Fijn norii! Weet je waar je aan toe bent! Ik moet maandag ongi worden en dan kunnen we er ook voor gaan! spannend, ben er deze maand toch best mee bezig, was paar maanden terug zo bang dat ml echt niet nog eentje wilde! Hoi Droppie drie, welkom! Leuk dat we in dezelfde situatie zitten! Voor ons wordt dit wel echt de laatste, zijn jullie daar ook al zeker van? Stieken zeg ik een tweeling zou dan wel leuk zijn, haha, maar ook wel weer erg druk! eerst maar eens zwanger worden! Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal? Ik ben 32 jaar. Heb altijd gezegd dat ik klaar wil zijn voor mijn35ste, da moet toch wel gaan lukken . Nu lekker even buiten zitten, t is nog heerlijk buiten!
En welkom bjjj. Weet je je nod enzo al, kunnen we je in de lijst zetten, kan iemand die bog bijwerken? Het lukt me echt niet op mijn ipad...
Mamachantal, wat heftig... @tessel, balen hoor. @rozaly, geniet nog van de vakantie @meiske1988, welkom! @norii, fijn dat je cyclus op gang is. @derde, ik,ben 32 jaar Hier op t wachtbankje... Volgend weekend nod
haha nee nog geen idee, moet even me ongi afwachten , ik ga trouwens voor mijn 2e , eerste keer binnen 8 maand zwanger geraakt , dus ik mag niet klagen hoop nu weer zo snel , als is mijn man doodsbenauwd haha
Ik ben 31 @DbJjJ, da's nog best jong (heb je vast al veel te vaak gehoord). Hoe oud is je oudste? ML zou het wel fijn vinden als het dit keer wat langer duurde; verhoogde klusfrequentie bevalt hem wel Maar ik hoop dat het weer vlot gaat, ben veel te ongeduldig! @Derde: het wordt de laatste zwangerschap, heb wel zitten dromen over een tweeling... Maar ML is nogal praktisch aangelegd en 4 kids passen niet in de auto
Nou wat een warme dag he? Ben lekker naar t strand geweest, heerlijk! Nieuwe meiden: welkom! Lekker he Norii als je cyclus weer op gang komt. In het begin zit je echt op je ongi te wachten. Als je er eenmaal voor gaat hoop je dat je ongi weg blijft haha. Ik vond de eerste keer klussen zonder bescherming trouwens wel spannend. Je bent altijd zo hard bezig geweest om niet zwanger te raken en nu is dat natuurlijk wel de bedoeling, echt maf @Derde ik ben 24
absoluut , en ook vooral herkenning , this natuurlijk ontzettend spannend, en wij houden het hier strikt geheim behalve op zp dan hahah
@mamachantal, jeetje zo jong nog en dan al een dochtertje verloren! Niet dat leeftijd dan uitmaakt natuurlijk, maar het is wel heel wat. Knap dat je zo sterk bent hoor! Ik vind trouwens dat we allemaal niet zo oud zijn, de een is wel jonger begonnen, maar je bent er klaar voor wanneer jij dat denkt. Ik heb vriendinnen die mij al jong vonden bij mijn eerste ( was toen 'al' 27 ) in die vriendengroep is er eentje die nu 33 is en nog twijfelt of ze er al klaar voor is. Ik vind dat dan weer oud, maar goed je moet er wel achter staan. Tegenwoordig is het ook niet raar als rouwen richting veertig hun eerste krijgen, dat is denk de huidige maatscij. Maar ben blij dat wij daar niet in mee zijn gegaan, ik geniet zo van onze jonge deugnietjes voor ik kids lreeg was ik best vaak depri of had ik een burnout. Gewoon omdat ik het niet naar mijn zin had op werk en niet wist wat ik wilde. Mijn kinderen hebben me echt een doel gegeven in het leven en ik ben nooit meer depri geweest!
Tja, het is hoe dan ook rot, of je nou 23 of 40 bent. . Maar, ik kan ( hopelijk ) nog een kleine krijgen, voor iemand van 40 is dat een stuk lastiger. En we wilde sowieso al een 3e, ook toen ze nog leefde. Levensverwachting was niet hoog van viënna. Max 30/40 jaar
Hey leuk!! Even een dagje niet gekeken en ondertussen is er weer lekker veel gekletst hier! Heerlijk bijgelezen Welkom aan alle nieuwe meiden!! Norii: Hoera!! Klusze Ga jullie voor een weekje verlaten; op vakantie zónder internet...!! Sterkte alle meiden die in de komende week mogen testen, spannend hoor! Hoop natuurlijk op goed nieuws als ik terugkom !!