7 dagen na menstruatie pijn in liezen onderbuik en bovenbeen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sterretjexx, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik bij de juiste topic ben, maar denk dat ik niet ver van het onderwerp af lig.

Ik zit namelijk met een probleempje.. Wij zijn samen met mijn partner bezig voor een baby. Vorige week ben ik ongesteld geworden 1 dag na mijn nod. Dit duurde echter maar 2,5 dag dus vanaf de 14e s'avonds tot de 16e savonds (heftig+bruin in begin toen helderrood)toen een stop en helemaal niets (vlekkeloos). Later in de avond af en toe veegjes.

Ik word al jaren vanaf m'n pubertijd 4 volle dagen tot aan dag 7 ongesteld (richting dag 7 minder). Dit vond ik vreemd. Alleen om teleurstellingen te voorkomen en omdat ik er vanuit ging dat ik toch ongesteld was geweest heb ik geen test gekocht.

Maar sinds gisteravond tot nu toe heb ik pijn aan mijn onderbuik, links mijn liezen + net boven schaambot zeg maar en ook rechts daarvan en mijn rechter bovenbeen richting mijn knie. De pijn trekt zich naar mijn knie en rug toe, via mijn rechter bil ongeveer. In het begin deed het niet zo pijn maar het zeurde, nu blijft de pijn hangen. Wie heeft dit eerder meegemaakt en/of weet eventueel wat het is/zou kunnen betekenen. Ik ga morgen zowieso wel een test halen voor de zekerheid.

Zou dit ook een zwangerschap kunnen betekenen? Pijn in mijn darmen heb ik niet, heb normale stoelgang op dit moment.

Alvast bedankt voor de reacties !

2. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

hoihoi,

ik zal gewoon even testen want het heb ook een innestelingsbloeding kunnen zijn. en voor je eigen zekerheid natuurljjk.

succes :D

3. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie, heb vandaag toch getest. Het was negatief zoals ik het verwachtte , inde avond langs huisartsenpost geweest. Ik kon de krampen niet meer aan, het was heeeel heftig.. Bleek onsteking aan mijn baarmoeder.. :(

Topic kan gesloten worden denk ik ..

Deel Deze Pagina