Vanaf november/december voor een eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pip89, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @pip89 ja het valt inderdaad af en toe een beetje stil hier.

Ik zit op het wachtbankje en vind het heel spannend maar durf er niet op te hopen.

Ik hoop dat het voor jou dan ook snel raak is:D!

2. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Hoi!

Daar ben ik ook weer even... :p
    Ik lees wel bijna elke dag hoor, ik had alleen even geen zin in posten...ik was er teveel mee bezig ofzo...

Sterkte Emmaleigh, beterschap! Heftig hoor...

Pip...snap ik ook wel...dat je afstand neemt...Succes!

Nichelle...al nieuws?

Lauraw...ongesteld geworden of toch niet???

Schorpioen...bedankt voor je update :D

Even egotrippen:
    Ik voel me naar...
    Naast zere tepels die ik altijd wel had...nu ook ontzettend zere borsten...zelfs zo erg dat ik er gisternacht wakker van werd...
    Verder misselijk...op mijn werk gaat het prima maar als ik thuis ben voel ik me minder goed...
    Gerommel in de darmen, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel...
    Zere onderbuik
    Last van mijn rug en kont (spieren)....

Dus of ik ben niet fit...of ontzettend gestresst....of zwanger...:cool:

Nou hoop wel dat jullie weer posten hoor! Ik vond het toch wel gezellig.. :D

3. Lauraw25

Lauraw25 Actief lid

8 dec 2012
    290
    1
    0
    Hoiiii.. Daar ben ik ook weer.. Vorige ronde merkte ik aan mezelf dat ik er teveel mee bezig was.. Ik dacht echt dat ik zwanger was.. ;) dit was dus niet het geval.. Ik heb nu een boerderij op mijn tablet dus ik zit daar heel veel op Hihi.. Afleiding! Nu Ben ik er minder mee bezig, en denk nu gewoon we zien het wel..

Emma.. Sterkte en veel beterschap gewenst..

Hadden we al een nieuw NOD lijstje voor de komende maand? ;)

Ik Ben Trouwens dit keer maar drie dagen ongesteld geweest.. Maar ik las op Internet dat dit normaal is..

Succes allemaal!!

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @imp nee geen nieuws, maar was vorige keer nu al ongi. Heb wel last van m'n onderrug en m'n buik(bij de baarmoeder) ben ook een beetje misselijk maarja FF afwachten maar wil mezelf ook niet zwanger praten:D.

Waneer ga je testen:D? Ik denk zondag als ik nog niet ongi ben(heb gelukkig veel afleiding met de verhuizing).

@lauraw25 afleiding is fijn hè! Moet voor volgende maand ook maar is naar een boerderij op de iPad gaan;)

We moeten zeker vaker gaan kletsen hier!

Volgens mij nog geen nieuwe nod lijst?:p

5. Pip89

Pip89 Actief lid

4 apr 2012
    155
    0
    16
    Het wordt spannend voor jullie meiden!

Laura, dat had ik nou ook, gewoon zo op je lichaam aan het letten. Ik besef nu trouwens wel beter dat ik nooit echt goed heb gelet op hoe mijn lichaam in elkaar steekt, haha. Volgensmij heb ik echt altijd voordat ik ongesteld moet worden rammelende darmen en pijnlijke borsten, maar nu pas valt het extra op, irritant!
    Heb je hayday? Ik ook:p

Imp en Nichelle, ben heel hard voor jullie aan het duimen!

Ja, het zou wel tof zijn als dit een heel gezellig kletstopic gaat worden. Merk aan mezelf dat hoe meer meiden er bij komen, hoe minder ik reageer, vooral als er meiden zijn die 1 keer hallo komen zeggen en dan nooit meer terug komen, vind ik irritant! Vind het namelijk wel leuk om jullie beter te leren kennen, in een klein groepje, en niet zo aan de oppervlakte te blijven...maar ja, ik ben ook echt een enorme kletskous, ik hou van meer de diepte in, whahaha. Maar goed, als jullie daar geen behoefte aan hebben is dat ook goed hoor!:D

Ik check wel elke dag even of iemand nog iets geschreven heeft en of er nieuwtjes zijn, zal ook wat vaker komen reageren.

Nu ga ik mijn huis weer schoonmaken...

6. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
  7. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Na gisteren echt de hele dag misselijk te zijn geweest 's avonds besloten toch maar een test te doen. Dus vanochtend de test gedaan. :D

Nu zijn er 2 opties:
    - Of mijn ei was deze cyclus heel vroeg en daarom test ik nu (10 dagen voor NOD) al positief. Dan ben ik nu 3 weken zwanger ofzo. ;)
    - Of mijn vorige ongesteldheid was toch niet echt (dat riep iemand hier al) en ik was al zwanger maar ik had het zelf niet door. Dan ben ik nu ongeveer 7 weken zwanger. :$

Wat denken jullie?

Ik heb voor morgenvroeg maar een clearblue gehaald met indicator...:cool:

8. Pip89

Pip89 Actief lid

4 apr 2012
    155
    0
    16
    Whaaaaaa! Gaaf! Dit kan zomaar wel eens 7 weken zijn hoor! Ohhh, supergeweldig!

9. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Superlief je reactie...Dankje... :)

10. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18

NOD-lijst:

15 jan: Missgroet, ronde 2
    17 jan: Lauraw25, ronde 2
    25 jan: Nichelle, ronde 2
    3 feb: Emmaleigh, ronde 3
    3 feb: Imp, ronde 3
    4 feb: Pip89, ronde 3

Dit is de laatste NOD-lijst...Ik wil hem best aanpassen maar ik weet uit mijn hoofd jullie NOD niet... :p

11. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @imp waaahhhhh!!! Super zeg! Gefeliciteerd! Laat je even weten hoever je bent morgen?!

@pip89 ik vind een kleiner clubje meiden ook leuker hoor, kunnen we elkaar ook echt wat beter leren kennen dan alleen oppervlakkig, vind ik tenminste:D

Ik wordt ondertussen helemaal lijp van mezelf, moet heel veel doen voor m'n werk maar droom ondertussen steeds weg met de gedachte, zou het zo zijn;), niks mee te beginnen dus:D

12. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Dankje :)

Zeg...het schijnt dat je best een test kunt doen hoor 2 dagen voor NOD...:p

13. Lauraw25

Lauraw25 Actief lid

8 dec 2012
    290
    1
    0
    Wauw imp!! Volgens mij ben jij hartstikke zwanger!!!!! Super gaaaaf!! Ben erg benieuwd naar je test morgen.. Stuur je wat hcg naar ons ;)

Ik heb hayday ja.. Erg verslavend!

Trouwens ik ben de laatste keer ook maar drie dagen ongesteld geweest.. Maar wel helderrood bloed en jij imp?

Mijn volgende NOD is 10 februari..

14. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @imp mag niet van ml die vind dat we pas moeten kijken na de verhuizing (zo ochtend):x dus ja hij heeft ook wel gelijk Maarja..

15. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    NOD-lijst:

25 jan: Nichelle, ronde 2
    3 feb: Emmaleigh, ronde 3
    3 feb: Imp, ronde 3
    4 feb: Pip89, ronde 3
    10 feb: Lauraw25, ronde 3

Nou clearblue test gedaan hoor...en wat ik al verwachte...3+ stond er...Dus dan ben ik volgens de test ongeveer 5 a 6 weken zwanger. Als ik dan een ronde terug kijk zou ik nu 6 weken zwanger zijn (7 was iets te optimistisch :p) dus dat klopt wel aardig...

Ik ben trouwens best wel heel erg misselijk, maar dat mag de pret niet drukken... :p Maar dat maakt het wel lastig om van het idee dat ik zwanger ben te genieten moet ik zeggen...;)

*Strooit HCG rond*

16. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    @ Laura: Volgens mij trouwens hier geen helderrood verlies hoor vorige menstruatie...of het was maar een klein beetje...

@Nichelle: frustrerend...dat je pas zondag mag testen van je man, maar dan is de kans op een teleurstelling wel minder groot hoor.. :)

17. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee allemaal! Weet niet of ik hier bij mag 'horen'. Maar wij zijn in november gestopt met de pil, na 29 dagen op 8 december ongesteld geworden. Rond 22/23 december mijn eisprong gehad en 8 januari een test gedaan en ja hoor: zwanger! Kan het nog steeds niet geloven, want is eerste ronde en eerste kindje! Heel bijzonder. Maar zit wel in andere topics mee te lezen, maar zijn allemaal zulke grote groepen. En toen zag ik ineens dit clubje en aangezien ik dus ook sinds nov/dec voor een eerste kindje ga (en toevallig dan al aardig op weg ben) lijkt het mij wel fijn om hier af en toe m'n ei kwijt te kunnen. Hopelijk vinden jullie dat ook goed!

Heb geprobeerd om alles terug te lezen! Imp; gefeliciteerd hoor, super joh! Dan lopen we aardig gelijk op denk ik zo.

En andere meiden: veel succes! Ik zal wat digitale HGC strooien! :)

18. schorpioen87

6 nov 2012
    63
    0
    0
    IMP, WAUWIE gefeliciteerd meid

Ik lees (en leef) nog stiekem mee hoor ;)

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @imp wauw super zeg! Al 6 weken! En zo snel al! Leuk hoor^^.

Ja hij doet het ook om voor mij teleurstelling te voorkomen, maar nog niet de menstruatie klachten die ik eerst wel had^^.

Maar probeer er ondanks de misselijkheid ervan t genieten hoor! Het is je gegund!

@anna8 welkom! En wat fijn dat het zo snel is! En zolang je meer dan 1x een voorstel berichtje doet is het alleen maar gezellig toch:D!

@schorpioen87 hoe is het nu met jou?

20. Pip89

Pip89 Actief lid

4 apr 2012
    155
    0
    16
    Nichelle, wel knap om wat langer te wachten met testen, mijn duimen draaien hard in het rond!

Imp, nogmaals gefeliciteerd! Is het al een beetje bezonken? En zo ver al, geweldig, al op de helft van de 12 weken!

Anna, welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap, ook al 6 weken. Ja, kleiner clubje is net even wat leuker hè? Persoonlijker. Leuk dat je mee komt kletsen in ieder geval!

Schorpioen, hoe is het? Je bent al zo ver! Gefeliciteerd. Heb je het al aan iemand verteld? Ben heel benieuwd!

Deel Deze Pagina