@ Rozanna, spannend!! Vrijdagochtend testen! Rot dat je vandaag zo'n dipdag hebt, hopen dat je je snel weer wat beter voelt Mijn 1e ronde is begonnen! Voor mijn volgende NOD ben ik maar even weer uitgegaan van een cyclus van 30 dagen, net als afgelopen maand. MamaB1984 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 13-09-2013
@Nori en Derde.....KLUSTIJD! @mamaB....spannend zeg! Ik wou dat ik al zover was @Rozanna....Jek! ik ken die dagen....gewoon lekker rustig aan doen en de tijd nemen die je nodig hebt! @Angelique....wat spannend zeg! En schiet ook al behoorlijk op ik hoop dat jullie net zo'n heerlijke dag hebben als vandaag! Vanavond mag manlief er ook aan geloven die vind het behoorlijk spannend nu hij weet dat het spiraal eruit. Is en we dus nu echt gaan proberen
Staan een hoop spannende dingen te gebeuren! Veel plezier met jullie bruiloften, die van mij zou ik zo weer over doen, zo speciaal!
spannend toch wat testers heel binnenkort @meiske jammer, maar mooie cyclus en vol goeie moed volgende ronde in!
Daar had ik net vanmiddag met mijn aanstaande al over, vandaag zo mag het ook wel op de bruilofd zijn
Hai ladies, leuk hier met alle nieuwe ontwikkelingen; voor een aantal is de klustijd aangebroken, veel plezier! Ik ga net als Rozanna vrijdagochtend testen. Als het goed is komen morgen de testen binnen. Heb maandag m'n NOD dus hoop dat er drie dagen van tevoren al iets te bespeuren valt. Anders dinsdag nog een keer testen. Ik bespeur eigenlijk nog niet veel bijzonders aan mijn lijf. Ik beeld me wel van alles in, maar 99% van de dag voel ik niets. Maar goed, dat had ik bij de eerste twee zwangerschappen ook. Toen was ik totaal verrast door de positieve test en begon mijn lichaam pas vanaf een week of 6 signalen uit te zenden (lees: kotsmisselijk). Dus wie weet! Ik ga trouwens 22 aug een lang weekend naar Barcelona, dus als ik dan niet reageer is het niet uit desinteresse in de huwelijken, maar omdat ik lekker met vriendinnen Barca onveilig maak. Heel veel succes alvast met de allerlaatste voorbereidingen en eventuele zenuwen: je zit wel de rest van je leven aan die vent vast, haha! Ik zou mijn huwelijksdag ook zo weer over doen, was echt de dag van mijn leven!
Ik heb geen idee vanaf wanneer het zin heeft om te testen. Ik weet alleen dat ik 11 augustus een positieve ovulatietest had,op cyclusdag 25 pas. Maar ik weet niet hoelang mijn cyclus is..? Vanaf wanneer zou ik een test kunnen kopen? Je hebt toch ook speciale waarbij het al een paar dagen eerder kan? En zou je in de 1e week al klachten kunnen hebben? Eigenlijk niet toch? Zitten we onszelf niet allemaal gek te maken ?
O heerlijk droppie, Barcelona! Jaloers! @tessel, normaal gesproken volgt je NOD zo'n 14 dagen na je ei, bij sommigen wat korter. Na ongeveer 5 dagen zou je een innesteling kunnen hebben die je zou kunnen voelen. Verder heb ik er ook weinig verstand van, nog nooit meegemaakt natuurlijk.
@ Droppie drie, bedankt we gaan er een leuke en mooie d van maken. Jij veel plezier in barcelona. @ de mensen die gaan testen vrijdag, succes, hoop voor jullie positief.. We horen het graag haha Slaap lekker meiden, en tot morgen middag..
Inderdaad ongeveer 14 dagen na je ovulatie je ongi. Dit kan verschillen van 12 tot 16 dagen. Wat ik bij mijn twee eerdere zwangershappen had was dat ik direct na mijn ei een paar dagen ongiachtige krampen bleef houden, een paar dagen later steken in mijn zij/ lies ( innesteling) en daarna begonnen ook mn borsten en tepels te veranderen, grotere donkerdere tepels, heel gevoelige borsten en aders duidelijk zichtbaar op mijn borsten ( maar heb kleintjes, dus dan merk je verschil snel). Dus in je eerste week kun je het eigenlijk alleen merken aan die ongikrampen die aanhouden en de innesteling kun je voelen. Maar ik was al heel lang pilvrij en merkte echt de verschillen met niet zwanger zijn. Het lijft echt afwachten op je nod en de test, zekerheid heb je nooit...
Spannend hoor alle meiden die eerdaags mogen testen! Had zondag een positieve ovu test en sindsdien rommelt mn buik af en toe een beetje. Verder voel ik nog vrij weinig dus blijft afwachten. Hopelijk dit weekend een innesteling als alles goed gaat/is gelukt en dan beginnen misschien de kwaaltjes pas. Spannend!
Vandaag zijn mij. 28 dagen om maar nog steeds niet ongie, nu kan het natuurlijk wel langer duren dan 28 dagen maar hoop dat het vandaag of morgen toch eg wel komt..
Thanks voor de uitleg dames Nou ik voel me verder normaal hoor,maar we zullen zien Volgende week maar eentje kopen dan.
Owww wat spannend angelique ... Dat je je kan inhouden met testen zeg 😄 Hier sinds gister veel last van mijn buik, misselijk en hoofdpijn ... Het is nu ongeveer 2 dagen na mijn ovulatie? Herkent iemand dit? Zelf heb ik het nog nooit na mijn ovulatie gehad.
volgens mij gewoon terug bladeren @ angelique , ik heb respect voor jou ik had er nu al een test of 2 tegen aangegooid hahah
Hoi meiden, bedankt voor het medeleven, had gisteren echt mijn dag niet... gelukkig kwam er in de middag toch nog een leuke afleiding (vriendin) en 's avonds een etentje met mijn man, dus uiteindelijk ben ik toch wel weer opgeknapt! Vandaag heb ik ook mijn plannen, dus ik zal de dag wel doorkomen !! Morgen rond deze tijd heb ik getest!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Duimen jullie voor me??? Zal ook voor jou duimen, Droppie Drie!!!
Misschien is het wel handig om af en toe de lijst opnieuw te plaatsen, zodat er niet teveel teruggebladerd hoeft te worden??
@ Rozanna, Fijn om te horen dat je je al wat beter voelt! , Heb je nog redelijk veel afleiding vandaag?, Ik zal voor je duimen!!! Tevens is het niet handig om het lijstje te kopieren en het op de beginpost te zetten? dan hoef je niet iedere keer terug te bladeren?