ik heb tot nu toe nog niet veel problemen gehad met meelezen, maar als de club nog groter word moet zelfs ik der aan geloven dat ik berichtjes moet overslaan of later moet terug lezen haha
Ja vrijgezellefesst heb ik al gehad , was eg super gezellig. Ze hadden een pakoer uitgezet die ik moest doen, met natuurlijk veel wijn Daarna fotoshoot en toen paaldans les en daarna lekker tapas wezen eten.. Super was het
Zijn er leden die helemaal gestopt zijn met het drinken van alcohol nu ze proberen zwanger te worden. Heb gelezen dat dat de vruchtbaarheid zou bevorderen en dat het zelfs beter is als de man ook tot de zwangerschap niet drinkt. Wat doen jullie?
Hoi allemaal, mag ik hier ook gezellig meekletsen/? Ben begin augustus gestopt met mijn pil en we gaan voor een brusje voor ons zoontje van 17 maanden..mijn nod zal rond 3 september zijn.. Beccy 28 jaar, 2de kindje, nod 3 sept
mijn man drinkt altijd wel een biertje na het werk , en hoe helaas ook als ie die moet laten staan heb ik een chaggo kerel , dus dat doen we maar niet , zelf drink ik weinig tot nooit dus dat zit wel snor!
Hallo allemaal, Ik heb nog niet alles gelezen maar wil heel graag met jullie mee schrijven, mag dat? Net als derde willen wij zwanger worden van ons derde kindje en ook ik had mijn menstruatie op 5 aug het leek of ik zelf dit topic geopend had haha. Als ik mee mag schrijven zal ik meer vertellen. Groetje, Lillifee
hallo beccy en Lillifee!!!!!!!!! ik drink bijna nooit en mijn man die drinkt 1 pintje per dag, soms 2, maar idd beter dat ik dat niet afneem hahahhaha hij zal het al moeilijk genoeg vinden om met momenten verplicht te klussen, laten we hem dan maar goedgezind houden
Haha , het wordt hier inderdaad een gezellige drukte! Had niet zo' n grote club verwacht! Maar sommige schrijven veel vaker dan anderen. Er staan ook wel namen op de lijst waar we al een tijdje niets meer van hebben gehoord, maar misschien lezen die wel mee, maar schrijven ze niet mee? Welkom nieuwe dames! En Liesl, ook verhuisd naar hier zie ik Wat vinden jullie moeten we ook een ledenstop doen hier vanaf nu? Ik vindhet wel gezellig zo. Langzaamaan komen we bij de eerste Nods, ik heb wel zo iets van als iemand zijn nod voorbij is en we horen, maar niets over hoe het ervoor staat, dat die dan na een week na nod van de lijst af gaat. Tenzij duidelijk gezegd is dat diegene op vakantie is ofzo en daarom niets kan laten horen? Ik heb vandaag op een terrasje een biertje op! En carpaccio, hihi, dat ga ik wel missen hoor dat rauwe vlees. Mijn ei is over een week. Na mijn ei neem ik geen alcohol meer (maar dit was mijn eerste drankje sinds een paar maanden! dus is geen proleem) en let ik een beetje op het eten enzo.
Ik heb de vorige keer vanaf de intake in het ziekenhuis Geen alcohol ed meer genomen. Ik drink bijna nooit, maar nu helemaal niets meer. Mn man drinkt nooit, ideaal! Met rauw vlees enzo stop ik als k de 1e tp heb. De eerste 4 weken van je zwangerschap heeft het nog geen invloed op met kindje. Mr vind het zelf wel een fijn idee om echt niets meer te eten als k mogelijk zwanger ben. Angelique en Hop, wat leuk dat jullie gaan trouwen daarna lekker op vakantie? Hier over 10 dagen echt starten. K krijg nu al kriebels als k al die babyspullen weer zien. 3 kraamvisites komende 2 weken, dus mag heerlijk al die schattige dingen bekijken van de week in de stad.
nouja ik ben wel voor ledenstop anders word t wel heel grote club...niet om lullig te doen tegen anderen hoor... ooh zo spannend allemaal!! ik drinkt wel minder alcohol nu...alleen als ik er echt echt heel erg zin in heb.....
ja de eerste weken is er ook nog geen verbinding tussen jouw bloed en dat van de baby, dus kan nu ook nog helemaal geen kwaad om een glaasje te drinken voor de liefhebbers
wel een voordeel, we kunnen altijd wel voor iemand duimen die zijn nod eraan komt, houdt ons toch lekker bezig
Welkom nieuwe dames! En Liesl, ook verhuisd naar hier zie ik yep idd!!!! Wat vinden jullie moeten we ook een ledenstop doen hier vanaf nu? Ik vindhet wel gezellig zo. Langzaamaan komen we bij de eerste Nods, ik heb wel zo iets van als iemand zijn nod voorbij is en we horen, maar niets over hoe het ervoor staat, dat die dan na een week na nod van de lijst af gaat. Tenzij duidelijk gezegd is dat diegene op vakantie is ofzo en daarom niets kan laten horen? GOED PLAN QUOTE