat je het stiekem wel wist is het natuurlijk nog steeds jammer! Nu kan je igg je nieuwe ronde weer in...das ook fijn Zelf ook 2 vriendinnen waar het moeizaam gaat/ging. Een heeft er twee jaar over gedaan en net toen ze even een ronden niet bezig was met zwanger raken was het raak En de tweede zijn al een jaar bezig en wil niet dus nu rondje Gyn etc.. voor vruchtbaarheidstesten. Het zou zo leuk zijn als we samen zwanger zullen zijn....maar tsja..dat is net als zwanger worden een kwestie van geluk! Ik hoop zo ontzettend hard voor ze dat het gaat lukken en realiseer me daardoor alleen maar beter dat het echt een geschenk is als het wel lukt. Ga er ook maar vanuit dat ik hoe dan ook tussen de 6 en 12 maanden minimaal nodig heb. Alles wat eerder is is mooi meegenomen
hai hai ben ik ook weer na 2 dagen werken...iedereen al vakantie gehad? @derde balen joh ook al was de kans klein..toch ff een domper op naar de volgende ronde! ik ga ook maar uit van de volgende ronde..word liever gewoon ongi dan dit vage 2 dagen amper rood verlies...weet niet wat ik er mee moet maargoed ga uit van volgende ronde... ronde 2 nod 30 aug doe eindelijk weer eens wat in mijn huis met dit weer....
Nee...ik mag nog! Volgende week een weekje vrij en eind september een paar weekjes Thailand verkennen
Wij gaan niet op vakantie, beide zitten we in de ziektewet.. ik ga vandaag voor t eerst weer een uur werken. Mn man werkt 3x 4 uur nu.
Ik meld me ook gezellig bij jullie aan als dat ok is ik moet nog 2.5 week de pil slikken en dan gaan wij ook voor een tweede kindje
Hoe kom je dr achter dat je niet zwanger raakt dan? Of heb en krijg je alles hetzelfde als iemand die wel zwanger kan raken? Dat vraag ik mij wel eens af
Eeh, door te testen weet je vanzelf dat je niet zwanger bent/raakt lijkt mij? en als dat langer dan 12 maanden duurt gaan de meeste koppels langs de huisarts. Misschien dat ik je vraag verkeerd begrijp?
Hi! Ik praat nu een maandje mee op het NOD forum maar wil me nu hier ook graag aansluiten. Wij hebben een dochtertje van 2 jaar en zouden dolgraag een 2e kanjer erbij willen! Tot klets!
oh joh succes chantal met werken! Lekker vooruitzicht thailand...al eens eerder geweest? gezellig nog meer nieuwe meiden!
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 TieMar - 32 jaar - 2e kindje- 1e ronde- NOD 10-08-2013 MamaB1984 - 28 jaar - 2e kindje- ronde - NOD 12-08-2013 Rian85 - 27 jaar - 2e kindje- 0e ronde - NOD 13-08-2013 Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje- ronde - NOD 13-08-2013 Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje- ronde - NOD 13-08-2013 peacefield - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde- NOD 16-08-2013 Rozanna - 1e kindje- 1e ronde - NOD 17-08-2013 Droppie Drie - 31 jaar - 3e kindje- 1e ronde- NOD 19-08-2013 LilyChiara - 24 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 24-08-2013 Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde - NOD 24-08-2013 Rozaly - 26 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 28-08-2013 Norii - 26 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 28-08-2013 mamavansuus - 3e kindje - 2e ronde - NOD 30-08-2013 Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje- ronde - NOD 31-08-2013 derde - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde - NOD 01-09-2013 Jabinca - 24 jaar - 1e kindje- 3e ronde- NOD 03-09-2013 Samsie - 1e kindje- ronde - NOD Tessel30 - 29 jaar - 1e kindje- ronde - NOD Hope86 - 1e kindje- 1e ronde - NOD MamaChantal - 23 jaar - 3e kindje- ronde - NOD DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje- ronde - NO Ryv - 1e kindje- ronde - NOD Aroma34 - 1e kindje - ronde 1 na MA - NOD MienMa - .. jaar - 2e kindje - 0e ronde - NOD Mumm84 - .. jaar - 2e kindje - ?e ronde - NOD Zwanger: Afspraken: Samsie - 13 aug mirena verwijderen DeBJjJ - 8 aug implanon verwijderen Als iemand dan iets in het lijstje wilt hebben zet het dan in fluoriserend groen in je bericht dan pas ik het lijstje aan
Nee dat snap ik wel hihi, maar ik bedoelde meer van worden ze niet ongesteld ofzo of hebben en houden ze lange cyclus.... Of is het gewoon zo van net als iedereen die zwanger word en t kan zijn dat jij t niet kan worden... En hoevaak klussen de meeste per mnd?
@Mienma en Mumm84 welkom! Jullie staan bij het lijstje erbij, weten jullie al een NOD? Dan kan ik het lijstje compleet maken voor jullie. Thailand, heerlijk, ik ben er nog nooit geweest maar je ziet er zulke mooie vakantiefotos van hihi Ik ben weer helemaal bijgeslapen. Gisteren om 21.00u al in bed, heeeerlijk diep geslapen omdat het stukken kouder was in de slaapkamers. Emma heeft geen kik gegeven dus werd uitgerust wakker vanmorgen.
Bedankt iedereen voor jullie reactie's Tis zeker balen, gisteraaf helemaal kapot maar zat er dan ook helemaal in vast te bijten. Had ook veel te veel gewerkt. Dat gaat volgende maand wel anders! We gaan voor ronde 3, me nieuwe NOD is op 3september
Wij hebben ook nog geen vakantie gehad. Vanaf maandag nog 3 weken werken en dan hebben we 3 weken vakantie. Heerlijk! Gaan in de eerste week naar Zandvoort, helemaal leuk. Hoezo zit je in de ziektewet mamachantal? @hier: net het hele huis van zolder tot beneden gepoetst. Het is eindelijk een beetje afgekoeld, met die warmte is het echt geen pretje om te poetsen. .pff Nu snel de studie map in, morgen op examen! (Werk gerelateerd. .) Fijne dag dames!
trouwens mij leeftijd is 34 jaar en nod weet ik nog nietNOD betekent toch je niet ongestelheids dag? niet. maar misschien een domme vraag wat houdt dat dan precies in als mij iemand dat kan uitleggen.
Ik heb nog heerlijk vakantie , nog 6 dagen werken en dan 3 weken vrij waarvan een week thuis en 2 weken huwelijksreis mexico Heb ik eg super veel zin in, en dan gaat er ook heel wat geklust worden denk ik hihi
Hoi Mienma Niet ongesteldheids Dag wil zeggen: de dag dat je je menstruatie verwacht maar waarvan je hoopt dat het niet komt. Hier al vakantie gehad helaas.. dus nog even doorbikkelen maar dan heb ik in oktober weer 2 weekjes vrij
thanks LilyChiara ik zal sowieso nog wel 1 keer ongi worden als ik de pil stop dus dan word de eerst volgende NOD 18-09
Derde, jammer van je ongi, maar nu op naar de eerste echte ronde! Ik zie mezelf bovenaan het lijstje stana die nu als eerste dr nod heeft. Reken nergens meer op. Test gister was negatief. Misschien morgen nog een keer doen? AL verwacht ik nu gen roze strepen meer...