Heb je alles al geregeld ? Of moet je nog dingen doen ? Zelf moet ik nog wel wat kleine dingen regelen maar de grote dingen zijn gelukkig al klaar..
Hier hebben wij vandaag maar WEER , nieuwe schoenen voor J gekocht , meneertje groeit nog steeds ontzettend hard! hij zit nu al bijna in maat 92 en meneer in nog maar 1 jaar en 1 maand.... ook nog even gezellig de Boeskool op geweest even wat boeken aangeschaft voor J , nu alleen nog voor de sier in zijn net geschilderde kast , Me = Happy
Haha, debjj! Angelique, echt toevallig! Wij zijn bijna klaar met alles alleen wat afronden enzo. De muziek voor tijdens de ceremonie moet nog even op een cd'tje gebrand worden, ik moet het definitieve gastenaantal nog doorgeven op de locatie. En vrijdag voor de laatste keer mijn jurk passen, alleen de lengte werd nog even aangepast. Dus als het goed is neem ik hem vrijdag lekker mee naar huis. Jij ook je jurk al thuis inmiddels? We hoeven gelukkig geen grote dingen meer te regelen dus. Wat komt het ineens dicht bij hè?! Ben je al zenuwachtig?
Dames, het is niet bij te lezen hier . Ik heb inderdaad alleen geschuurd, en ben na 2,5 uur alweer weggegaan, kleine man trok t niet meer. Is in de auto in slaap gevallen en slaapt nu nog even in de buggy verder. Straks lekker in bad doen. Ik heb trouwens een opgeblazen buik niet normaal. Lijk wel 15 weken zwanger . Was met de mk met 6 weken ook al zichtbaar maar nu als t zo zou zijn zit ik pas op 3 weken... En vanavond in bikini bij vrienden in de jacuzzi. Ik vind t vervelend. Denk elke keer als ze naar me kijken 'zullen ze nu denken dat ik zwanger ben' heel vervelend inderdaad.
Lekker onder de bubbels blijven vanavond! Klinkt heerlijk! Je kan in het eerste trimester trouwens beter niet in de sauna. @Hope en Angelique: succes met de laatste regeldingetjes! Ik ben zelf een echte regelneef/controlfreak dus had een heel draaiboek tot op de minuut Dat zorgde er wel voor dat ik op de dag zelf 100% kon genieten. Hoop dat het voor jullie ook een onvergetelijke dag wordt!
Ja wij moeten ook nog een cdtje branden voor tijdens de ceremonie, gastenlijst heb ik al wel doorgegeven en moest nog een taxi van de feestlocatie naar het hotel. Nee heb de jurk nog niet in huis, ga 20 augustus hem ophalen, hij is al helemaal op maat eg top.. Het komt zeker heel erg snel dichterbij, zenuwen heb ik nog niet eg maar dat komt omdat ik mezelf bezig hou met andere dingen doen .. Waar ga je trouwen als ik vragen mag ?
Ja ik ben eigenlijk al vanaf nov vorig jaar bezig. Wilde alles tot in de puntjes top hebben Een draaiboek heb ik ook helemaal gemaakt, wel makkelijk voor de tijden. We gaan er van uit dat het een van de mooiste dagen van me leven word
Jeetje wat wordt er toch veel gekletst! Het is haast niet bij te houden @Angelique: de trouwdatum komt steeds dichterbij! Spannend!! @NOD's: ben benieuwd wie van ons als eerste een positest komt showen!! Vandaag de verjaardag van ML gevierd met familie. Hij is maandag jarig en hebben vandaag iedereen uitgenodigd voor een borrel een stuk gebak. Was erg gezellig en we hadden goed weer! Donderdag heb ik mn ei als het goed is, weet het niet zeker i.v.m. eerste cyclus na pilstop.. We zullen wel zien wat het wordt
Vandaag zijn we op bezoek geweest bij vrienden dien een klein mannetje hebben van 9 maanden. O wat is zo'n kleintje toch leuk! Kan echt niet wachten tot we zelf zo'n schatje hebben... Hoezo klapperende eierstokken!
Ik herken het, mijn zusje heeft net een kleine meid van 2 weken en dan gaat er toch wat om in je lichaam..
Leuk hoor twee bruiloften hier! mijn is alweer zes jaar geleden, de tijd vliegt. Hier is de ongi zo goed als weg, dus het klussen gaat beginnen, vanavond denk voor het oefenen, want die zwemmers redden het toch niet, maar ben wel van plan vanaf nu om de twee dagen te doen. T moet wel spontaan gaan, dwz niet tegen mijn of zin zin in Gister zat ik zonder tampons ed, omdat mijn man naar de supermarkt ging vroeg ik of hij een doosje mee wilde nemen. Komt ie met een driedubbele doos aan!! hoop toch echt dat die negen maanden in de badkamerkast gaat blijven, haha... Oh wat spannend weer, klussen zonder condooms, hihi... Kan niet wachten tot min ei is, maar dat duurt nog wel een week, zucht... Terusten meiden!
Hahaha daar zijn het mannen voor die denken daar niet over na Wil je tanpons nou hier heb je ze, ja dit was goedkoper, voordeelverpzkking
Pffff wat is het toch weer lekker vroeg voor de zondag morgen... Zo een paar uurtjes werken helaas, maar bijna vakantie nog even doorzetten. De laatste loodjes zijn altijd het zwaarst hé Hoop wel dat die ongie een beetje door gaat zetten, heb a, twee dagen pijn onder in me buik maar er komt maar niets . Wat zit een vrouwen lichaam toch raar n elkaar ;p Maar voor de mensen die vrij hebben, een fijne zondag ochtend
Jaaaa ik heb ook eindelijk een NOD !!25 augustus. De Clomid heeft toch geholpen alleen heel traag.Op dag 25 toch nog een eisprong dus pas het lijstje maar aan haha.Want dat is toch 2 weken na je eisprong?? Of begrijp ik het nou verkeerd. Dit is allemaal nieuw voor mij hoor,ik ben hier nog niet zo in thuis.
Goeiemorgen! Hier ook lekker vroeg op, want m'n twee kleine druifjes hebben niet echt besef van 'weekend' of 'uitslapen', die worden altijd om 7:00 wakker. Dus m'n man en ik verdelen in het weekend de 'ochtenddienst'. Gisteren kon ik uitslapen, nu hij. @Tessel; ja hoor, als het goed is volgt twee weken na je eisprong je nod! Hoe heb je je eisprong ontdekt? Gevoeld? Tempen? Ovulatietesten? In ieder geval fijn dat je cyclus nu op gang komt!