ik heb ook een zoontje van 4 uit een eerder relatie zoontje was wel maar 4 maand toen ik mijn huidige man heb ontmoet en nu zwanger van een 2 de
Leuk! Welkom! En gefeliciteerd! Idd, hoe reageerd je zoontje erop? Ik denk als ik zwanger ben, dat mijn dochter helemaal gek word hihi...die is zoooo gek van baby's! En zwangere vrouwen vind ze reuze interressant. Had gisteren een cadeautje gegeven aan mijn vriend: een rompertje met daarop: ik ben papa's grote kanjer! En een boekje met ik word papa, met allerlei grappige (maar oh zo ware) tips! Hij schoot meteen vol, vond het zo lief en leuk. Kreeg vanmorgen een m-card (kaartje via de mobiel) en hij zei dat ie niet kon wachten om samen met mij zo'n klein mooi wurmpie te krijgen! Vanmorgen getempt: 36,5 en vannacht ongi geworden.....dus het is begonnen voor ons hier!
Ik krijg ook steeds smsjes van me vriend dat hij niet kan wachten echt lief nou ik wens je veel succes en hoop dat het gauw raak is. Ik ben nog niet ongi heb wel donkerkleurige afscheiding maar zal wel zijn van het weghalen van de spiraal.
Thanx meid! Ik denk idd ook dat het komt van het verwijderen van je spiraaltje...duimen dat je snel ongi mag worden....en dan voor de laatste keer
Meiden waar zijn jullie? Mijn temp was vanmo 36,6....mja, net dag 2 he en lekker ongi...hoop dat we snel lekker kunnen klussen
Hier ben ik was werken Ik wou dat ik ongi was dan wist ik tenminste zeker dat ik een eisprong had nu is het echt wachten pff. Heb gister wel geklust met mijn vriend de eerste keer nadat de spiraal eruit is wel spannend vind ik Net alsof het de eerste keer was echt raar hahahaha
haha ik vond het ook ff raar idd de 1e keer dat we niks gebruikten zeg.....mja, nu ongi, dus we gaan ervoor over een paar daagjes En jij ongi worden he! KOM OP!
Haha ja raar he, zo zat ik dus ook toen ik de pil in de prullenbak gooide: kom maar op met die ongi! hihi Nee, maar ik zal een ongidansje voor je doen
Owwwwwwwwwww superrrrrrrr spannend! Duim duim duim duim! Hier dag 3 van het verhaal....sinds gisteravond al geen druppeltje bloed meer, hopelijk ist vandaag ook helemaal weg, kunnen we weer lekker genieten van mekaar hiero... Temp 36,6
zie een HEEL licht 2e streepje, maar is ovutest zag ik staan? Die geven soms ook aan als je zwanger bent, maar ik zou daar niet vanuit gaan, ik zou over 2 dagen/3 dagen een zw.test doen als ik jou was. Suc6!
Bij eentje staat een heel licht 2de streepje bij die ander niet zou idd 2 dgn wachten en nog eens testen Ik duim nog steeds voor je