Hier hetzelfde, weekendshift voor de kids. Heb ik ff pech dat we gister laat op bed lagen, grmbblll... Hier ook altijd voor zevenen wakker helaas, maar goed misschien over een tijdje een nachtbraker erbij, pfoe, moet ik nog even niet aan denken! Fijn tessel! Hoop eigenlijk dat je ongi niet komt inderdaad twee weken later een ongi na je ei. Ik geloof dat het kan variëren tussen de 12 en 16 dagen.
hallo iedereen, zou ik me bij jullie mogen aansluiten, ben met de pil gestopt in juli en gisteren net mijn eerste echte ongi aangebroken, we zouden graag zo snel mogelijk een tweede kindje hebben , we hebben al een zoon van 15 maanden
Hier weer ff bijgelezen. Donderdag maar wendende eerste testjes in huis gehaald. Kon daarna niet meer wachten en heb getest. Hagelwit. (5 dagen voor nod) maar ook wel erg vroeg. Hele week last gehad van vage buikpijn. Maar sinds 2 dagen weer helemaal weg. Heb op moment wel veel stress op t werk, dus zou me niets verbazen als het daarom op zich laat wachten. Werk als assistent bedrijfsleider in een winkel. Vind het op t moment wel spannender dan ik dacht. Ff afwachten....
@tessel: fijn dat dat je je ei hebt gehad en nu een nod hebt @derde: hier ook ochtend diensten voor Ties. Heerlijk om in elk geval 1 dag te kunnen blijven liggen. Echt uitslapen doe ik niet, word tenslotte toch als 1e wakker van Ties en moet ML vervolgens wakker maken @meiske: wat vervelend van de stress op je werk. Sterkte!
Wauw dames wat wordt er hier gezellig gekletst! Moest weer 5 pagina's bijlezen! @Angelique...spannend zeg...je groote dag komt steeds dichterbij! Ben je er al helemaal klaar voor? @Tessel....wat fijn meis! Heb je ook veel bijwerkingen? Hoop dat ook jij nu snel positief mag testen! Welkom LiesVdB! As je in het lijstje wil worden opgenomen dan kan je je gegevens in fluor groen vermelden. @meiske...stress is idd rot kan ook nog een voor de meest stomme kwaaltjes zorgen! Ik hoop dat dat snel minder wordt. Ladies....ik nog twee dagen en dan dat stomme ding eruit! Gister mijn nichtje voor het eerst mogen vasthouden....klepper de klepper
Zo meiden ik moet dit even van me af schrijven. Ben zo blij! Ben deze ronde meteen gestart met ovu testen omdat ik nogal een lange cyclus heb en dus niet precies weet wanneer mijn eisprong is. Ik vroeg me af of ik überhaupt wel een eisprong had dus was best een beetje bang.. maar vanmorgen had ik dus een knal test die zeker weten positief is! Ben zo blij dat ik echt een eisprong heb! Zo dat moest ik even kwijt Heb wel weer een hoop bij te lezen zeg! Wat kletsen jullie veel haha
Wat fijn meid! Nu dus flink aan de klus Ik zit zelf te twijfelen of ik komende weken ga testen aangezien ik geen idee heb wat mijn cyclus zou moeten zijn. Dinsdag maar even met de gyn. overleggen.
Thanks allemaal XX Ik zag dat ik een eisprong kreeg vanwege de ovulatietest die ik had meegekregen van de gynaecoloog gisteren,omdat ze het al verwachtte gezien de echo. Van Clomid zelf geen last,misschien de volgende ronde als ik niet zwanger ben wel,want dan wordt het wel een hogere dosis omdat de cyclus te lang is met deze dosering Clomid. En ik lees hier over uitslapen,dat lukt mij zelfs zonder kids niet. Wordt altijd rond 6.30 wakker,ook in het weekend. Ach het heeft voor en nadelen
Ik heb mezelf toegevoegd. Deze maand 1e ronde, spannend! Voor de mama's die ook voor een tweede kindje gaan; mijn zoontje is nu 13 maanden en het lijkt me echt wel zwaar als er straks nog een baby komt. Hoe denken jullie hierover? Ik stel me nu in op een tropenjaar maar voor later vind ik het gewoon veel leuker als het leeftijdsverschil kleiner is. En wie weet duurt het wel lang voordat ik weer zwanger ben.
