Over plassen na het vrijen ivm blaasonsteking, je hoeft echt niet heel lang te blijven liggen om de zaadjes een kans te geven, dus even uitpuffen met z'n beiden en dan gewoon gaan plassen, de zaadjes die dan nog in de schede liggen zijn toch niet de Einstein zaadjes die een zwangerschap zullen maken!
@Norii ik weet niet zo goed hoe ik je lijstje aan moet passen maar mijn NOD is ongeveer 24 augustus En Tessel30 succes morgen, hopelijk heeft de Clomid geholpen!
@ Rian85, wat een verhaal zeg! Hopen dat het bij de volgende bevalling soepeler verloopt... @Tessel30, heel veel succes morgen met je echo. Ga voor je duimen!
Tja bevallen is sowieso wel heftig, na de ruggenprik weinig pijn gehad, en ik eigenlijk heel erg positief terug op de bevalling. Ik kende bijna iedereen die die dag aan mijn bed gestaan heeft, dus dat was erg prettig en daardoor mocht ik ook met een ruggenprik en niet onder volledige narcose naar de operatiekamer voor de placenta verwijdering. Hierdoor niets gemist en me de hele tijd prima gevoeld. Misschien komt het ook door de dagen ern,a dat de bevalling in tegenstelling tot de emoties van de dagen erna waar emma zo ziek was, wel meeviel. Ach ja, ik heb zin in een nieuwe bevalling om te zien of het ook anders kan haha
Zo genoeg gespamd in dit topic hihi, ik ga slapen, morgen weer vroeg op om te werken! Trusten allemaal en tot morgen weer!
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 Kokosnoot - 1e kindje - 2e ronde - NOD ± 31-07-2013 derde - 3e kindje - ronde - NOD 06-08-2013 Jabinca - 1e kindje - 2e ronde - NOD ± 06-08-2013 TieMar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 10-08-2013 Rian85 - 2e kindje - 1e ronde - NOD ± 13-08-2013 peacefield - 2e kindje - 1e ronde - NOD 16-08-2013 Rozanna - 1e kindje - 1e ronde - NOD 17-08-2013 Norii - 2e kindje - ronde - NOD ± 19-08-2013 LilyChiara - 1e kindje - 1e ronde - NOD ?? Rozaly - 2e kindje - 1e ronde - NOD ?? Samsie - 1e kindje - ronde - NOD ?? Tessel30 - 1e kindje - ?e ronde - NOD ?? mamavansuus - 3e kindje - 1e ronde - NOD ?? MamaB1984 - 2e kindje - ronde - NOD ?? Hope86 - 1e kindje - 1e ronde - NOD ?? Elsjuh - 1e kindje - ronde - NOD ?? Angelique29 - 1e kindje - ronde - NOD ?? *voor de meeste nog niet de 1e ronde i.v.m. stoppen met de pil / spiraal verwijderen etc. Spannend dus vanaf augustus!! Zwanger: Afspraken: Tessel30 - 31 juli echo, controle Samsie - 20 aug mirena verwijderen
Jeetje, heb een dag gewerkt en wat is er veel gekletst!! Rian wat een mooi meisje! Welkom aan de nieuwe meiden! Plassen na het klussen is echt geen probleem hoor, het sperma komt echt ver genoeg, dus er zal altijd wat blijven zitten. Voor de zekerheid kun je inderdaad even blijven liggen op je rug, maar hoeft niet eens. Mijn twee bevallingen. De eerste was volgens het boekje, begon met breken van de vliezen, acht uur weeen, waarvan zes uur rugweeenstorm, die zijn Niet op te vangen, dus echt niet leuk, dacht da ik dood ging, maar vk hielp met ademhalingsoefeningen dat hielp, daarna een uur persen. Zoontje is thuis geboren! Placenta duurde wel een uur voor hij kwam, moest bijna naar het zkh, maar toen ik dat hoorde ben ik nog even flink gaan persen. Wel ingescheurd helaas. De tweede begon rustig met wat regelmatige weeen. Toen de vk kwam merkte ze dat ik wat druppeltjes vocht had en toen vroeg ze hoe lang ik dat al had. Dat was zeker al een dag, misschien al langer. Dus moest voor controle naar zkh, dat was funest voor mijn weeen, want die namen af. Vocht bleek vruchtwater, dus moest blijven ivm scheurtje in de vliezen wat al te lang was. Hele nacht weeen gehad, maar ontsluiting schoot niet op. Bij 4 cm hebben ze vliezen volledig doorgeprikt en toen ging het hard, een grote rug weeenstorm, om 8.15 mocht ik persen en na de tweede perswee en een knip met botte schaar!!! Was onze dochter geboren! Ze zeggen dat de tweede sneller gaat, maar bij mij dus niet. Door de knip met de botte schaar heb ik zeker een half jaar last gehad van onderen, heel vervelend. Wel zijn in het zkh erachter gekomen dat ik drager ben van een of ander virus, dat betekend dat de kans groot is da ik bij de derde weer in zkh moet bevallen. Maar dan kies ik dus wel voor een ander zkh!! Maar goed we gaan voor de derde, dus ik ben het allemaal weer een beetje vergeten. Ook al moet ik wel zeggen dat ik me nu wel wat meer in pijnbestrijding ga verdiepen, want de tweede is me zwaar tegen gevallen! Hier komt mijn nod al dichtbij. Ik heb wel veel last van mijn darmen, maar er gebeurt niets met mijn borsten, dus het zal wel loslopen denk. En dan gaan we er echt voor! Ik denk nu wel steeds hadden we nu maar veilig geklust, dan had ik nu niet die onzekerheid gehad. Ik heb wel zin inde volgende ronde, dan gaan we er echt voor
Dankje . Ik heb vanochtend getest (kon het niet laten), was negatief. Als ik niet ongi word, ga ik zaterdag testen. Ik had afgelopen weekend een soort van lichte ongi en weet niet of het innesteling of vroege en (voor mijn doen) hele lichte ongi was... NOD op 31 juli is gebaseerd op cyclus van 28 dagen, maar aangezien dit pas de 2de ronde na nuvaring (en daarvoor spiraaltje en pil) is, kan het alle kanten op....
