Vanaf juli proberen voor een 1e kindje. Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Username, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, dagelijks is misschien wat veel, maar ik geniet er evengoed gewoon van hoor ;) temperaturen zijn wel lekker, maar ik heb het bij voorkeur niet zo benauwd! ook hier gaat de regen langs ons heen; wel wat gedonder gehoord, maar niet doorgezet. Volgende week ga ik een week naar Italië; hoop daar lekkere 'droge' warmte te krijgen en veel zon ;)

2. Username

Username Niet meer actief

Oh lekker, naar welke regio ga je? Ik heb pas eind augustus vakantie. En dan gaan we richting Frankrijk, Parijs. Als t weer meewerkt :) al m'n collega's gaan nu op vakantie, ik kan niet wachten!

3. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ehmm eerlijk gezegd heb ik geen idee van de regio's in italie :p Maar we gaan naar noord-italie: val di mello, komomeer of naar het meer van lugano. Daar dus ergens :) Maar vriendlief had het vanmiddag ook zomaar ineens over de middellandse zee, dus misschien eindigen we ook wel een stuk zuidelijker. Denk het niet, want we hebben allebei weinig zin om veel te reizen en we beginnen sowieso in Davos (zwitserland) en eindigen in val di mello ivm een verjaardagfeestje aldaar. Dus waarschijnlijk wordt het wel gewoon val di mello :)

4. Username

Waar je ook terecht komt, je hebt waarschijnlijk prachtig weer :cool: heerlijk!

5. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ooh lekker naar Italië! Wij gaan waarschijnlijk een last minute boeken! Heb zo'n zin in de vakantie! Kan niet wachten..

6. Username

:( mijn eisprong zou in de afgelopen dagen geweest moeten zijn. Ik zit nu op cyclusdag 16 en meestal heb ik m op dag 14 (af en toe op dag 13 en 15). Vanochtend bleek mijn temperatuur licht gestegen, maar niet overtuigend genoeg om een eisprong te laten zien. Kan nog, weet ik. Maar toch. Ik word er een beetje nerveus van, straks heb ik deze cyclus geen eisprong ofzo. De dames op t temperatuurkaartjes-forum maar even gevraagd om mee te kijken.

Ik weet dat ik af moet wachten, morgen weer tempen en dan weer verder kijken. Dat weet ik. Maar, grrr wat is dat lastig! :x

Hoe is t bij jullie dames?

7. Username

Wat is t hier stil. Waar is iedereen?

8. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ik ben weer terug van een heerlijk weekje vakantie. Die des te beter werd met de mededeling van vriend op de heenweg dat we het toch "voor het echie" konden gaan proberen! De hele week dus heerlijk veel seks gehad, zonder dat ellendige condoom! Maar met de complicatie van de tent (zo zachtjes mogelijk) en de hond in de buurt. Nog niet optimaal genieten dus, maar wetende dat het tot een zwangerschap kan leiden maakt de seks wel ineens extra spannend en speciaal :)
    Leuk leuk leuk! Nu dus hopen dat mijn cyclus deze maand iets langer is dan de gemiddelde 28 dagen: mijn eisprong zou met 28 dagen volgens de berekeningen de 7de moeten zijn en we zijn de 8ste begonnen. Spannend!!! Verder dus wel helemaal in de goede week, want met 36 dagen (zoals vorige maand) zou mijn eisprong de 15e moeten zijn; gisteren dus.
    Vriendlief de komende dagen/week dus nog maar flink verleiden om het zekere voor het onzekere te nemen en ondertussen afwachten... Ik heb besloten om op 1 augustus te gaan testen mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden, dus heb mijn NOD nu maar even op de 31e bedacht. De exacte datum weet ik toch niet :)

Hier is het inderdaad wel heel belachelijk stil btw: op een ander topic waar ik aan mee doe (in juni stoppen met de pil oid) was het het tegenovergestelde: er waren 20 pagina's geschreven in een week :-o
    Ga je over 2 dagen ook testen username?

9. melanie89

melanie89 Lid

1 jun 2012
    95
    0
    6
    Hi dames, ik ben sinds gisterenavond (na een rit van 20 uur)ook terug na 2 heerlijke weken in Italie! Vriendlief en ik hadden afgesproken om 'na de vakantie' te stoppen met de pil.. Dus ik zwaaide vanochtend met de strip en vroeg hem wat ik er mee moest doen.. Zegt ie heel droog: ''Nouja, zonde om weg te gooien? Is misschien over een jaar of wat nog wel houdbaar?'' Dus voor de zekerheid gevraagd of hij er echt achter staat dat we stoppen en dat is hij.

