@norri , Van Harte !!! @ samsie , we gaan der gewoon van uit dat het helemaal goed gaat komen! , Ik zal voor je duimen!!
ik ga zo alvast een testje wagen... even vriend uit bed halen. als hij negatief is dan wachtik op ongesteldheid
Oeps.. dat doe je dus ook niet weer zo haha Maar goed wie weet straks samen zwanger en kun je het delen met elkaar, ofniet? @hier Eindelijk weer een goede nacht geslapen al kan ik er steeds slechter uitkomen smorgens (en ben echt een ochtendmens) Het kan ook komen door t vele werken, uitkijken naar de vakantie en dat het later licht word smorgens. Gister was mijn lichaam erg onrustig, nu gelukkig eindelijk weer rustig dus lekker genieten van het klussen en lekker RELAXED naar me NOD gaan.
hey liesl, ja t gaat goed hoor. maak me er niet druk om gelukkig! straks werken, en mocht t deze maand niet raak zijn idd dan kan ik over 2 weken lekker een sapje meedien als we midweekje weggaan met vrienden
@norrii gefeliciteerd meis.. @ikkewil jammer van de net test..vol goede moed naar de volgende ronde.. Vertellen dat we bezig zijn doe ik ook niet..dat is iets tussen mijn vriend en mij..als ik zwanger ben dan horen ze het wel.. Gaan zo even naar de kinderboederij met mijn mannetje..
@Norii: Jááá, gefeliciteerd!!! @Samsie: Heel veel sterkte vandaag!!! We horen vast wel hoe het is gegaan! @Ikkewil: Niet leuk....... Hier een onrustige nacht achter de rug; Na alle nare verhalen die ik heb gelezen over het gebruik van Otrivin neusspray heb ik gister radicaal besloten te stoppen (na enkele jaren!!). Ik gebruikte het alleen voor het slapen gaan en 's nachts. 'k Ben diverse keren met ademnood wakker geworden, even een rondje lopen/stomen en weer terug mijn bed in (kan ik vast voelen hoe dat voelt; gebroken nachten ). Heb het volgehouden en ben stiekem best trots!!! Gaaf dat de gedachte aan een kleintje je ineens zo sterk kan maken. Dit had ik gelezen: Afwijking Het gebruik van decongestiva, middelen die slijmvlieszwelling tegengaan, tijdens de zwangerschap kan leiden tot afwijkingen aan het spijsverteringskanaal, het oor en het hart van de baby. Tot de meest gebruikte decongestiva behoren efedrine, fenylefrine en oxymetazoline. Decongestiva worden vooral gebruikt bij de behandeling van een verstopping als gevolg van allergie of een infectie. Volgens de studie wordt het gebruik van fenylefrine in het eerste trimester van de zwangerschap geassocieerd met een acht keer verhoogd risico op hartafwijkingen. Pseudo-efedrine een ander decongestivumwerd gelinkt aan afwijkingen aan de ledematen. Verder lekker onzeker; last van buikpijn (steekjes links en rechtsonder en kramp), zere borsten, last van luchtjes... Ik ben ontzettend benieuwd... zou het raak zijn, of houdt mijn lichaam mij lekker voor de gek?? Nog even geduld a.u.b.......
Thanks ladies! Mijn moeder loopt al een flinke tijd te vragen wanneer ze oma wordt dus die vind het alleen maar leuk @Rozanna....ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Duurde bij mij een paar dagen voor het weer redelijk ging tegenwoordig huiverig om het te gebruiken! @ikkewil wat balen zeg! Hopen dat het de komende dagen nog verandert en ander hopen op snel een nieuwe ronde! @droppiedrie...ik ga er vanuit dat ik gelijk aan de klus kan....maar zal ik vanmiddag horen! Heb eind van de dag een afspraak...dus nu nog even gezellig shoppen met mijn zussie (die nog van niets weet )
Ikkewil, wat jammer van je nega test. Op naar de volgende ronde! Ik dacht dat ik in m'n vruchtbaar periode zat, gister even een ovulatietest gedaan, maar die gaf nog nog geen ei aan. Ik voel ook nog niets anders aan mijn lijf, behalve rugpijn en wat meer hoofdpijn dan normaal. Ik denk dat ik ook dit keer weer gewoon eerst 3mnd in het ontpillen proces zit, voordat ik een gezellig eitje krijg. Ik merk wel dat ik er nu een stuk rustiger onder ben dan de vorige keer. Ik weet nu beter hoe mijn lijf werkt en weet dat het waarschijnlijk wel lang kan gaan duren, voordat alles weer lekker natuurlijk werkt bij mij. Ik herken mijn oude ik wel heel erg in jullie. Testen voor nod etc.. Zelfgekmakerij. Maar je kunt er ook gewoon echt niets aan doen. Als je iets heel graag wilt dan ben je er nou eenmaal veel mee bezig en wil je het het liefst meteen. Vergis je niet hoor, ik wil ontzettend graag een eerste kindje! Liever gister dan vandaag gelukkig heb ik nu ook nog afleiding Van onze aankomende bruiloft, dat helpt ook wel Drinken, ik drink niet heel veel, dus ik neem gewoon nog af en toe een drankje. Pas als ik vermoeden krijg zwanger te zijn dan laat ik hem staan.