Vanaf juli/augustus 2013 zwanger worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door derde, 21 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Zóóóó hee!! Net terug van vakantie... 40 pagina's erbij en een ledenstop in het vooruitzicht!! Heb vluchtig de pagina's doorgelezen, was natuurlijk heel benieuwd of er al positief getest was in de afgelopen week maar helaas...
    Leuk om van alles te lezen, moet inderdaad ook eerlijk zeggen dat ik soms de draad een beetje kwijtraak...

Zelf nu in spannende afwachting... Probeer uit alle macht of ik al 'iets' voel, maar naast rommelende darmen (komt vast door anders eten dan thuis) en last van mijn maag (idem) nog helemaal niets....

Lees dat de discussie nu gaat over wel/geen alcohol, zelf drink ik soms een glaasje, maar heb afgelopen week maar niks genomen. Manlief drinkt ook zelden of nooit... Maar....

... is er onder jullie ook iemand die niet zonder neusspray (bijv. Otrivin) kan? Ik heb begrepen dat dit ook nadelig kan zijn voor je zwangerschap... Nooit geweten, ben ik afgelopen week achter gekomen... Dat wordt dus afkicken hier.... :(

2. TieMar

TieMar Niet meer actief

Zo! Wat een hoop geschreven!
    Op de iPad bijlezen en via mn mobiel reageren...

Bruidjes in spe, succes met de laatste voorbereidingen!

Vos, ik drink sowieso al weinig maar als ik een wijntje wil nu dan doe ik t wel eend. Niet toen ik eenmaal zwanger was.

Welkom nieuwe dames!
    @ledenstop, ik ben niet zo van het niet meelaten praten van mensen maar het is hier nu wel heel druk. Dus nu lijk t me een goed plan. Ben t eens met derde. Als je niks,laat weten, van de lijst.

Hier een heerlijk weekend gehad!

Nu zit ik klaar voor Code 37. Spannende serie!

3. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hoe was je vakantie Rozanna? Lekker genoten?

4. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    hier gebruik ik gelukkig nooit otrivin :D tevens ook geen filé amirican of al die andere dingen die ik zou moeten laten staan , niet dat ik het niet wil ik lust het gewoon weg niet :D

5. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Ik heb me ook in de bank genesteld voor een dubbele code 37..ik zeg tot morgen..

6. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Pff dan ben ik gelukkig nog net op tijd 😄
    Ik heb al tot pagina 30 terug kunnen lezen 😄 jullie kletsen lekker actief!
    Het is leuk om zoveel verschillende mensen bij elkaar te hebben maar ik zie ook veel overeenkomsten! Leuk!

Zal ff wat meer over mezelf vertellen!
    Ik ben 29 jaar en heb een dochter van 3,5 en een zoon van 1,5.
    Altijd een cyclus van 28 dagen gehad maar na de bevalling van mijn zoontje ineens 21 dagen. Hopelijk kan dat geen Kwaad!?
    Nu dus vlak na mijn menstruatie de ovulatie al :-s
    Beide zwangerschappen in ronde 1 zwanger! Hopelijk nu weer ;)

Hoe krijg ik dingen in kleur? Kan dat via je telefoon wel?

7. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    ik ga van zaterdag 24 augustus tot zaterdag 7 september op vakantie, nou ja huwelijksreis. Waar ik heerlijk van ga genieten en lekker veel klussen ;)

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hoi dames,

Jammer van de ledenstop. Wij hebben vandaag de kogel door de kerk om voor de derde te gaan. Vind het zo spannend dat ik het niet kon laten even in te breken. Wilde het even met iemand delen en van de daken schreeuwen lijkt me niet zo handig. Wens jullie heel veel succes met zwanger worden.

9. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    geen idee van die notrivin.....misschien eens navragen bij de ha

@moaatje, veel succes hopelijk ben je snel zwanger
    @vertellen, ik vertel het tegen iedereen van mijn vrienden en familie hahaha kan nooit zwijgen, bij de eerste ook gedaan en als ik dan zwanger was, ook al van in begin gezegd, zelfs toen ik wist dat het een jongen werd, mocht iedereen het weten, zelfs de naam :)
    @lillifee amai cyclus van 21 dagen, kan je wel altijd snel opnieuw proberen, en weet je snel of het al dan niet raak is, zou ik ook wel willen :), maar ben ook wel tevreden met mijn 28 dagen, valt ook goed mee

10. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @angelique heerlijk, naar waar trekken jullie?

11. MamaB1984

MamaB1984 Lid

24 jul 2013
    66
    0
    0
    Nog ff gauw voor het werk hier even neuzen, nu geen tijd om alles te lezen en te reageren, dat doe ik vanavond.
    Vandaag nod, duimen dat ik ogs word, dan kan de eerste ronde beginnen! Fijne dag vandaag!

12. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Pff lang weekend bij me ouders geweest en ik heb hier weer heel wat bij te lezen, wel super gezellig maar ledenstop is een goede.
    Hier is mijn lichaam raar aan het doen. Wel ongesteld geworden maar ipv 7 dagen lang nu maar 5, wel lekker.
    Daarnaast zit ik echt enorm onder de puisten, zo erg dak me echt dood schaam. Heb er af en toe wel wat maar dit is erg.
    En gister na het klussen ineens buikpijn, niet direct en niet heel lang. Koffie valt me nu ook een beetje raar.
    Oftewel iemand ervaring met 1ste keer toch ongesteld in zwangerschap? Ik ga er niet vanuit hoor.

13. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    We gaan naar playa la carmen :D

14. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    @Jabinca, het kan natuurlijk best dat het meteen raak is. Mijn eerste ongi was ook korter dan ik gewend was met de pil, 4 dagen ipv 5. Het is sowieso allemaal anders sinds ik gestopt ben met de pil, merk dat ik veel meer last heb van hormoonschommelingen. En inderdaad veel puistjes. Gelukkig is het een beetje te camoufleren met wat make-up, maar als ik over mijn gezicht ga met mijn handen is het net een brailleschrift. Lijkt wel weer in de puberteit te zijn gekomen!

Hier de laatste paar dagen een wat meer zwaar gevoel in mijn onderbuik. Maar verder niets spannends.

M.b.t. het drinken van alcohol; ml en ik houden wel van een wijntje. Doordeweeks drink ik nooit, maar in het weekend meestal wel een paar glaasjes. Dat zal ik dus wel missen, maar totdat ik positief heb getest zal ik toch nog wel in het weekend een glaasje drinken. Maar daarna natuurlijk niet meer.

m.b.t. ledenstop; lijkt me goed om inderdaad de mensen te verwijderen die ook na hun NOD niets meer van zich laten horen. Dat lijkt me inderdaad de periode dat je in ieder geval iets laat weten.

15. ikkewil

ikkewil Lid

9 aug 2013
    45
    0
    0
    Zuid Holland
    Over drinken, zelf drink ik bijna nooit, maar na me eisprong laat ik wel rosbief of biefstuk staan tot ik ongesteld ben. Mmijn vriend drinkt wel regelmatig een biertje, maar toen ik zwanger ben geworden van de eerste was hij dronken (we waren weekendje weg met vrienden)
    Wat ik wel vervelend vind is dat wij over 3 weken een midweekse weggaan met vrienden. Normaal gesproken drink ik dan altijd. Mocht ik nu zwanger raken dan weten zij t al met 5 weken. En vooral na mijn mk heb ik t idee dat ze op me aan t letten zijn omdat ze daar ook vanaf weten....

16. ikkewil

ikkewil Lid

9 aug 2013
    45
    0
    0
    Zuid Holland
    Angelique, waar is dat? Spanje? Sorry mijn topografie is niet zo goed...

17. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    We maken er trouwens verder geen geheim van dat we een actieve kinderwens hebben. Mensen verwachten dat toch al van ons. Een jaar geleden getrouwd en vanaf dan vragen mensen toch regelmatig naar onze plannen. Kan ik maar net zo goed zeggen dat we er mee bezig zijn. Ik heb wel tegen mensen gezegd dat ze er niet iedere maand naar moeten vragen, ze horen wel als er nieuws is.

Als het eenmaal zo ver is denk ik dat ik het niet lang verborgen kan houden, daar ben ik niet zo goed in. In ieder geval vertellen we het dan onze ouders en zus/broers en waarschijnlijk ook onze beste vrienden. Die merken het toch wel aan me.

18. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Zo alle!! Pagina's bij gelezen 😄
    @lieslvdb 21 dagen is fijn als je zwanger wilt worden maar daar voor niet hoor pff verlangde echt naar mijn eerdere 28 dagen 😜
    @ ?? (Sorry ben de naam vergeten en kan dat niet terug lezen zonder mijn tekst te verliezen) spannend vandaag je NOD!

Volgens mij heb ik morgen mijn eisprong dus over 2 weken mijn NOD.
    Volgens mij is dat de 27ste.

Liefs,
    Lillifee

19. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @angelique is dat mexico?

@lillifee ja idd dat is andere kant van de medaille zo snel je maandstonden als je dan niet zwanger wil worden is blèh!

20. ikkewil

ikkewil Lid

9 aug 2013
    45
    0
    0
    Zuid Holland
    Kan niet wachten... Over 4 dagen nod!!! Morgen maar een testje wagen?!

Deel Deze Pagina