Hebben de hele vakantie opgetrokken met een stel die een dochtertje van 2.5 hebben, heerlijk om hem er mee te zien spelen. Hij begon het er ook steeds meer over te hebben hoe leuk het hem leek, dus zit wel goed! Ik ben 5 weken geleden voor het laatst ongi geweest, maar door de pil was alles zo onregelmatig als wat. Dus we zien het wel :)

10. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ook wij gaan ervoor. Vannacht op vakantie, dus wie weet wat dat gaat brengen :D In ieder geval weinig slapen in bed ;)

11. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Melanie89, Ik ben sinds Oktober'11 gestopt met de pil om mijn cyclus weer opgang te laten komen, maarre ik heb nog steeds een onregelmatige cyclus! Mijn laatste zat nu op 31 dagen, was ik erg blij mee omdat mn langste cyclus 68 dagen was! Erg vervelend zo'n onregelmatige cyclus..

Dus meiden wanneer ik mijn NOD heb.. Werkelijk geen idee! Kan wel gaan temperaturen, maar daar begin ik wel aan als een zwangerschap lang op zich laat wachten.

12. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Fijne vakantie Maria1983! Enne veel succes ;)

13. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow! er is weer leven in de brouwerij... ik dacht dat het hier al dood was :$ Maar gelukkig babbelen we weer verder.

@melanie; fijn dat je nu 'voor het echie' mag!

@maria; fijne vakantie! Veel plezier :)

@kaatje: pfff dat is wel heel lang onregelmatig. Geen touw aan vast te knopen dus, daar was ik al een beetje bang voor. Mijn cyclus kwam op gang na 36 dagen (althans, zo lang was ie) Ben er een beetje van uitgegaan dat deze cyclus ook zoiets zal duren, maar ben me ervan bewust dat dat niet zo hoeft te zijn. Hoe dan ook ga ik zondag (als ik nog niet ongesteld ben) testen...

Wanneer is jullie NOD?

14. Username

Welkom nieuwe mensen en fijne vakantie voor degenen die nog gaan:)

Mijn nieuwe NOD is 13 augustus. Hel net ongesteld geworden... Dus op naar een nieuwe ronde.

15. Username

En vakantiegangers, fijn dat jullie er weer zijn. Lekker gehad?

16. melanie89

melanie89 Lid

1 jun 2012
    95
    0
    6
    Heerlijke vakantie gehad! Maar ook geen straf om nu nog lekker een weekje in Nederland van het mooie weer te genieten.. Maandag weer aan het werk!

Gisteren bij de baby van een goede vriendin geweest, meisje is afgelopen zondag geboren. Echt een droppie! Vriendje ook poos met de beeb op schoot gezeten, ik stiekem veel foto's gemaakt met m'n iPhone;). Op de terugweg zaten we allebei toch redelijk te stuiteren in de auto.

Zijn er hier toevallig dames die ook de Cerazette (minipil) gebruikten?

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Er is idd geen touw aan vast te knopen..Ik dacht de vorige keer, nou 31 dagen gaat de goede kant op. Maar ik zit inmiddels alweer op dag 34 van mijn cyclus.. GRRRRR

@ Melanie, leuk he zo'n kleintje! Ik ga morgen op het dochtertje van een vriendin passen. Kon ik mooi oefenen zei ze ;)

18. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff wat duurt deze week lang! Zondag mag ik namelijk testen... Nog geen mogelijke zwangerschapskwaaltjes (anderhalve week terug wel een hoop gekke dingen tegelijk, maar die zijn weer weg), maar ook geen tekenen van een aankomende ongesteldheid. We zullen zien :)

Hoe is het hier? Mogen er al meer mensen binnenkort testen btw?

19. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Vandaag dag 40 en ik werd me toch wakker van de buikkramp.. Mijn menstruatie is begonnen..

@ invuurenvlam: Zondag nog een test gedaan? Of in de tussen tijd toch ongesteld geworden?

20. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ja! Zondag was het negatief. Maar nog steeds geen ongesteldheid of aankomende menstruatieverschijnselen... Binnenkort nog maar eens testen dus! Heb nu ook de 2voor5 testen gehaald van kruidvat; die schijnen heel gevoelig te zijn. Dus ik moet nog meer wachten ;)

Deel Deze Pagina