Zo! Weekend! Eens ff bijlezen. Wat wordt er toch veel gekletst! Ik merk toen uk met de 1e bezig was ik veel meer tijd hier doorbracht dan nu. T leven is,ook een stuk drukker (maar ook leuker) met een kindje. Maar goed, hij slaapt, dus eens ff terug lezen. Angelique, heb je al getest? Rozanna, ik duim voor jullie!!! Kom morgen gauw kijken hier! Beccy, leuk naar de dierentuin! Hoe vond jullie zoontje het? Die van ons vind dat echt geweldig! Droppie, jammer... Ikkewil, wanneer ga,je testen? Zwanger, toen ik zwanger was wist ik het ook 100% zeker. Blauwe aders op mn borsten, en gewoon t gevoel. Ik testte 6 dgn voor mn nod al positief. Hier mn 1e 'echte ' Ongi weer voorbij, dus nu op naar mn ei. Morgen begin ik met ovu testen.
@Ikkewil: het weer wil ook wel eens een grote rol spelen! (Lees: onweer in de lucht, kinderen van slag) Het hoort ook wel een beetje bij de leeftijd, ze ontdekken natuurlijk steeds meer in wat ze wel en niet kunnen/willen/mogen en daarmee dus ook hun eigen grenzen.. Even doorbijten, komt goed! Sterkte ermee @Droppie drie & Rozanna: succes morgen met testen!!!! Ben reuze benieuwd @Hier: vanaaf aan de klus, gisteren was ML te moe, dus helaas niet tijdens mn ei gekust. De dag ervoor wel, dus hopelijk toch goed genoeg voor deze ronde. We zullen het zien over ±2weken.. of niet natuurlijk Fijne avond dames!!
Nee nog niet getest. Ik wacht nog een paar dagen, het is vandaag dag 28 maar het kan maar zo langer duren je weet nooit.
Ooooh, wat spannend allemaal! Ik duim voor alle dames . Hier is het rustig, nog even geduld tot mijn NOD, maar voel me totaal niet zwanger en kan het redelijk goed naast me neerleggen deze maand. Jammer als ik ongi word, maar ik voel me er (nog) niet zo naar over als vorige maand...
Hoi dames. Wat een leuk topic. Ik voeg me graag toe. Ik ben op 28 juli voor de eerste keer ongesteld geworden, precies 8 maanden na de geboorte van onze dochter. Nu kunnen we aan de 'slag' voor ons 2e wondertje. We hopen zo dat het ons gegund is. Voor de eerste zwangerschap had ik een onregelmatige en lange cyclus (38-42 dagen). Ben nu dus erg benieuwd hoe mijn cyclus nu is.
Spannend morgen met testen dames!! Duimduimduim.... Heb effe een baalmoment! Bleghh, was mijn ei maar alvast geweest. Normaal wist ik zeker dat ie op dag tien was, maar omdat mijn vorige cyclus ineens drie dagen langer was weet ik het ff niet meer. Heb ook geen zin in ovutesten. Kan eigenlijk niets anders doen dan om de dag klussen, maar het moet geen must worden, daar heb ik geen zin in. Bovendien ligt ml al sinds half tien op bed, haha, hij was moe. Hoop dat ie morgen wel zin heeft en niet te moe is... Sorry voor mijn gezeur hoor, heb gewoon baalavondje, is morgen vast over en na het weekend werken heb ik twee weekjes vrij! Nou meiden morgenochtend hopelijk het eerste roze!!!
