ik heb de morgning after pil gebruikt omdat ik de pil vergeten was, maar voel me nu toch zwanger. ik kan pas over 5 dagentesten, maar wilde weten of het uberhaupt wel eens gebeurt?
Geen ervaring van mijzelf, maar ken wel iemand die ondanks de MAP wel zwanger was/bleef. Lees de bijsluiter maar eens, dan zul je zien dat hoe sneller je de tablet inneemt hoe groter de kans is dat er geen zwangerschap ontstaat. En het is dus echt geen garantie, zo'n tablet! Sterkte met afwachten!
Zelf geen ervaring, maar volgens mij kleine kans dat je zwanger bent. Als je morning after pil goed zn werk heeft gedaan.
Nou bij ons was het dus ook raak,.. heb vanmorgen getest en zwanger,,... de morning after pil gebruikt volgens voorschrift en aan alle regels die er in staan gehouden.. maar ja er staat ook in dat ie niet 100% zekerheid geeft... niet gepland maar zeker wel gewenst haha
we zijn al eenbeetje ana het idee gewend, maar het lijkt nog een beetje een droom.. we hebben al 2 kindjes en waren "klaar" alle spullen al weggedaan haha maar ook wel weer heel leuk straks een dikke buik enz...
Nou, alhoelwel het dus niet gepland was, wel van harte gefeliciteerd! Enne kan idd geen kwaad hoor, het houdt de eisprong tegen, net als de pil en als er al een eitje is bevrucht, dan gebeurt er niks meer.