Zo, ff snel alles bijgelezen. Ga morgen wel verder reageren. Mijn bevalling was een hel... Zie er weer enorm tegen op mocht et zover zijn... Kokosnoot, ik blijf hoop houden! Nieuwe meiden, welkom! Truste!
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 Kokosnoot - 1e kindje - 2e ronde - NOD ± 31-07-2013 derde - 3e kindje - ronde - NOD 06-08-2013 Jabinca - 1e kindje - 2e ronde - NOD ± 06-08-2013 TieMar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 10-08-2013 Rian85 - 2e kindje - 0e ronde - WOD ± 13-08-2013 peacefield - 2e kindje - 1e ronde - NOD 16-08-2013 Rozanna - 1e kindje - 1e ronde - NOD 17-08-2013 Norii - 2e kindje - ronde - NOD ± 19-08-2013 LilyChiara - 1e kindje - 1e ronde - NOD ?? Rozaly - 2e kindje - 1e ronde - NOD ?? Samsie - 1e kindje - ronde - NOD ?? Tessel30 - 1e kindje - ?e ronde - NOD ?? mamavansuus - 3e kindje - 1e ronde - NOD ?? MamaB1984 - 2e kindje - ronde - NOD ?? Hope86 - 1e kindje - 1e ronde - NOD ?? Elsjuh - 1e kindje - ronde - NOD ?? Angelique29 - 1e kindje - ronde - NOD ?? *voor de meeste nog niet de 1e ronde i.v.m. stoppen met de pil / spiraal verwijderen etc. Spannend dus vanaf augustus!! Zwanger: Afspraken: Tessel30 - 31 juli echo, controle Samsie - 20 aug mirena verwijderen
zo twee dagen gewerkt en nu met koffietje bij aan t lezen.....leuk alle nieuwe meiden, succes spannend he! nou mijn cyclus rommelt ook nog al....maar mijn nod is zaterdag als ik uitga van 28 dagen....zaterdagmiddag borrelen bij vriendinnetje in amsterdam dus kan maar zo zijn dat ik ff test sochtends..... wat een bevallingsverhalen..hier 1e ingeleid ivm hoge bloeddruk tweede lekker thuis hoop op nog zoon bevalling. Was echt prima te doen! een hel is t toch niet om new born mamas bang te maken want t feit dat ik t zo weer wil doen zegt wat. Daarbij..ik zeg wel eens ooh bevallen wil ik zo voor je doen tegen vriendinnen tis zo iets moois ook...
Hier ook met een bakkie thee aan het bij lezen! Ja, als ik de verhalen over 'inknippen' lees, krabbel ik ook even achter m'n oren... maar... als ik dan die geweldige foto van Rian85 zie denk ik weer: 'Daar doen we het allemaal voor'!!!!!!!! Echt superlief!! 't Cluppie hier blijft lekker groeien!! Echt heel handig, dat overzichtslijstje! Spannend Kokosnoot... nog even volhouden en óp naar een positieve test! Ik duim!! Alle andere meiden ook sterkte met wachten op hun NOD!! Hier liggen mijn vingers in een driedubbele knoop van het duimen!!!
Hihi, deze moet ik toch nog even kwijt: Mijn man is morgen vrij en hij gaf aan dat hij dan wel een lekker dagje wil klussen. ik: 'Klussen??????' hij: 'Ja, maar dan wel op de manier zoals de 'Van Daalen' het bedoelt!!!!!'
Hoi meiden, Wij gaan vanaf eind augustus voor ons eerste kindje eg super spannend. In juni heb ik mijn spiraal laten verwijderen en was na 3 weken al ongie, is dat normaal? Heeft iemand daar ervaring mee ? Als mijn cyclus klopt moet ik het nu weer 15 augustus worden en zouden 27 en 28 augustus beste dagen/ eisprong zijn. Nu vraag ik me af hoe snel het bij andere ging bij het eerste kindje ? Gr angelique