derde, ff gal spuwen hier mag!!! hier nog niet ongesteld, meestal word ik ongesteld wakker... weet nog niet of ik vandaag of morgen ga testen :s. vandaag, dinsdag en woensdag nog werken en dan vakantie... pff ben dr aaan toe
Oee ik kan al die spanning hier op het forum bijna niet meer aan! Het gaat een spannend weekend worden voor veel dames. Ik heb zelf nog steeds het zware gevoel in mijn onderbuik. Morgenochtend wil ik er eens een testje aan wagen. Mocht ik echter nu weer zo'n lange cyclus hebben als vorige maand dan zou ik nu in mijn vruchtbare periode zitten. Helaas is er de afgelopen dagen weinig geklust. Zowel ml als ik zijn 's avonds te moe en hebben er dan niet zo'n zin in. Waar ik nu alleen soms mee zit; stel ik heb morgen een positieve test, wanneer ga ik het dan aan mensen vertellen. Morgen komen bijvoorbeeld mijn schoonouders op bezoek. Zou ik het dan al zo snel vertellen of toch even nog wachten, bijv tot de eerste echo?
Ladies, een ledenstopmtoevoegen is niet mogelijk. Alleen als we een club maken in het gedeete clubs. Kunnen we ook doen? Zeg he maar. En anders een nieuw topic openen en daar ledenstop aan toevoegen?
vos, met mijn eerste hebben we t verteld na de echo met een kadoo. de ehbo doos ik had een doos gemaakt met een speeltje en slabbetjes enzo. de eerste hulp bij oppassen doos. dit was ook t eerste kleinkind voor mijn ouders. bij de 2e hebben we t met 8 wekenverteld. ons zoontje had geschilderd en daar hadden we een klein gedichtje opgeplakt. qwas ook erg leuk, maar dat is in een mk geëindigd. wij hebben t toen zo vroeg verteld omdat mijn buikje met 6 weken al enorm opgeblazen was en we rond 9 weken allemaal verjaardagen hadden mrt de familie. denk dat ik t mocht ik nu weer zwanger zijn ook wel eerder vertellen, maar nog niet blij gaan zijn tot de echo. t scheelt. met 7 weken krijg ik al een echo, maar ik zou pas blij zijn na de 12 weken
effe snel komen piepen, maar nog geen nieuws over nieuwe tests....heb vandaag geen tijd, ben zo benieuwd duim duim duim
Hey meiden, vanmorgen wakker geworden met serieuze (helaas erg vertrouwde) ongikrampen... natuurlijk tóch een test gedaan... maar die was negatief... Applaus voor mijn lichaam, knap toneelwerk!! (Stiekem toch wel een beetje verdrietig...) Verwacht mijn menstruatie zaterdag of uiterlijk zondag. Mocht het er maandag nog niet zijn, doe ik nog een testje. Laat anders maandag mijn nieuwe NOD weten. Gelukkig genoeg afleiding; lekker een weekendje weg!! Voor alle andere testers: Zorgen jullie voor wat roze op het forum??? We kunnen wel een oppepper gebruiken!!!!! Sterkte....
hier nogmaals getest, en idd niet zwanger. op naar de volgende ronde. hopelijk komt mijn ongi vandaag dan nog dan weet ik ook wanneer mijn volgende nod is... rozanna, wat een lichaam en geest hebben wij vrouwen toch... ik herken je gevoel.
Wat balen meiden Is heel normaal hoor rozanna dat je er een beetje verdrietig onder bent! Meiden ik heb heb wel alle tussenliggende berichten vanaf mijn laatste post gelezen maar het is nu ff te veel om te reageren voel me al dagen erg beroerd! Veel hoofdpijn en misselijk blegh! Een nieuw topic openen of club met leden stop is Miss niet zon verkeerd idee kunnen we het lijstje ook als eerste post doen!
Testers, Ah jammer zeg... Snel die ongi en op naar de volgende ronde! Ledenstop: nieuwe groep/ topic vind ik prima!
Ooh dames wat jammer zeg kan me best voorstellen dat je daar wat verdrietig van wordt! Ik heb hier sinds gister een flinke bloeding al lijkt het niet echt op mijn periode. Volgens de gyn een ontrekkingsbloeding? Wat heeft jullie voorkeur? Een club of nieuw topic?
He balen zeg Rozanna en ikkewil! Lijkt me een goed idee om een nieuwe club of topic te starten om duidelijk te maken dat we een ledenstop hebben. Heb geen voorkeur voor een van de twee.