Hoi mamavansuus, Oh jammer, ag anders zien we wel hoe het gaat lopen toch Gewoon niet te veel bij nadenken en gewoon doen..
Oh das idd snel dan, ik wilde eerste me lichaam wat rust geven haha en we proberen natuurlijk een mooie tijd van geboorte uit te kiezen voor zover dat kan natuurlijk he
Ik sluit me ook aan bij jullie! We hebben net besloten te stoppen met de pil! Jeeeej! Maar... eerst strip afmaken of niet? Moet nog 8 pillen..
Hoi nieuw meiden! @angelique, ik heb ook nooit spiraaltje gehad maar het is niet vreemd! Sommige meiden zijn binnen een maand al zwanger en woen nooit ongi! En mamachantal, het is aan jezelf. Als je nu stopt met de pil kun j eeer beginnen, omdat je cyclus sneller normaal kan worden. Ik had bij mijn eerste wel gewoon de strip opgemaakt, vond dat een mooie afsluiting! Heb daarna ook nooit meer een pil geslikt en ga het ook nooit meer doen, die hormonenbende komt niet meer in mijn lijf Succes iedereen en klusze!
Hoi chantal, Welkom en voor de 3 de keer dus, ervaring zat dus Ik zou eerst de strip afgemaakt hebben, maar dat ben ik Gr angelique
Hoi allemaal! Ik wil de komende maand zwanger worden van mijn 2e kindje. Ik heb een dochter van 6. Na een echtscheiding ben ik samen met een hele lieve man en samen willen we een kindje. Ik ben inmiddels 33 en hoop dat m'n lichaam het nog allemaal kan. Ik ben een jaartje terug nog bij de huisarts geweest omdat ik in mijn relatie zeker wilde zijn van een gezond lichaam (seksueel gezien), inwendig onderzoek, testen en bloed... alles oké. Mijn vriend gaat - als het allemaal gaat lukken - voor de eerste keer vader worden. ... erg spannend allemaal
bijzonder miepske voor je vriend de eerste...33 is nog niet oud hoor Chantal..niet afmaken joh gewoon er voor gaan extra spannend voor jou...ik heb je verhaal ooit ergens gelezen eerst vlak na de geboorte van Vienna ( mijn zoontje is van aug 2011 maar was juli uitgerekend) Is het pech dat Vienna die hartafwijking had, of is het erfelijk?
Geweldig! Als ie dan toch in de 'Van Dale' kijkt laat hem dan gelijk multitasken en afwisseling opzoeken....zit jij ook weer goed
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 Kokosnoot - 1e kindje - 2e ronde - NOD ± 31-07-2013 derde - 3e kindje - ronde - NOD 06-08-2013 Jabinca - 1e kindje - 2e ronde - NOD ± 06-08-2013 TieMar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 10-08-2013 Rian85 - 2e kindje - 0e ronde - WOD ± 13-08-2013 peacefield - 2e kindje - 1e ronde - NOD 16-08-2013 Rozanna - 1e kindje - 1e ronde - NOD 17-08-2013 Norii - 2e kindje - ronde - NOD ± 19-08-2013 LilyChiara - 1e kindje - 1e ronde - NOD 24-08-2013 Rozaly - 2e kindje - 1e ronde - NOD ?? Samsie - 1e kindje - ronde - NOD ?? Tessel30 - 1e kindje - ?e ronde - NOD ?? mamavansuus - 3e kindje - 1e ronde - NOD ?? MamaB1984 - 2e kindje - ronde - NOD ?? Hope86 - 1e kindje - 1e ronde - NOD ?? Elsjuh - 1e kindje - ronde - NOD ?? Angelique29 - 1e kindje - ronde - NOD ?? *voor de meeste nog niet de 1e ronde i.v.m. stoppen met de pil / spiraal verwijderen etc. Spannend dus vanaf augustus!! Zwanger: Afspraken: Tessel30 - 31 juli echo, controle Samsie - 20 aug mirena verwijderen @Tessel30: hoe is het gegaan vandaag?
We weten niet of ze er iets bij had, een syndroom ofzo. We hadden dna test laten doen, maar bloed was niks in gevonden. Huidbiopt was onbruikbaar geworden Maar ze had veel bloedtransfusies gehad voor haar overlijden, dus die is ook niet helemaal eerlijk. Vanochtend vk gebeld.. en ik krijg zoveel echo's als ik wil. 20 wk echo gebeurt in leiden en ik word heel goed begeleid erbij. We hebben een dochter van 5, en viënna zou nu 2 geworden zijn.
Jeetje MamaChantal wat heftig zeg.. Lijkt me zo vreselijk om zoiets mee te maken @Tessel30: Ben ook erg benieuwd hoe het is gegaan vandaag, heb je goed nieuws te horen gekregen?
Thanks voor jullie support, maar helaas..ei is nog steeds 11 mm Das te klein om te springen.En dit is cyclusdag 15 Zaterdag laatste echo voor deze ronde,voor de alleraller zekerheid,is het dan nog niet groot genoeg dan volgende ronde dubbele dosis Clomid Ik baal wel hoor,soms duurt het een paar maanden voordat ze ontdekken wat de juiste manier is om iemand een eisprong te krijgen.En ik wacht al zo lang!!! Pfffffff sorry hoor moest er ff uit
Wat balen Tessel.... hopelijk snel de juiste dosering voor je. MamaChantal welkom en wat een verschrikkelijk verlies. Fijn dat je veel echo's gaat krijgen bij een nieuwe zwangerschap
Mamachantal, wat vreselijk zeg! Fijn dat je bij een volgende zwangerschap veel echo's krijgt. Tessel30, ontzettend balen, hopelijk doet een dubbele dosis iets...
jeej! ML is 12augustus jarig en had geen wensen voor zijn verjaardag. Nu heb ik zojuist 2 entree kaarten gewonnen voor Bobbe.jaanland Daar ga ik hem dus 10 augustus mee verrassen. Heb de dag al 'bezet' aangegeven in de kalender, haha