Spannend! Wij gaan voor de eerste! Jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Annikaatje, 16 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Mijn vent riep altijd heel hard dat hij geen kinderen wilde, maar afgelopen vakantie kreeg ik opeens een enorm schattig babyshirtje en babyschoentjes kado met de mededeling dat hij zich had bedacht!! Woooow zo spannend!!
    Ik zou t leuk vinden om hier mensen te ontmoeten die ook sinds 2014 gestopt zijn met de pil! Dan kan ik de spanning delen!

2. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Wat een super lief cadeautje zeg hihi.
    En welkom!
    Heel veel succes

3. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Tnx Roxy, ik was zwaar verrast :D

4. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Herkenbaar mijn vent riep dat ook op mijn verjaardag vorig jaar zei hij ja :) Spannend! Hopen dat het snel raak is ;)

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Oh dat is lief van hem, zal wel een verrassing geweest zijn!
    Wij gaan ook voor een eerste gaan :)

6. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ook wij gaan voor de eerste!
    Ik heb je toegevoegd in de club "vanaf 2014 voor een beeb"
    Andere dames zijn natuurlijk ook welkom!

7. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    #7 LoveShineALight, 16 feb 2014
    Laatst bewerkt: 16 feb 2014
    Wat lief van je man!

Wij willen ergens dit jaar ook proberen zwanger te worden van een eerste kindje!
    Ben al tijdje gestopt met de pil, maar dan mogen ook de condooms in hun pakje blijven zitten.

Vanwege omstandigheden denk ik dat we over een week of 4-6 voor 't echie gaan!

8. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Oo wat lief!!

Wij gaan ook voor de 1ste

Heel veel succes!!

9. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Wij zijn 25 december 2013 gestopt met de pil.
    Nu bijna twee maanden en een miskraam later.
    We gaan dus ook voor ons 1ste kindje
    Succes x x x

10. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was het andersom. Mijn vriend wilde wel (al jarenlang roept hij het), maar ik wilde het gewoon niet. Dacht dat het nooit zou komen.
    Mijn klokje is toch gaan tikken vorig jaar en nu zijn we dus ook sinds 2 maandjes serieus bezig!
    Enorm spannend!

Ik hoop dat voor iedereen hun wens snel in vervulling mag gaan!

11. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook bezig voor de eerste, vlak voor kerst gestopt met de pil. Nu dus in de tweede ronde.

12. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Nu het serieus is vind ik het inderdaad spannend! Begreep altijd moeilijk waarom vriendinnen niet konden wachten met testen enzo... Maar het kwartje is gevallen :D

13. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    hihih wij hadden in het begin ook zo van we zien wel... maar nu houd ik toch ook de vruchtbare dagen in de gaten en beginnen we eraan te denken om ovulatietesten te gaan gebruiken. Het houdt je gewoon heel erg bezig :)

14. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Die heb in al wel gekocht! Wel stom wat ik weet mijn cyclus nog niet echt.... Maar gelukkig online redelijk goedkoop gekocht! Op 123thuistesten.nl!
    Ik dacht trouwens gister dat ik wat geplaatst had onder het kopje "voorstellen", maar dat zie ik nu niet terug, jij wel?

15. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ja zojuist gelezen! Nu druk vanavond weer online!! Fijne dag!

16. Babedreamer

Babedreamer Actief lid

3 mrt 2014
    117
    0
    16
    Zorg
    Twente
    Hey meiden!

Graag deel ik ook mijn ervaringen en ben benieuwd naar die van jullie!
    Wij zijn vanaf deze ronde bezig en ik heb vorige week en deze week een zwangerschapstest gedaan, helaas nog negatief.
    Ik had de afgelopen 3 dagen constante pijn in mn onderbuik, maar helaas was dit dus ergens anders door.
    Als deze cyclus net als de vorige is dan zal mijn NOD 8 maart zijn.
    Ik zit op paardrijden, dus als ik zwanger ben wil ik dat wel weten, dan wil ik stoppen, zodat het kindje niets te lijden heeft.
    Ik ben 25, ml 28, we zijn getrouwd, hebben een mooi huis en goeie baan, dus zijn klaar voor een kleintje!!
    Ik lees toch vaak dat het lang duurt, dus we zullen zien hoe het bij mij zal zijn.

Allemaal veel plezier met klussen en succes met de cyclus! :D

17. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Spannend babedreamer ;)

Hier ook in ronde 1! Wel geen idee wanneer mijn eisprong geweest is, dus ook niet wanneer mijn NOD gaat zijn..

Ik ben 25 jaar, pas getrouwd en een huis gekocht waar we over 2 weken intrekken! Dus nu vollebak aan 't verven ect.. Spannend! :)

18. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Ik meld me ook aan. Ik ben in juli 2013 al gestopt met de pil. We zijn het toen vanaf september gaan proberen. Het was na 5 maanden raak. Helaas is dat uitgelopen op een vroege miskraam met 6wk afgelopen vrijdag.

Dus wij beginnen ook weer helemaal opnieuw. Ik wacht m'n 1e ongesteldheid nog even af. En daarna gaan wij er ook weer voor.
    Ik weet dat ik dus misschien al iets langer bezich ben dan jullie. Maar de meeste culbjes zijn al pagina's lang. En ik vind t fijn om met een nieuwe club mee te kletsen. Is dat okee?? :)

Ik heb t altijd op de gok gedaan. Maar wil deze keer ook eens gaan kijken wanneer mijn eisprong nou precies is dmv ovulatietesten. Maakt het nog uit wat voor merk je daarvan neemt? Die van clearblue zijn nl zo duur.... :$

Ik ben trouwens 28. En het word ons 1e kindje.

19. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Mijn cyclus is heel regelmatig dus weet wel wanneer ik ongesteld wordt en wanneer waarschijnlijk m'n eisprong is. Wil het eerst zonder ovulatietesten proberen, om er toch een beetje 'rustig' onder te blijven ;)

20. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Mijn cyclus is ook altijd heel regelmatig. Het scheelt soms 1 dag. Maar meer niet. Ik heb een app op mn foon die dan je eisprong en vruchtbare dagen en alles aangeeft. Maar toch. Wil gewoon ook een keer die ovulatie testen proberen... :D

Deel Deze Pagina