Ik snap dit dus echt niet hè! Hoe kun je nou in hemelsnaam de auto instappen met een baby terwijl je gedronken hebt. Die mag van mij heel lang haar rijbewijs kwijt zijn en ze mag uit de ouderlijke macht gezet worden :x:x:x Moeder rijdt dronken rond met baby|Binnenland| Telegraaf.nl Gelukkig mankeert het kindje niks. Arm arm kindje
Ai dat is niet best. Ik vraag me altijd af hoe je het in je hoofd kunt halen om dronken te gaan rijden, dat vind ik onbegrijpelijk. Dat je dat zou willen doen met je baby in de auto, daar kan ik helemaal niet bij. Ben benieuwd wat dit voor consequenties heeft, betekent dit dat dit kindje onder toezicht komt te staan? Kindje is immers niet veilig bij moeder is gebleken...
Ik zag het artikel, maar ben serieus sprakeloos dat er iemand zo stom kan zijn om dit te doen. Wauw gelukkig heeft het kindje niks, alleen een zeer kansloze en onverantwoordelijke "moeder".
Dronken zijn als je blijkbaar op dat moment alleen verantwoordelijk bent voor een kindje is al onbegrijpelijk en onvergeeflijk, en dan ook nog in de auto stappen? Totaal van de pot gerukt! Hopelijk hebben ze het kindje niet zonder meer weer aan moeder meegegeven
Deze vrouw moet toch wel behoorlijk alcoholverslaafd zijn? Anders kun je jezelf toch wel bedwingen als je de verantwoordelijkheid over een baby hebt.
Ik dacht eerder aan een post natale depressie. Hopelijk krijgen de baby EN de moeder de hulp die ze nodig hebben. En gelukkig was de baby ongedeerd!