Vanaf juli/augustus 2013 zwanger worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door derde, 21 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Samsie: Fijn om te horen dat het met een paar dagen over is.... even doorzetten!!!
    @Hope: Superleuk dat je gaat trouwen, geniet ervan!!! Is zóó speciaal, iedereen is blij voor je, een heel positieve dag waar je nog zo lang van nageniet!! Zou het zo nog een keertje over willen doen! :)
    @Angelique: Dit geldt natuurlijk ook voor jou!! Veel plezier en succes met de laatste voorbereidingen!

2. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @hope, jullie ook trouwen, gefeliciteerd en hopelijk heb je snel een gewone cyclus zodat je weet wanneer en hoe :)

3. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @rozanna wat goed van je dat je zo drastisch kan stoppen, knap!

4. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Ik zou het inderdaad heel leuke vinden als ik samen met de buurvrouw kan zwangeren. Ook leuk voor de kindjes. Maar duimen dat ik snel een posi test in handen heb!

@Ikkewil; jammer zeg, maar misschien te vroeg getest. En anders hoop ik voor je dat je ongi snel komt zodat je met de volgende ronde kunt beginnen. Heb ik de vorige maand lang op moeten wachten. Was nog nooit zo blij geweest om ongesteld te worden!

@ samsie; veel succes!

@Hope86; ja dat gekmakerij ken ik. ;) Zaterdag zit ik op een cyclus van 28 dagen en ik heb me, aangezien ik niet echt een zekere NOD heb, voorgenomen dat ik in ieder geval dit weekend afwacht voordat ik weer ga testen. In de tussentijd voel ik natuurlijk weer van alles aan mijn lichaam. Heb vooral een zware onderbuik, voelt wat trekkerig in de lies. Maar dat had ik vorige maand ook even en toen was ik toch echt niet zwanger (2 nega testen gehad). Hoewel ik er rekening mee houd dat het nu ook weer niet raak is (iets zegt me dat het zo is) kijk ik toch met spanning uit naar het weekend en de periode daarna.

5. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    hier heel veel last gehad van mijn eerste ongi, die twee eerste dagen had ik enorm veel steken, buikpijn, hoofdpijn pfffffffff van mij mag dit de laatste keer zijn ;) nu gelukkig veel beter en ze zijn ook al weer bijna weg! nog twee daagjes en wij gaan al aan de klus, deze keer gewoon twee weken elke dag, zo is het bij Rolf ook gelukt, benieuwd of we het volhouden hahahha

6. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff, een weekendje weggeweest (zonder internet), net 20 pagina's bijgelezen :$!

Nog even mijn antwoorden op vragen die rondgingen:
    Alcohol: toen we net begonnen, wilde ik helemaal niets drinken. Nu drink ik wel weer af en toe wat. Ik was bang dat mensen het zouden doorhebben en ik vind het toch wel heel lekker :p. Vl drinkt regelmatig een biertje of borreltje, gaat ie ook niet mee stoppen.
    Wie weet het?: 1 vriendin, ik moest het echt kwijt en ik weet van haar dat ze er ook over aan het denken zijn. Ik vind het heel moeilijk om niks te zeggen (ik betrap me er regelmatig op onbewust een opmerking te maken...).
    Ledenstop: goed idee...!

Nog een korte update over mij: ik heb mijn ei (denk ik) vroeg gehad deze ronde en kom mogelijk weer uit op een cyclus van 24 dagen, mijn NOD zou dan 20 aug (ipv 24 aug) zijn. Verder voel ik heel veel, maar tegelijkertijd niets... Alles wat ik voel, voel ik elke maand, dus dat zegt niet zoveel ;).
    Vandaag vrij en voel me heel onrustig en nerveus, super vervelend! Ik heb geen zin om iets te gaan doen, maar een beetje afleiding zou goed zijn!

7. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Kokosnoot: Hier idem... ben vrij en loop wat rond te hangen in huis... ook gespannen, heb het gevoel dat ik iets nuttigs moet gaan doen maar tegelijkertijd heb ik nergens zin in..... blúh!!!! Moet mezelf echt even bij de kladden pakken voor de boodschappen! Eenmaal buiten geweest weet ik, dat ik weer wat aan ga pakken! Sterkte.......!!!

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    wat jammer ikkewil! hopen dat de ongi niet al te lang uitblijft, dat maakt het twijfelen straks alleen maar groter ;)

@Hier: op mn werk zitten te behoorlijk te kloten, willen me eruit hebben na 3jr dienstverband. gisteren kreeg ik een gespreksverslag ter ondertekening, zie ik daar tot mn verbazing dat het gewoon een ontslagbrief is! dat gaan we dus mooi ff NIET tekenen!! kloothommels

9. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Norii: AAAAAARG!! Konden ze dat niet gewoon tegen je vertellen i.p.v. een ontslagbrief te overhandigen??? Op je strepen staan hoor!!!

10. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Dank je wel :D, we gaan er een super dag van maken... Als we allemaal even duimen dat het 22 en 23 augustus mooi weer word haha

11. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Klinkt als dezelfde organisatie waar ik ook voor gewerkt heb! Niet tekenen hoor! Wat voor dienstverband heb je? OT?

12. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    kan je heel goed begrijpen kokosnoot, je leven staat ook een beetje stil als je zwanger wil worden, zeker voor de eerste, je wil eigenlijk gewoon in de zetel wachten tot het daar is :)

13. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @norii zeker niet tekenen wat gemeen!!!!!!!!!!! nee hoor

14. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Heb ik ook last van;) kan het maar moeilijk voor me houden en ben op mijn werk constant afgeleid:D wou dat het al zover was;)

15. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Oh lekker klote dan, wat een kut lui haha als ik dat zo even mag zeggen ;)

Ja tegenwoordig zetten ze het liefst iedereen er uit naar 3 jaar en dan zeggen je doet je werk niet meer goed, terwijl je er al drie jaar werkt..
    Kan me niet voorstellen dat je dan al 3 jaar je werk niet meer goed doet.

Ik heb het zelf ook meegemaakt en kwam daardoor in de ww, gelukkig heb ik nu weer wat meer toekomst.. Maar het is eg kut als je het overkomt:x

16. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, wat vervelend!! Sterkte Norii!

17. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Rozanna: ik heb precies hetzelfde! Ik heb wel al een boodschappenlijstje gemaakt, is vast een begin...:p. Jij ook sterkte!

@ LieslVdB: inderdaad...

@ Samsie: als ik aan het werk ben, heb ik veel afleiding en gaat het prima, maar ik heb al zo vaak gehad dat ik per ongeluk iets wil zeggen... Gelukkig heb ik er nog niets uitgefloept...;).

18. MamaB1984

MamaB1984 Lid

24 jul 2013
    66
    0
    0
    @ Ikkewil, balen zeg! Hopen dat je snel ogs wordt, of misschien toch te vroeg getest...

@Norii, wat ontzettend rot voor je zeg! En wat een klote manier ook van je werkgever om dit zo te doen. Sterkte!

Hier nog steeds geen ongie, vanmorgen wel krampen, maar tot nu toe nog niks. Zwanger zijn is (eigenlijk) niet mogelijk... Dus we wachten maar 'rustig' af.

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Gelukkig een contract voor onbepaalde tijd, maar het is gewoon een kutstreek. Bah

20. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Gelukkig! Dan mogen ze naar de rechter om dit te regelen. Ze zullen eerst wel proberen je een x bedrag te betalen om een ritje rechter te vermijden. Laat je niet gekmaken hoor! Een kutstreek is het zeker. Je bent helaas niet de enige die dit overkomt....succes meissie!

Deel Deze Pagina