@Imp, dankjewel! Wat vervelend dat je je zo sipjes voelt door de kwaaltjes. Ik hoop dat je je snel beter voelt en lekker kan genieten van je zwangerschap! Ik heb af en toe ook ontzettend last van wat mijn man 'hor-monsters' noemt... dan word ik ineens onredelijk boos of begin ik uit het niets keihard te huilen (vanmiddag nog...). Nou ja... we weten waar het vandaan komt @Nichelle, oh dat klinkt allemaal heel erg als goede tekens! Ga duimen voor je dat je een positieve test hebt! Ik heb mijn eerste test gewoon met middag urine gedaan en toen kon je ook een duidelijk streepje zien al. Volgende dag met ochtend urine en toen knalde hij er af, geen twijfel over mogelijk. Dus ik zou als ik jou was gewoon morgen middag de test doen als je niet kan wachten. @Pip89, het is erg moeilijk om mijn mond te houden haha Mijn zus weet het wel al (die spoorde me ook aan om toch maar te testen) en die sprong een gat in de lucht, ze is echt super blij voor ons. We gaan het wel binnenkort aan mijn schoonouders vertellen, we zijn erg close met hun en het voelt niet goed om het niet te delen met ze. We gaan toevallig van de week met ze uit eten dus dat komt mooi uit! Verder willen we het wel nog voor ons houden tot we de echo hebben gehad op 5 maart. Succes met je tweede gesprek vrijdag, ik hoop dat je aangenomen word!
Ja manlief is woensdag ook vrij dus vind het wel fijn om te doen als hij er ook is. Dus hoop dat ik het volhoudt Lijkt mij ook moeilijk om niks te zeggen hoor!
Daar ben ik ook weer.. Kwam pas tien uur thuis van mijn werk.. Had gesprekken.. En heb alles weer bijgelezen... Ik dacht gisteren.. Morgenochtend word ik rood wakker maar helemaal niks ik dacht nou dan word ik het in de loop van de dag, maar nee.. Telkens naar de wc rennen om te kijken en dan weer niks.. En nu ga ik zo naar bed en dan zal het er morgenochtend wel Wel last gehad van steekjes in mijn onderbuik.. Uitgestraald naar mijn liezen/benen.. Dat ik dacht nu ben ik ongesteld maar nee.. Klinkt dit bekend voor de zwangeren onder ons??? Trusten!! Xxxxx Ps als ik morgenochtend vroeg rond half acht niks laat weten, ben ik nog niet ongesteld.. Spannend!!!!!!
Ik heb flink wat gerommel en steekjes gehad in mijn onderbuik die alle kanten op uitstraalde. Het lijkt om menstruatie kramp maar dan net iets anders zeg maar. Vandaag niet zo veel last van gehad gelukkig maar het kan dus wel. Ik vind het spannend voor je meis, ik ga duimen! @Nichelle, oooh ik snap dat je manlief er bij wilt hebben! Ik had manlief er ook bij en dat was wel erg fijn. Nog even volhouden dus haha
Afgelopen weekend begin ik gewoon ineens keihard te huilen. Het lukte allemaal even niet, normaal ben ik dan wel gefrustreerd maar ik kwam nu helemaal niet meer bij... Dus manlief zegt heel schattig: "Is dit nu je eerste hormoon-huilbui...:
Ik had steekjes in mijn onderbuik. Maar dit had ik ook toen ik ongesteld werd. Het verschil zat het er bij mij in dat ik bij ongesteldheid steekjes had aan de zijkanten van mijn buik, daar waar ik denk dat mijn eierstokken zitten. En bij zwangerschap ook echt meer in het midden.
@Nichelle: succes met testen morgen. @Pip: succes met je 2e gesprek! @Hier: Toch wel fijn om weer even met jullie te kunnen kletsen... Ik heb met 2 dagen ziek gemeld. Ik merk wel dat dit helpt. Ik was total loss elke avond, nu kon ik gisteravond zowaar pas om 9 uur naar bed ipv 7 uur. Verder goed gesprek met manlief gehad over wanneer en hoe we het nu gaan vertellen aan iedereen... Scheelt ook wel, het zat me omhoog. Ik heb het gevoel dat iedereen het aan me ziet doordat ik niet fit ben. En al 3 weken de griep hebben gaat ook wat opvallen he... En de echo komt steeds wat dichterbij...Nog maar een week en een dag...
