Ja, het klonk inderdaad positief, maar gisteravond durfde hij het toch nog niet aan :S Ik vind dit een enorm lastige situatie, omdat hij ook zegt geen twijfels te hebben over augustus. Hoe kan je dan wel twijfels hebben over nu? Ik word er een beetje angstig van dat hij in augustus misschien toch ook afhaakt, ondanks dat hij meestal wel nakomt wat hij zegt. Ik wacht maar af.
Nou, kogel is door de kerk: na een gesprek vanochtend waarin vriend nog steeds zijn twijfel uitsprak en moeite heeft met deze maand (hij had zich ingesteld op nog 3 weken mentaal voorbereiden) en ik gek werd van de onduidelijkheid heb ik zelf besloten deze maand om deze maand dan nog maar even niet 'voor het echie' te gaan. Geeft mij een hoop rust en vriendlief die extra weken voorbereiding. Ik was wel enorm teleurgesteld, maar merk dat ik nu alweer rustiger ben dan de afgelopen dagen en dat is wel heel fijn. Ik heb dus toch geen NOD deze maand en hoop stiekem dat mijn cyclus deze maand dan toch 1 of 2 weken later komt, zodat mijn eisprong volgende maand ook niet samenvalt met vriend in Las Vegas :-0 We zullen zien. De komende 3 a 4 weken ga ik dus maar in het teken zetten van sporten en afvallen (5 kilo moet kunnen), zodat ik nog weer een stuk fitter ben (afgelopen periode al 10 kilo kwijt) tegen de tijd dat we er echt helemaal voor gaan!
Ben je nu ook minder bang dat hij in augustus afhaakt? Heeft ie je daarin wat gerust kunnen stellen? Augustus is al over een week of vier, dat is zo voorbij. Kan me goed voorstellen dat je t liever nu al had gewild hoor. Maar hij moet t ook zien zitten. Blijf je wel meeschrijven hier? M'n man is erg bezig met komend weekend, dan is m'n eisprong. Hij vindt t wel dichtbij komen nu. Hij vindt t spannend maar ziet t ook erg zitten Ik vind t ook behoorlijk spannend, dubbel wel. Want ik heb er ook veel zin in.
Hoi meiden, Ik wil graag met jullie meekletsen Mijn vriend en ik willen ook graag een kindje. In September gaan we trouwen en we hebben gewacht omdat ik liever niet met een dikke buik wilde trouwen. Nu weet ik dat een zwangerschap niet vanzelfsprekend is, maar voor de zekerheid hebben we toch even gewacht. Sinds November ben ik gestopt met de pil en mijn cyclus is erg onregelmatig, dus wanneer mijn eisprong is? Heb werkelijk geen idee. Gaan het eerst zo proberen, daarna kan ik altijd nog met ovulatietesten aan de gang.
Ja, ik denk wel echt dat hij het in augustus ook wil, alhoewel ik nog steeds denk dat het voornamelijk zijn spanning en angst is die hem tegenhoudt. De afspraak was echter oorspronkelijk augustus, dus ik denk dat hij zich wel op die 4 weken extra had ingesteld. Het is nu heel duidelijk en ik verwacht dat hij in augustus de spreekwoordelijke sprong in het diepe neemt en over zijn spanningen heen stapt. We gaan het meemaken. In de tussentijd blijf ik gewoon meepraten. Er is altijd nog de mogelijkheid dat hij bijdraait; die kans heb ik hem gegeven. Maar dat zou dan supermooi meegenomen zijn, ik ga nu gewoon uit van augustus. Wanneer is jullie nod?
Welkom Kaatje. Wat leuk dat je binnenkort gaat trouwen Hoop voor je dat je gauw zwanger bent. Wat vervelend dat je cyclus zo onregelmatig is. Is dat altijd al zo geweest? Ik heb meerdere mirena's gehad en was zodoende al meer dan 10 jaar niet meer ongesteld geworden. Heb m bijna twee jaar geleden laten verwijderen omdat ik geen idee had wat voor cyclus ik zonder zou hebben. Inmiddels is t heel regelmatig, wel met een relatief korte cyclus, 24 dagen. Ik temperatuur al sinds begin dit jaar en dat geeft wel veel duidelijkheid. M'n eisprong is relatief laat in m'n cyclus, zonder temperaturen had ik verkeerd gegokt wat betreft m'n eisprong. Dan had t misschien wel extra lang geduurd als we puur daar vanuit waren gegaan...
Heeft iemand van jullie enig idee hoe je zo'n tabel maakt? Ik krijg t niet voor elkaar. Meestal forum ik vanaf mijn iphone dus al had ik een tabel kunnen maken, dan kan ik hem nog niet bijhouden vanaf mijn telefoon. Wil iemand anders het misschien doen?
Ik zal een poging doen, alhoewel we nog weinig informatie hebben Naam NOD Username 18 juli Melanie89 ? Kaatje87 ? Invuurenvlam eind augusutus Volgens mij is dat voldoende, want we gaan allemaal voor ons eerste kindje toch? Aanvullen kan door 'quote' te klikken en de aanvullende informatie te verwijderen. @kaatje87: zijn jullie al gestart of gaan jullie binnenkort starten? Fijne dag!
Mijn vriend wil het heel graag en ik ook! Alleen wilde ik niet met een dikke buik trouwen. We hebben afgesproken dat we vanaf de zomervakantie proberen zwanger te raken, dan is het eind juli. De kans dat je in 1x zwanger bent is sowieso klein. Dus mijn jurk gaat gewoon passen Tja een NOD berekenen vind ik sowieso lastig omdat mijn cyclus onregelmatig is. Hierbij mijn cyclus sinds ik gestopt ben met de pil: 39,35,46,14,68,31 Hoe mijn cyclus hiervoor was weet ik niet meer, ben een jaar of 9 aan de pil geweest.
Hihi, hetzelfde hier! Althans, ik was 12 jaar aan de pil. Ik ga nu maar iedere keer uit van 28 dagen, maar dat slaat eigenlijk precies nergens op. Wil gewoon een soort van handvat hebben. Mijn eerste cyclus was 36 dagen. We zullen zien. Eind juli is dan na je volgende menstruatie oid? We gaan in ieder geval ongeveer gelijk beginnen!
Ja het is iedere maand weer spannend wanneer ik ongesteld word. Best irritant! Eerst wilde ik wachten totdat ik mijn vrijgezellenfeest heb gehad zodat ik gezellig een drankje kon drinken. Maar nu ik erover nadenk vind ik het een beetje onzin om daar op te wachten. Wie zegt dat ik 1,2,3 zwanger ben, misschien duurt het ook wel een paar maand of langer. We houden nu de vakantie aan.. Eind Juli begin augustus. Ga geen ovulatietesten ofzo kopen of temperaturen, dat doen we wel als we een tijdje bezig zijn. Zijn jullie al begonnen met foliumzuur? Zo ja, welke gebruiken jullie?
Ik krijg een hogere dosis op recept. 5 mg. Dit omdat ik medicatie moet blijven gebruiken tijdens zwangerschap en die verhogen t risico op neuraal buisdefecten iets.
Rustig hier houden jullie t een beetje vol met dit weer? Hier is t 27 graden en zo broeierig. Er is onweer voorspeld maar t lijkt langs ons heen te gaan. Ik vind t wel lekker dit weer, geeft me een vakantiegevoel Wel iets minder fijn om met dit soort temperaturen dagelijks seks te hebben, zit middenin m'n vruchtbare dagen nu. Het is al plakkerig genoeg zónder