@rozanne hele fijne vakantie Idd er zijn veel meiden erg jong, ik ben 29 en ga voor het eerste kindje. Is dan ook wel zo dat je niet weet hoe het leven loopt. Mijn vorige vriend wilde nog geen kinderen maar die had veel last van depressiviteit.. Maar gelukkig is mijn aankomende man er wel klaar voor 22 augustus gaan we trouwen
Rechtsboven zie je banners staan (in het roze), daar kies je er 1 uit en pas je hem aan op je eigen situatie en dan kopieer je het en dan naar gebruikersinstellingen, handtekening wijzigen en daar plak je je banner en vul je het evt aan met eigen gegevens. Succes
Ah mooie datum! (mijn verjaardag) maare al genoeg achter de rug dus. Mijn schoonzusje is 30 en net zwanger van de 1ste dus het kan dan echt nog wel. Succes!
29 is een prima leeftijd toch? Jullie moeten er allebei klaar voor zijn. Leuk over 20 dagen trouwen! Wacht je dan niet liever een maandje met zwanger worden?
Wat is er al weer lekker veel gekletst! Heb een hoop om bij te lezen als Ties dadelijk op bed ligt en het weer even mama-time is Alvast vlug een reactie: Spannend Angelique! Aftellen tot de grote dag
@ jabinca dan moeten we maar duimen op mooi weer die dag , jij voor je verjaardag en ik voor mijn trouwdag @ mamahantal, we zijn nog niet eg aan het klussen zoals ze dat hier zeggen haha.. Ik heb me spiraal er optijd uit laten halen omdat ik mijn cyclus weer goed wilde hebben. We doen het nu nog met ( beetje jammer haha ) . Van af het moment dat we getrouwd zijn gaan we er voor. Als me cyclus klopt zoals die er nu uitziet ben ik vanaf 26 augustus op mijn vruchtbaars. Zou wel leuk zijn als het dan gebeurd kunnen we zeggen dat hij of zij in Mexico gemaakt is haha. @ nori, ja het aftellen is begonnen, maar heb er ook wel super veel zin in. Ben zo benieuwd wat hij van de jurk enz. Gaat vinden.
Haha ja dat zou idd een beetje jammer zijn, en da zou ik ook niet aan een cocktailtje kunnen op mijn huwelijksreis Een vraag he hoe doen jullie dat met alcohol drinken ? Drinken jullie gewoon tijdens het proberen ? Omdat er staat dat het beter is om niet te doen.
Ik drink sowieso weinig alcohol.. en nu we "bezig" zijn drink ik het eigenlijk helemaal niet meer. Kan mezelf wel voor me kop slaan als ik gedronken heb terwijl ik zwanger blijk te zijn. Maar goed hoor ook dat af en toe een glaasje alcohol geen kwaad kan als je t maar met mate drinkt.
Het is ook niet zo dat ik me ladder zat zuip maar af en toe een drankje vind ik wel lekker.. Mijn zusje en vriendn bleken al zwanger te zijn terwijl ze dronken waren. Maar een vriend van ons zegt dat het het beste is als bijde partners zodra je het gaat proberen niet moeten drinken. Maar ja ag er zijn zat meiden die op jonge leeftijd dronken zijn en zwanger raken of zijn.
Hallo meiden Ook ik wil me hier aanmelden! Wij hebben nu een on-officiële ronde, en éigenlijk beginnen we pas vanaf augustus.... Ik vind t allemaal erg spannend en ben ook best al een beetje ongeduldig. Hebben drie jaar gewacht voordat we konden beginnen ( dit ivm mijn studie, die heb ik sinds juli afgerond) we gaan voor ons eerste kindje Groetjes
Welkom , Wel knap dat je zo lang hebt kunnen wachten , ik kan het niet haha moet nog 1,5 jaar naar school.. Maar ja wil gewoon niet pas om me bijna 31 ste aan de eerste beginnen. Ik doe wel bbl en hoef niet elke week naar school dat scheelt.
Okee eerste afspraak is binnen , Donderdag 8 augustus word mijn implanon verwijderd , ik als mevrouw ongeduld even gevraagd of het morgen niet al kan , nee mevrouw het is vakantie tijd en dat moet met ze 2e gebeuren, het klinkt alweer luguber! @angelique gefeliciteerd! trouwens is zeer speciaal! @ mama chantal, wa vind ik jou sterk zeg! , gecondoleerd!