Meiske, wat jammer van je witte test, maar je weet maar nooit.. Je was nog vroeg Lilichiara, wat fijn dat je weet dat je een eisprong hebt. Ik herken dat wel. Een jaar geleden ben ik ook gestopt met de pil, maar ook weer na 4 maanden begonnen omdat ik toen ten huwelijk werd gevraagd en niet zwanger wilde trouwen. Maar toen ook hele lange cyclussen van in de 40. Ik was toen ook heel erg blij die bevestiging te zien dat ik wel een eisprong had. Nu lekker klussen dus meis! Angelique, fijn dat je jurk al helemaal perfect op maat is! Heb je al een vrijgezellenfeest gehad? Hier trouwens ook een heel uitgebreid draaiboek gemaakt. Ik ben ook een controlfreak, dus voordat ik iets uit handen durf te geven moet alles tot in detail uitgetypt zijn Uitslapen in het weekend, als ik jullie zo hoor ben ik blij met mijn werk als stewardess als ik mamma ben. Af en toe de kans om gewoon lekker uit te slapen maar natuurlijk zitten er ook flink wat nadelen aan, om als net-mamma een week je kindje achter te laten.
Oorspronkelijk geplaatst door Rian85 Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 MamaB1984 - 28 jaar - 2e kindje- ronde - NOD 12-08-2013 Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje- ronde - NOD 13-08-2013 peacefield - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde- NOD 16-08-2013 Ikkewil - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 16-08-2013 Rozanna - 1e kindje- 1e ronde - NOD 17-08-2013 Droppie Drie - 31 jaar - 3e kindje- 1e ronde- NOD 19-08-2013 Jasmi - 32 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 21-08-2013 LilyChiara - 24 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 24-08-2013 Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde - NOD 24-08-2013 Rozaly - 26 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 28-08-2013 Norii - 26 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 28-08-2013 mamavansuus - 3e kindje - 2e ronde - NOD 30-08-2013 Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje- 0e ronde - NOD 15-08-2013 vos1985 - 1e kindje - 2e ronde - NOD 31-08-2013 MamaChantal - 23 jaar - 3e kindje- ronde - NOD 31-08-2013 wondertjenr2 - 25 jaar - 3e kindje - 1e ronde - NOD 01-09-2013 derde - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde - NOD 01-09-2013 Jabinca - 24 jaar - 1e kindje- 3e ronde- NOD 03-09-2013 Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde - NOD 04-09-2013 DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje- ronde - NOD 04-09-2013 TieMar - 32 jaar - 2e kindje- 1e ronde- NOD 05-09-2013 Rian85 - 27 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 06-09-2013 LieslVdB - 33 jaar - 2e kindje - 1ste ronde - NOD 06-09-2013 asmama - 22 jaar - 2e kindje - . ronde - NOD 09-09-2013 Samsie - 27 jaar - 1e kindje- ronde - NOD Tessel30 - 29 jaar - 1e kindje- ronde - NOD Hope86 - 1e kindje- 1e ronde - NOD Ryv - 1e kindje- ronde - NOD Aroma34 - 1e kindje - ronde 1 na MA - NOD MienMa - .. jaar - 2e kindje - 0e ronde - NOD Zwanger: Afspraken: Samsie - 13 aug mirena verwijderen
@angelique wat fijn dat je gaat trouwen, gefeliciteerd! @Lilichiara geruststellend dat je echt je ei hebt gevonden en doelgericht kan klussen, heb nooit mijn ei gevonden, gebruikte toen ik voor de eerste zwanger wilde worden de digitale van clearblue met de smiley, nooit een smiley gevonden, dus gewoon vaak geklust en toch zwanger geraakt, enige moment dat hij positief was, was toen ik zwanger was veel klusplezier! @uitslapen, mm zit er niet meer in, ons kleintje is elke dag wakker om 6u
Hi meiden hier duidelijk verschijnselen van ontpillen: opgezette buik, spotting, jeugdpuistjes (!!!) En onwijs honger aanvallen. . Grmbl vanwege de spotting dus ook niet klussen. Sorry moest het even kwijt. .
jullie hebben hier wel een hele grote groep als ik de lijst zie, hopelijk kan ik het een beetje volgen
@jasmi, mijne is nu 15 maanden, lijkt me idd zwaar, maar je moet nog zwanger worden en dan nog 40 weken zwanger zijn, tegen die tijd kan je zoontje nog zelfstandiger zijn, zal misschien in begin wat aanpassen zijn om terug routine te vinden, maar loopt wel los, je zal het wel kunnen, komt goed ik denk vooral in begin die slapeloze nachten weer, pfff, maar moet manlief maar wat bijspringen
Ah Norri wat klote zeg Het is idd een erg grote groep LieslVdB! Toen ik net nieuw was hier zag ik regelmatig een forum met ledenstop voorbij komen...en begreep nooit zo goed waarom....nu dus wel het is pittig bijlezen met zo'n club maar wel erg gezellig! Vind vooral de variatie tussen eerste, tweede en derde erg leuk. Op die manier kan je bijna elke vraag hier kwijt....er is altijd wel iemand met ervaring