@pip89 nee nog steeds geen ongi in zicht. Tsja.. Ik vraag het me ook wel eens af. Heb nog niet zo lang een nieuwe baan en denk ook vaak, als ik nu zwanger word/ben dan mis ik dit project en dit project en ook dit project, dingen waarbij ik "onmisbaar" ben. Maar zwanger worden komt nooit helemaal goed uit en het komt ook altijd goed!(dat is wat m'n moeder zegt) dus over dat stukje zou ik me niet zo druk maken. Gewoon positief blijven denken en tegen jezelf zeggen dat alles goedkomt! Dat werkt bij mij meestal wel!
@pip89 en ik heb ook een hele andere studie gedaan als de baan die ik nu heb. Er zijn maar weinig mensen die ik ken die nog steeds doen waarvoor ze hebben gestudeerd, dus ook dat moet goedkomen!
De laatste paar dagen ben ik zo licht ontvlambaar, heb ik golven van misselijkheid en ben ik steeds erg moe. Is het de griep nog steeds? Of word ik nu dan eindelijk ongsteld? Mmm... ik wist het niet. Heb mijn zus vanavond gebeld of dat het nut had om nog een test te doen aangezien hij maandag negatief was. Haar antwoord was, doe maar wel dan heb je iig rust als je ziet dat hij negatief is. zie hier het resultaat.... http://farm9.staticflickr.com/8247/8454083012_091f80f05a.jpg Ik denk meiden dat hier een klein wonder gebeurt is! Met PCOS zonder hulp zwanger na drie rondes proberen! Wow, wat bijzonder is dit zeg! Ik weet dat het lijntje nog erg licht is en dat er nog van alles mis kan gaan (kans op miskraam is groter bij PCOS) maar wij gaan al stilletjes genieten. Het feit dat dit bewijst dat ik zwanger KAN worden vind ik al heel bijzonder!
emma, WAUW! Ik had al een vermoeden, haha Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten samen met je man en wat ben je gezegend dat het zo snel gelukt is! Fantastisch!
Hoi dames, zou ik hier ook mogen mee kletsen? Wij zijn vanaf november aan het proberen voor een 1e kindje. Zijn pas getrouwd, in jan van dit jaar. Ben wel al enige tijd van de pil af, 2 jaar ong. Maar altijd geklust met condoom. Mijn cyclus is erg regelmatig, 28 dagen soms een uitschieter van 35. Maar dat is maar heel weinig. Zit nu op 4 dpo en helemaal nergens last van! Groetjes wondertjeinmaak
Wauw! Wat een mooi wonder zeg! Wat fijn voor jullie! Ik hoop voor jullie dat alles goed blijft gaan. Ga lekker genieten van jullie groeiende wondertje!!
Wauw Emma.. Ik kan jou volgens mij feliciteren!!! GEFELICITEERD!!! Super joh!!! Ga genieten en niet teveel nadenken dat het mis kan gaan.. Dat kan natuurlijk altijd maar wees blij!!! @pip.. Mijn voorgevoel zegt dat ik ongesteld ga worden ik weet 99% zeker.. Ik zeg alvast op naar ronde 4!!
Welkom Wontertjeinmaak! Leuk dat je met ons mee komt kletsen. Laura, neeee ik duim voor je! En anders zitten we samen in ronde 4 Maar daar ga ik nog niet vanuit. Geen bloed is moed.
dankje wel dames! laura, hopelijk komt het bloed niet, ga voor je duimen hoor! Toch wel fijn om ook met dames te kunnen kletsen die rond dezelfde tijd zijn begonnen voor een wondertje.
Even een update.. Morgen zou ik ongesteld moeten worden.. Heb momenteel alleen iets gevoelige (.)(.).. Heb Verder geen krampen in mijn buik.. Had ik vorige week wel.. Heb normaal altijd steekjes, krampen voordat ik ongesteld moet worden en normaal heb ik geen afscheiding en nu is het erg waterig beneden (sorry) en wat mij ook op viel.. Normaal heb ik vaak last van hoofdpijn.. En deze maand helemaal niet gehad!! Ik hoop dat dit allemaal een goed teken is!! Duimen jullie mee??? Fijn weekend!!!!
Laura, wat spannend! Hopelijk wordt je niet ongesteld! Hier, rustig weekend. Carnaval is losgebarsten, dus overal op straat een hoop te zien, erg gezellig. Doe er zelf niet aan mee, maar toch is het een gezellige boel hier.
Laura ik duim met je mee. Spannend hoor, wanneer ga je testen? Hier vanavond een feestje veel zin in.
Ow gezellig! Ik zit hier maar weer alleen op de bank wachtend tot manlief weer thuis is, heb ook wel weer is zin een feestje. Andere dames nog wel leuke weekend plannen?
Als ik morgen niet ongesteld ben, ga ik testen.. Spannend!!!! Het kan natuurlijk zijn dat deze maand mijn cyclus langer is, geen idee.. Wij Houden vanavond tv avond.. Weg zwijmelen bij all you need is love.. Morgen op kraambezoek bij een collega..
Oh Laura wat spannend! Ook ik ga duimen voor je. Ik hoop op een mooie positieve test voor je meis! Hier lekker rustig aan gedaan vandaag. Manlief had gisteravond een feest van z'n werk en was pas om half drie vannacht thuis. Verder ben ik sinds gisteren regelmatig goed misselijk en ben ik ook erg moe. Lekker rustig aan doen dus. Morgen langs bij schoonouders en m'n uithoudingsvermogen testen, ik moet en zal m'n smoel houden haha