Oh, ik schrik me net toch helemaal kapot?! Zit lekker lui te zijn op de bank in m'n pjama gaat de bel, postbode voor de deur. Groot zwaar pakket voor mij. Had niks besteld en het was van het Erasmus ziekenhuis waar ik nog nooit geweest ben dus snapte er helemaal niks van. Maak ik het open ziet er een onwijs mooi en interessant boek in "Gezond Zwanger Worden, van kinderwens tot kraambed" van Eric Steegers & Anjo Geluk. Er zat geen briefje of niks bij, tot ik het boek open deed. Zit er een klein kaartje in "Bedankt voor het invullen van de evaluatie." Van slimmerzwanger.nl, dat is een website waar je tips krijgt over gezonder eten als je zwanger bent of wilt worden waar ik al een paar maandjes aan mee doe. Ben echt helemaal overdonderd! Link naar het boek: bol.com | Gezond zwanger worden, Anjo Geluk & Eric A.P. Steegers | Boeken
emmaleigh wat gaaf, zal zo eens bij de link kijken. Toch een leuke verassing. imp nog een week tot aan de echo, spannend.
Emma, wow gaaf zeg! Dat komt nu goed van pas En wat leuk dat ze er zoveel moeite in stoppen, tof! Imp, lekker dat je 2 dagen bij kan komen. En al bijna een echo Hoor je dan ook het hartje al kloppen? haha, 3 weken griep, dan vermoeden ze wel iets ja Spannend dat jullie nu weten wanneer jullie het gaan vertellen. Ik denk dat ik echt niet lang mijn mond kan houden tegen bijvoorbeeld mijn ouders, haha. Ik vrees dat ze het gewoon aan me kunnen gaan zien. Mijn pa prikt altijd overal doorheen. nou ja, ik denk dat ik het hen met 8 weken wel zou vertellen. Maar de rest mag mooi wachten tot 12 weken, als ik dat volhou. spannend laura!! Nog niet ongesteld dus? Fingers crossed! Nichelle, hoe gaat het vandaag? Spannend, morgen testen! wondertjeinmaak, hoe is het met jou? Geweldig die hormonen verhalen!! Plotseling huilen of geïrriteerd zijn, haha. Wat is er toch veel aan de hand in je lichaam!! Lijkt me grappig en soms vervelend, maar vooral geweldig om allemaal te mogen voelen en meemaken! Soms kan ik gewoon niet wachten Man en ik waren zaterdag even bij de ikea, daar wonen we praktisch naast, dus het is te verleidelijk, haha Maar goed, ik heb daar een leuke ladekast gezien die ik graag als commode wil gaan gebruiken, tezijnertijd. Helemaal niet zo duur en super praktisch. 8 grote lades, alles past er in. Ben er gewoon nu al teveel mee bezig zwangeren onder ons, hebben jullie al dingetjes gekocht?
Hier gaat het wel. Vandaag erg moe dus lekker lang geslapen en een raar gevoel, kan niet echt omschrijven wat het is. Verder niet echt zwangerschapkwaaltjes. Afwachten maar hihi. Oh ik zou ook hormoonverhalen willen vertellen hihi. Kinderkamer wil mijn man zelf proberen te maken, ik weet wat ik wil en hij gaat het maken hihi. Nu afwachten of hij het ook echt gaat doen.
@Emma: leuke verrassing zeg! @Pip: Ja als het goed is horen/zien we het hartje kloppen...anders is er iets mis... Hier nog niks gekocht. Ik wil wachten tot 12 weken, ben bang dat het nog mis kan gaan. Wel al een aantal dingen bedacht natuurlijk die ik graag wil... Ben al lekker aan het kijken op websites enzo...
Wat leuk zeg! Ik doe daar ook aan mee. Vind het wel interessant, maar nu voor jou wel extra leuk dat je een kadootje krijgt
Zo weer helemaal bijgelezen. Hier weer heel moe en moet tot 8 uur vanavond nog vergaderen. Een collega van m'n vroeg vandaag of ik zwanger was. Omdat ik zo misselijk ben en zo moe enzo. Maar gezegd dat het onwaarschijnlijk lijkt. Schrok er wel een beetje van! @imp spannend hoor nog een weekje tot de echo!
Ook ik heb alles weer bijgelezen.. Ik ben nog steeds niet ongesteld!!!! Er kan nog van alles gebeuren natuurlijk.. Ik denk de hele tijd.. Ik heb vast een langere cyclus deze ronde.. vreselijk deze dagen zeg @nichelle.. Succes met testen..! Hopelijk goed nieuws!! @emma.. Super leuk cadeau zeg! Gebeurt helaas niet vaak meer.. Als de test eerst omo wit is, wanneer kan die dan positief zijn? Zit nu op dag 29.. Kan nog van alles gebeuren natuurlijk!!