@Anna: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Vanochtend was ik best emo...nu gaat het beter... Ik zei zelfs al na mijn werk: Dat hebben WE goed gedaan vandaag... Op mijn werk heb ik gelukkig weinig last van de misselijkheid tot nu toe. Thuis wel meer...Naja zolang ik eet gaat het wel...
@imp ga er lekker van genieten meis! Heeeerlijk idee lijkt me dat.. @anna welkom! Ook jij gefeliciteerd met je zwangerschap! @nichelle voor jou wordt het nu ook spannend.. Nog even volhouden en dan testen als je nog niet ongesteld bent geworden natuurlijk.. Ik ben vandaag ziek naar huis gegaan.. Ben erg lamlendig en heb verhoging.. Ik ben deze maand helemaal niet bezig met zwanger worden.. Denk doordat ik vorige maand echt dacht dat ik zwanger was.. We doen het wel hoor dus wie weet.. maar ik denk er niet zoveel aan.. Misschien wel beter!
Haha ik was er deze maand ook minder mee bezig dan vorige maand, ik had ook last van buikpijn enzo waardoor ik geen zin in sex had. Je ziet waar heb bij mij toe heeft geleid... Maar beterschap iig!
Verder aangemeld bij een verloskundige...nu nog moeders voor moeders....wordt het wel heel echt ineens.. .
Dank je wel meiden! Lief! En uiteraard ga ik m'n best doen om meer dan alleen een voorstel praatje te houden! Maar Laura; dat hoor je wel vaker. Als je er dan niet mee bezig bent, dan is het ineens raak. Hoop het voor je hoor! En nichelle, zondag dus testen! Spannend hoor! Hoop het voor jou, en voor alle andere meiden natuurlijk! En Imp, jaa, afspraak maken bij verloskundige voelde bij mij ook heel raar. Zo van, ja nu is het echt zo. Ik heb helaas niet mee kunnen doen voor MvM. Bij mij moeten ze de bussen op komen halen en moet ik ze buiten zetten. Maar ik woon midden in het centrum, dus niet echt fris voor het winkelend publiek om die bussen buiten te zien staan! :-S Hoop dat mijn digitale gestrooi met HCG werkt.. Nou, ik ga lekker slapen. Nog niet echt last van 'kwaaltjes'. Soms iets licht misselijk, wel een enorm opgezette buik en 's avonds wat moe. Maar als dit de hele tijd zo blijft, ben ik er blij mee!
Ik lig stiekem bij te lezen op mn telefoon want ik kan niet slapen. Maar, wow ik heb wat gemist. Gefeliciteerd Imp, wat een fantastisch bericht! Ben ontzettend blij voor je! Ook Anna gefeliciteerd en welkom natuurlijk! Hier deze maand wel rond ovulatie geklust maar meer omdat het toevallig zo uit kwam ipv bewust zeg maar...hihi. We zullen het zien de 3e. Gaat verder wel stuk beter weer gelukkig. Ben nog niet helemaal er boven op maar ik kom er wel.
Hoi Emmaleigh, fijn weer wat van je te horen... Hier....misselijk....misselijk....misselijk....ontzettende spierpijn in mijn billen .... moe....en ik probeer mezelf vooral niet zielig te vinden want ik ben wel blij om zwanger te zijn...
Balen imp! Sterkte ermee! Ik ben ook niet helemaal fit. Hele nacht lopen hoesten en proesten! Hopelijk zet het niet door. Fijn weekend allemaal!
Even een update van mij. Vanochtend negatief getest maar nog geen enkel teken van de ongi. Wordt er een beetje moedeloos van maarja heb gelukkig veel afleiding. @emmaleigh spannend zeg! Hoop voor je dat het toch raak is en dat je een echte love baby heb gemaakt!
@nichelle.. Balen zeg.. Hopelijk word je niet ongesteld en kan je morgen of over een paar dagen positief testen!! Mijn duimen draaien voor je! @anna.. Vervelend dat je je zo voelt.. Het hangt in de lucht he .. Mijn lamlendigheid valt nu mee.. Ik voel mijn benen weer zeg maar.. Maar wel snotverkouden Wat is moeders voor moeders precies? Wat houdt het in? @emma.. Hoe gaat het Verder met je?? Fijne zondag allemaal!!
@Nichelle...spannend hoor...succes met afwachten! @Anna: beterschap! Moeders voor moeders: Dan lever je je urine in, in de eerste weken van je zwangerschap. De stoffen in deze urine kunnen ze gebruiken voor vrouwen die minder makkelijk zwanger kunnen raken. Leek me een kleine moeite: plassen in een fles ipv de wc... En je schijnt er veel mensen blij mee te maken want ze hebben nogal een tekort... Hier: Dingen gekocht tegen de misselijkheid, ik hoop dat het werkt...
Nichelle: mijn test was ook negatief op nod. Twee dagen later wel positief, dus succes nog even! Imp: balen dat je zo misselijk bent joh. Hopelijk werken de medicijnen snel! Hier echt ziek geworden. Lig met een Noordpool outfit op de bank met drie dekens, maar nog koud. Alles doet me zeer! Balen! Had gister ook een team uitje en niemand weet nog dat ik zwanger ben. Dus maar verzonnen dat ik aan de antibiotica zit. En met eten hadden we een menu, dus verrassing als hoofdgerecht. De twee andere zwangere konden zeggen dat ze zwanger waren, maar ik kon dus niets door geven.. Kreeg ik hertenbiefstuk, medium. Heb maar verkondigd dat ik niet zo van wild hou! En als toetje, uiteraard: choco mousse! Echt verschrikkelijk! Kan niet wachten tot ik het tegen iedereen kan zeggen.
