Bedankt voor de reacties allemaal! Heel fijn om even te sparren... ik ga gewoon zaterdag een vroege test doen (heb gister stiekem ook al eentje gedaan, maar was heeeuuuul erg negatief. haha ) Dan beslissen we wel of we gaan of niet. @imp. Heb je wel een test gedaan? Soms worden vrouwen ook ongesteld als ze zwanger zijn. Maar dan menstrueer je wel heel weinig. Even voor de zekerheid misschien testen? @ lauraW Spannend! de symptomen beloven iets positiefs!! @ leetje25! Welkom!!
NOD-lijst: 15 jan: Missgroet, ronde 2 17 jan: Lauraw25, ronde 2 25 jan: Nichelle, ronde 2? 3 feb: Emmaleigh, ronde 3 3 feb: Imp, ronde 3 4 feb: Pip89, ronde 3 ??: Mook ??: Leetje25, ronde 2?? Bedankt voor de tip Missgroet...Maar dat zou te toevallig zijn dat ik dan wel 2 keer evenlang ongesteld wordt... Leetje25: Welkom!
Ik ga morgen als ik wakker ben, een test doen.. Ben benieuwd! Heb nog steeds gevoelige (.)(.) aan de zijkanten! Nu bijna drie weken!!
Test gedaan.. Kan niet zeggen hij is negatief maar ook niet positief.. Je ziet echt een heeeeel licht streepje.. Dus over paar dagen nog maar een keer doen! Je kan over deze test in ieder geval nog niks zeggen.. Hoe is het bij Missgroet??
Jaa dat is waar.. Het is nu gewoon afwachten en niet ongesteld worden maare.. Kom net thuis.. Is het lichte streepje nog lichter geworden.. Het is nu gewoon wachten!
Ik vind het niet raar dat je streepje 's ochtends donkerder is dan later op de dag hoor...Je urine is dan gewoon meer verdund...
@imp.. Ik bedoel op de test van vanochtend dat ik vanmiddag bijna geen streepje meer maar een vriendin van mij zei dat het streepje vervaagd na een paar uur
Hoi dames, Wat leuk dat er wat meer dames bijgekomen zijn, valt het toch niet stil hier. Ik heb alles bij gelezen, ik vind het nog steeds spannend voor jullie. Heb wel minder drang om te kijken op zwangerschappagina, vandaar mijn afwezigheid. Jullie zijn natuurlijk wel benieuwd naar hoe ik mij voel. Nou, beroerd, hihi. Maar ik weet waar het door komt dus dat voelt wel goed. Als het goed is wordt het wel beter met 12weken. Ik ben 28-12 naar de VK geweest. Omdat ik steeds zo'n buikkramp had, heb ik direct een echo gekregen, jeej. Ik heb toen uitleg gekregen over het vlekje wat ik zag, bijvoorbeeld wat het hoofdje zou worden en waar de voetjes zouden groeien. Het hartje zagen we al kloppen. Met het meten zag ze dat ik korter zwanger ben, dan eerst gedacht. Ik werd 6dagen terug gezet. Ik ben vandaag precies 9weken, dus nog 3 weken energieloos zijn en overgeven, dan wordt het als het goed is beter. Ik zie nog niet echt iets aan mijn buikje, ben ook 3kg afgevallen dus dat werkt ook niet echt mee. Dames, ik gooi even wat HCG naar jullie, want het is jullie tijd ook wel nu hoor. Groetjes
Pffff wat een spannende week zeg.. Vanaf vandaag heel lichtroze afscheiding.. Beetje oranje (sorry) en steken in mijn buik.. Hopelijk de innesteling???
@schorpioen87 spannend hoor! Wel jammer dat je zo belabberd voelt, hopen dat het snel beter gaat! @lauraw25 ik hoop het ook voor je! Ga je morgen nog is testen?
Volgens mij dienen vandaag de duivels aan.. Het is nog niet veel maar zet denk ik wel door.. Jammer.. Op naar ronde 3!
Hey meiden, even een korte update van mij. Ben nog iets langer afwezig dan ik in eerste instantie gedacht had. Ben vorige week vrijdag erg ziek geworden en heb een paar dagen in ziekenhuis gelegen. Gisteravond mocht ik gelukkig weer naar huis maar het is nog niet duidelijk wat er nou precies aan de hand was (ernstige dingen zijn wel uitgesloten gelukkig). Ben helemaal kapot want ik heb amper geslapen in het ziekenhuis omdat ik op een kamer met nog drie andere zeer onrustige oudere patienten gelegen heb. Tijd om bij te slapen en bij te komen van alle onderzoeken en hopelijk blijft het goed gaan nu. Momenteel gaat even alle aandacht naar mezelf in de hoop dat ik zelf snel beter ben. Deze ronde laten we dus ook even voorbij gaan want ik wil eerst zelf gezond zijn voor ik zwanger word. Heb ook allemaal onderzoeken gehad die schadelijk zouden kunnen zijn zou ik nu zwanger zijn. Het lijkt me echt verschrikkelijk als ik straks zwanger word en er iets fout gaat omdat ik zelf ziek ben en nare onderzoeken moet Hopelijk tot snel!
Jeetje Emma, wat naar! Heel veel beterschap, en hopelijk niets ernstigs! Denk maar even goed aan jezelf. Hier rustig, deze ronde is het niet van klussen gekomen. Ben er heel rustig onder en daar ben ik wel blij mee. Hier op het forum kom ik niet zoveel nu, heb het idee hoe vaker ik op het forum zit, hoe meer ik bezig ben met wat er in mijn lichaam gebeurt. Dus ik hou me afzijdig denk ik, tot ik zwanger ben. Hoe gaat het met jullie allemaal? Het valt een beetje stil zo af en toe he.