Wat super voor je Ik werk nog als leerling verpleegkunde , ga nu me tweede jaar in.. Hiervoor heb ik altijd als brood en banketbakker gewerkt..
@DeBJjJ: hoop dat je inmiddels pijn-vrij bent! Wat een gedoe zeg Maar goed, dat ding is er uit, dus op naar de eerste ronde! @TieMar: Ook jij succes met de eerste officiele ronde! @MamaB1984, Rian85 en Meiske1988: jullie nod komt eraan! Al last van test-drang? Worden jullie de eerste zwangeren van dit groepje? Wordt wel tijd dat het bij iemand raak is! Ik werk trouwens als consultant bij een bank, alweer een jaar of 8 nu.
Haha....hier even een zwaar hierper de pieper momentje Besef dat de mirena er volgende week uit gaat en we het nu echt gaan proberen begint toch langzaam binnen te komen Nu maar zo hard hopen dat het allemaal lukt
Joepie Samsie! Volgende week al! En dan? Moet je dan eerst een keer ongesteld worden of kan je meteen aan de klus
Als het verwijderen in een keer goed gaat kan ik gelijk aan de klus. Als ik dan mijn 'cyclus' zoals die was aan zou houden zou ik de eerste week van september flink mogen klussen en ligt mijn NOD 22 september. Ik denk alleen dat mijn eerste cyclus anders gaat lopen dan nu aangezien mijn cyclus steeds langer werd naarmate ik het spiraal langer in mijn lichaam had. Spannend spannend spannend! Ik vind het nog zo onwerkelijk allemaal! Maar zoals ik al zei....wel helemaal hyper de pieper
fijn dat je ongi heeft doorgezet Tiemar! op naar een nieuwe ronde en idd een nette cyclus! Ik werk nu net een half jaar als commercieel medewerker bij een uitzendorganisatie, voorheen werkte ik daar als salarisadministrateur. Vanwege de fusie zijn er interne verschuivingen geweest en heb ik een nieuwe functie gekregen. Inmiddels ben ik alweer 3 jaar werkzaam bij het bedrijf
pff, Rian! Nachtdiensten, dat moet je maar kunnen. Volgens mij zou ik compleet kapot gaan als ik dat zou moeten doen! Ik ben leerkracht, komend jaar groep 7! Vind k de leukste groep, dus helemaal blij! Maar eerst nog ruim 3 weken vrij Jullie de vakantie er allemaal al op zitten? Of ook nog tegoed?
Ja er gaan nu een hele boel achter elkaar hn NOD dag krijgen, ben benieuwd of er iemand zwanger is , zou wel super leuk zijn ... Zelf moet ik als het goed is de 15/8 ongie worden ben benieuwd of me cyclus ook werkelijk 28 dagen is, korter zou prettig zijn haha maar kan ook altijd langer natuurlijk.. Dit zou voor mij dan de tweede keer zijn dan ik ongie word na het verwijderen van mijn spiraal.. Moet wel zeggen dat ik net al die tijd niet gemist heb hoor ongie worden ;p
Het wordt nu spannend voor een aantal dames! Ik vind het zelf ook spannend. Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was vrij lang. Hoop natuurlijk nu dat de cyclus een stuk korter is. Of dat het raak is natuurlijk! We hebben in ieder geval al flink geklust. Volgende week zit ik 28 dagen, dus vanaf dan wordt het echt spannend. Ik werk op dit moment als jurist.
Ik heb net nog eens zitten tellen vanaf het moment dat ik de spiraal verwijderd heb tot mijn eerste ongie zat 23 dagen tussen, das niet eg lang.. Maar dat zal wel niet mijn cyclus zijn want dan had ik vandaag ongie moeten worden
Ik werk in de zorg. Meestal vrij regelmatige diensten maar af en toe een avond of weekend of nachtdienst. Ben ondertussen weer wakker en enigzins in het land der levenden. Vl is thuis, het is zijn papa dag en hij heeft heel goed voor Em gezorgd vanmorgen. Ik vind het zo leuk de spanning bij iedereen te lezen dat het "echt" aan het worden is.... Ik begin eht zelf ook al een beetje te voelen al zijn we nog niet bezig en wachten we nog even af! Ik kan niet wachten tot de eerste pos test in onze groep, hopelijk een vruchtbaar clubje
Ik werk zelf ook dag en avonden, nachten mag ik nog niet draaien omdat ik nog student ben... Maar zo een ramp vind ik dat niet, al zou net wel goed verdienen. Maar idd zou leuk zijn als het een vruchtbaar clubje is.. Spannend
Leuk om te lezen wat jullie allemaal voor werk doen. En idd weer spannend he, zon nieuwe pogingen voor een kindje!
Hey ladies, wellicht een vreemde vraag, maar hoe lang na jullie vruchtbare dagen blijven jullie last van je borsten houden? Ik heb er nu al langer dan een week last van (met zo nu en dan een dag minder last) en begint me langzaam wel wat te vervelen
Sorry Samsie, kan je niet helpen. Heb nooit last van gevoelige borsten... Heb je het vermoeden dat het iets betekent? Nog meer dan een week geduld hebben!
Oh ja, je mirena moet nog verwijderd worden. Dus het zal geen voorteken van een zwangerschap zijn, lijkt me. Dan is het gewoon heel irritant!
haha, als het goed is het kan het idd nog niet Is idd gewoon irritant...maar zal geen zwangerschap zijn. K vroeg me alleen af of er hier ook anderen last van hebben en zo ja hoe lang. Dit heb ik volgens mij normaal niet op deze manier...maar wellicht eerder gewoon niet op gelet.
Hoi dames, ik hoop ook op een zomerbaby. We gaan voor ons eerste kindje. Ik ben in mei gestopt met de pil en had nog niet echt door hoe mijn cylcus was en hoe het allemaal werkt, maar ik ben er nu helemaal klaar voor (ik beschouw deze ronde dus ook maar als de eerste ronde). Mijn NOD dag is 4 september. Dat is een gemiddelde, omdat mijn cyclus helaas niet regelmatig is. We zijn dan ook van plan om gewoon lang om de dag te klussen... echt heel spannend. Ik hoop zo erg dat ik snel zwanger ben; ik ben heel ongeduldig.... dus kan nu al niet wachten..