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 2e ronde - NOD ± 31-07-2013 derde - 32 jaar - 3e kindje - ronde - NOD 06-08-2013 Jabinca - 1e kindje - 2e ronde - NOD ± 06-08-2013 TieMar - 32 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 10-08-2013 Rian85 - 2e kindje - ronde - NOD ± 13-08-2013 peacefield - 2e kindje - 1e ronde - NOD 16-08-2013 Rozanna - 1e kindje - 1e ronde - NOD 17-08-2013 Norii - 26 jaar - 2e kindje - ronde - NOD ± 19-08-2013 Droppie Drie - 31 jaar - 3e kindje - 1e ronde - NOD 19-08-2013 LilyChiara - 24 jaar - 1e kindje - 1e ronde - NOD 24-08-2013 Rozaly - 2e kindje - 1e ronde - NOD 28-08-2013 Samsie - 1e kindje - ronde - NOD ?? Tessel30 - 30 jaar - 1e kindje - ronde - NOD ?? mamavansuus - 3e kindje - 1e ronde - NOD ?? MamaB1984 - 28 jaar - 2e kindje - ronde - NOD ?? Hope86 - 1e kindje - 1e ronde - NOD ?? Elsjuh - 1e kindje - ronde - NOD ?? Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde - NOD ?? MamaChantal - 23 jaar - 3e kindje - ronde - NOD ?? Meiske1988 - 1e kindje - ronde - NOD ?? DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje - ronde - NOD ?? Ryv - 1e kindje - ronde - NOD ?? *voor de meeste nog niet de 1e ronde i.v.m. stoppen met de pil / spiraal verwijderen etc. Spannend dus vanaf augustus!! Zwanger: Afspraken: Samsie - 20 aug mirena verwijderen
@Rozaly: heb je NOD in het lijstje aangepast Wat een spannende tijd nu, heb je al iets vernomen over de post thuis?? (of is er niemand die het mogelijk gezien kan hebben) @lijstje: nog iemand vergeten? we hebben zo'n grote groep nu! @leeftijden etc. graag even zelf aanvullen of aanpassen
Lekker veel reacties, leuk! Nog even over het drinken van alcohol tussen eisprong en NOD; als het vruchtje nog niet is ingenesteld maakt het nog geen gebruik van jouw bloedbaan dus kan alcohol nog niet zo heel veel kwaad. Af en toe een drankje moet dan volgens mij best kunnen. Stom dronken worden lijkt me een heel ander verhaal . En vanaf de positieve test geen alcohol meer! Wat een hitte trouwens... Lag vanochtend al om 9.00 met de kids in het zwembad. Is daar nu ook niet meer te harden!
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 2e ronde - NOD ± 31-07-2013 derde - 32 jaar - 3e kindje - ronde - NOD 06-08-2013 Jabinca - 1e kindje- 2e ronde- NOD ± 06-08-2013 TieMar - 32 jaar - 2e kindje- 1e ronde- NOD 10-08-2013 Rian85 - 2e kindje- ronde - NOD ± 13-08-2013 peacefield - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde- NOD 16-08-2013 Rozanna - 1e kindje- 1e ronde - NOD 17-08-2013 Norii - 26 jaar - 2e kindje- ronde - NOD ± 19-08-2013 Droppie Drie - 31 jaar - 3e kindje- 1e ronde- NOD 19-08-2013 LilyChiara - 24 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 24-08-2013 Rozaly - 2e kindje- 1e ronde - NOD 28-08-2013 Samsie - 1e kindje- ronde - NOD ?? Tessel30 - 30 jaar - 1e kindje- ronde - NOD ?? mamavansuus - 3e kindje - 1e ronde - NOD ?? MamaB1984 - 28 jaar - 2e kindje- ronde - NOD ?? Hope86 - 1e kindje- 1e ronde - NOD ?? Elsjuh - 1e kindje- ronde - NOD ?? Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje- ronde - NOD ?? MamaChantal - 23 jaar - 3e kindje- ronde - NOD ?? Meiske1988 - 1e kindje- ronde - NOD ?? DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje- ronde - NOD ?? Ryv - 1e kindje- ronde - NOD ?? *voor de meeste nog niet de 1e ronde i.v.m. stoppen met de pil / spiraal verwijderen etc. Spannend dus vanaf augustus!! Zwanger: Afspraken: Samsie - 20 aug mirena verwijderen