Nichelle, spannend, kan nog alle kanten op! Emma, dat zou natuurlijk wel het mooiste zijn, zonder er al teveel mee bezig te zijn geweest toch zwanger raken! Anna, oei, beterschap! Haha sorry, ik moest wel even lachen om die hertenbiefstuk, je schrijft het grappig. Wanneer ben je ongeveer van plan te vertellen van je zwangerschap? Imp, hopelijk werkt het ja! Heb jij het al ,iemand verteld? Hier rustig. Wel een grote natte kledderboel met die gesmolten sneeuw, ziet er heel smerig uit, dus blijf lekker binnen! Deze week ga ik op de lege slaapkamer behang trekken, alles n de grondverf zetten en dan bedenken wat ik erop wil hebben voor de toekomstige kinderkamer. Beetje om kosten te spreiden.
@Anna: Nogmaals beterschap! Nooit bij nagedacht dat je ook al geen choco mousse mag...Ze zeggen dat het allemaal wel meevalt mee ik vind nog best wel veel dingen die ik niet mag nu...Maar ik doe het graag hoor... @Pip: Nog aan niemand verteld, manlief wil wachten tot we 12 weken zwanger zijn. Ik had vanochtend echt zoiets van: "Ik voel me zo beroerd, laat me het aan iemand vertellen (ouders ofzo, kunnen ze even een uurtje helpen in het huishouden)...maar nee zegt manlief: "Je hebt gewoon de griep" Verder hier nu bandjes van seaband om....en ik eet! Tenminste ik at wel crackers enzo...maar nu weer heuse pistoletten! Ik ben weer blij ...Zat al helemaal in de stress over het werk morgen maar als ik me zo voel valt het wel wat mee...En voor de zekerheid ook nog tabletjes gekocht...
Pip89, leuk alles opknappen! Zou geweldig zijn als je binnenkort echt een mooi kamertje van mag maken! Wanneer is je NOD? Imp, wat fijn dat de bandjes helpen. Hopelijk heb je er in combi met de tabletten echt weinig last meer van. Inderdaad makkelijker op werk als je niet telkens naar de wc moet! Hier nog steeds grieperig, bedankt voor alle beterschapswensen. Heb nog niet veel gegeten, maar heb nog wel wat reserves! Wat betreft de hertenbiefstuk, tjaa.. voelde me wel echt shit hoor. Heb een paar hapjes genomen, maar toch maar laten liggen. En de choco mousse, die kan met rauwe eieren gemaakt zijn. Dus ja, liever het zekere voor het onzekere. We willen volgend weekend aan onze (schoon-)ouders vertellen. En dan de week er na op de 8e, heb 7 feb m'n intake bij de VK, aan m'n vriendinnen! Toevallig een etentje bij mij thuis. Op werk vertel ik het pas als ik een echo heb gehad, maar die heb ik nog niet ingepland staan. Dus nog een twee/drietal weken wachten. Nou, ik duik lekker m'n bedje in. Weer een lang verhaal! Slaap lekker!
Zoooo, ik ben helemaal hyper. Verloskundige belde om een afspraak te maken...Over 3 weken pas hoor. Dus het duurt nog even. Verder blijken die tabletten best vies te zijn. Maar het bandje lijkt te werken. De scherpe kantjes gaan wat van de misselijkheid af. Ik vind het wel moeilijk op mijn werk. Ik moet vaak eten ivm misselijkheid maar dat is lastig. Naja en de toilet bezoek ik sowieso wel vaak hoor, maar dan om te plassen... @Pip: ik heb in mijn hoofd het hele kamertje al ingericht...jij al ideeen? Verder vind ik het best moeilijk om stil te houden. Ik wil het gewoon vertellen, ook omdat ik niet fit ben. Verder vandaag op mijn werk vroegen ze alweer of ik zwanger ben. Ik heb ze maar eens boos toegesproken, ze vragen het nogal vaak en ik was het zat... Maar manlief wil echt eerst een goede echo zien dus sowieso nog 3.5 week wachten met vertellen...
Jaa, Imp, ik mag ook pas over een week naar de VK, dan eerst intake. Maar hoop dat ik dan ook al een hartje kan horen. En dan moet ik de echo nog inplannen. Ga ze van de week nog maar even bellen, want weet ook niet meer wat ik allemaal mee moet nemen, haha. Fijn dat je misselijkheid minder is geworden. Ideaal die bandjes zeg! Wat betreft het kamertje, ben er ook al wel een beetje mee bezig. We hebben net een nieuw huis gekocht, dus zit alle kamers in te delen natuurlijk! Wij gaan het dit weekend aan onze ouders vertellen. Dan hebben we nog geen echo of hartje gehoord, maar stel dat het nu nog mis gaat, dan gaan we dat ook vertellen. Dus liever nu samen de blijdschap vieren, dan eventueel straks alleen het verdriet! Vind het wel heel spannend om te vertellen hoor, zit nog allerlei manieren te bedenken, maar weet niets leuks. En inderdaad, het liefst schreeuw ik het van alle daken, maar toch nog even wachten. Hopelijk kunnen onze ouders het nog 2/3 weken stil houden! Hier verder nog steeds ziek op bed, dus beetje balen. Ben ook wat afgevallen en wat koorts, dus even in de gaten houden. Kan nu gelukkig wel lekker bijslapen, want ben me toch moe!
Bij mij doen ze intake en echo allebei bij de eerste afspraak... Misselijkheid gaat vandaag ineens heel goed, vannacht ook niet wakker geweest enzo...Ga er haast rare dingen van denken... Ik ging leuke manieren bedenken om het ouders en schoonouders te vertellen... zegt manlief: "Waarom moet je ze iets geven erbij, wij zijn toch zwanger, ze horen ons iets te geven... " Dus dan maar alleen een echo foto ...