Vanaf juli/augustus 2013 zwanger worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door derde, 21 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wat betreft de alcohol, ik vind dat mijn man gewoon mag doordrinken. Hij drinkt toch al niet zo veel.
    En ik geniet ook nog van me rode wijntje hoor, echt niet elke avond maar toch wel regelmatig. Stel dat het nog heel lang duurt moet ik dat allemaal missen haha.
    Zodra de test ook maar iets aangeeft stop ik direct mee.
    Gewoon lekker ontspannen genieten van het mooie leven.

2. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Als het kan gewoon ff wachten tot NOD, geeft alleen maar teleurstellingen als je dan negatieve uitslag hebt, die overigens nog vrij groot is.

3. ikkewil

ikkewil Lid

9 aug 2013
    45
    0
    0
    Zuid Holland
    Jabinca, Op de site van clearblue staat t volgende:

4dagen voor nod 55%
    3dagen voor nod 86%
    2dagen voor nod 97%
    1dag voor nod 99%
    Kans op positieve test bij zwangerschap.

Ik ben gewoon erg benieuwd, ook omdat ik al wat klachten heb.....
    Blijft wel moeilijk idd. En wachten is slimmer

4. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    @ikkewil ik had de dipstick testen van sensitest, die kun je eerder gebruiken. Heb allebei de vorige keren eerder getest. Al kun je dan weer spanning hebben dat je Miss toch ongesteld wordt en dus een vroege miskraam hebt... Dus tja wachten is beter maar dat kon ik niet 😁

Ik heb de testen die positief waren benagellakt *sorry voor het gekke woord 😉* en bewaard bij de eerste babyspullen

5. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Haha nee dat is in mexico ;)

6. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Ja zeker :D

7. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @angelique COOOOL!!!!!!

@ikkewil damn zo spannend, ik kan ook nooit wachten, vorige keer ook positief getest vier dagen voor nod, maar als je misschien nog 1 dag kan wachten tot drie dagen ervoor is kans wel ineens veel groter, maar snap het heel goed als je dat niet kan, spannend, ik duim heel hard voor je!

8. ikkewil

ikkewil Lid

9 aug 2013
    45
    0
    0
    Zuid Holland
    Als ik morgen ga testen doe ik dat met digitale test die ook aangeeft hoelang je zwanger bent. Die kunnen namelijk 4 dagen van te voren en omdat er staat zwanger of niet zwanger ga ik ook niet twijfelen.
    Liesl, welke test had jij gebruikt?

9. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België

clearblue, met twee in een pakje, geen digitale...staat ook op de verpakking 88% bij drie dagen vooraf, maar ook die van kruidvat, niet de cassette, maar die met paarse dop en allebei direct knalpositief....

10. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    En zijn er al positieve testen ?

11. MamaB1984

MamaB1984 Lid

24 jul 2013
    66
    0
    0
    Helemaal goed, het is inderdaad niet meer bij te lezen anders!

12. MamaB1984

MamaB1984 Lid

24 jul 2013
    66
    0
    0
    Nee, vandaag nod maar dit was 1e wachtronde na het stoppen met de pil, dus hoop ogs te worden, maar helaas nog niets... Ook geen kramp of zo :( Dus ik wacht in spanning af hihi!

13. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Oh spannend zeg, ik heb wel buikpijn maar het wil niet doorkmen, en dan is de buikpijn weer weg.. Nou ja je kent het wel.. Hoop het wel voor of op de 15 de te worden, wil niet met me trouwdag ongie zijn

14. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi meiden..
    Angelic wat gaaf naar Mexico!! Dat wil ik ook nog eens graag..
    En verser nog geen positieve testjes..spannend toch he..
    Ben al paar dagen wat misselijk en vreselijk moe..kan niet van zwangerschap zijn dus gooi het op het ontpillen..bah bah..

15. jasmi

jasmi Lid

11 aug 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druk hier zeg! Kan het bijna niet bijhouden :D

Alcohol drink ik al niet ivm borstvoeding (ja nog steeds!). Dus daar heb ik geen moeite mee. Maar filet american en carpacchio ga ik straks wel weer missen!

Voel trouwens van alles, kan niet wachten om te testen. Maar weet van de vorige keer dat mijn lichaam ook bij ongesteldheid van alles laat voelen, haha. We wachten af...

16. MamaB1984

MamaB1984 Lid

24 jul 2013
    66
    0
    0
    Ik duin met je mee, op je trouwdag ongesteld zijn is niet fijn!

17. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Samsie: Ja, de vakantie was heerlijk ontspannen!!! Hoor geregeld om me heen dat je sneller zwanger raakt als je ontspannen bent, kan iemand dat bevestigen? (weet niet of dit werkelijk zo is... maar hoop natuurlijk dat het mee heeft gewerkt!!! :) )

Zojuist een pakketje zwangerschapstesten besteld bij Sensitest... Zaterdag mijn NOD, maar ben dan nét een weekendje met vrienden weg... misschien alvast vrijdag testen...

@Meiske1988 & Ikkewil: Ik leef mee!!!!! Duim voor een positieve test... Hoe is het met de symptomen??

Hier: Buik rommelt nog steeds, vieze luchtjes slaan ook op mijn maag... hmmmmmm...

18. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    oew , toen ik zwanger was van J , had ik ook last van allemaal vieze luchtjes , in de shoarma zaak rook ik als enigste poep ... heel fijn! hahaha :p

19. ikkewil

ikkewil Lid

9 aug 2013
    45
    0
    0
    Zuid Holland
    rozanna, opgeblazen als een malle, bekkenklachten af en toe en boer me eten soms op.... ik ga morgen ochtend gewoon een testje wagen. maak ik mezelf rustiger van. is hij negatief dan wacht ik tot mijn nod.
    ik zou gewoon vrijdag testen dan idd als je weekendje weggaat, maar is nog geen zekerheid. zitten dus precies in t zelfde schuitje.... stomme wachtbankjes

20. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    spanning loopt hier serieus op en statistisch gezien moet er toch wel iemand zwanger zijn de eerste ronde :) spannend, ik duim voor jullie allemaal!!!!

Deel Deze Pagina