laura dat is lastig te zeggen, hangt af van hoelang de cyclus is. Weet je wanneer je ei is geweest? Kan ook zijn dat je nog aan het ontpillen bent.
Zoo.. ook ik reageer weer een keer!! Sorrryy, sorry, veel te lang niets van me laten horen! Ten eerste: emma gefeliciteerd!!! Super johh! En Nichelle en Laura, spannend hoor! Hoop dat jullie ook een hele mooie positieve test krijgen morgen! Je 'klachten' klinken mij wel bekend in de oren hoor. En mijn eerste test was ook wit, twee dagen later ineens super positief! Dus tjaa, kan alle kanten op. Hier verder alles prima. Ben erg moe en af en toe (zoals nu) ontzettend misselijk. Hoef gelukkig niet over te geven, maar je voelt je zo beroerd. We hebben vorige week de intake gehad en toen ook aan onze ouders verteld. Inmiddels ook aan mijn vriendinnen en de meeste familie. Zijn aardig close, dus mocht er nog iets mis gaan, dan wil ik ook die steun van ze. Ga het waarschijnlijk morgen op werk vertellen. Dan hebben we volgende week vrijdag (nog 10 nachtjes..) de echo en dan mag de hele wereld het weten! Ben zo benieuwd naar de echo, om te zien of er uberhaupt wel iets gebeurd. Zo raar! Nou, was weer kort ego berichtje! Blijf jullie nu weer goed volgen en hoop op twee mooie testen morgen! Slaap lekker..
Ooooh meis wat fijn!!! Gefeliciteerd!!!! *doet een ronde dansje* Ik ben zo blij voor je! Ga der lekker van genieten zou ik zeggen!
Ja dat wil ik ook zo gaan doen, heb alleen een probleem dat ik niet weet hoelang ik zwanger ben xD! Moet ik m'n nod dag aanhouden of niet?
@Anna, Dankjewel! Wat lijkt me dat heerlijk als je het eindelijk aan iedereen kan vertellen, ik kijk daar zo naar uit. Wij gaan het mijn schoonouders waarschijnlijk dit weekend al vertellen, vind het echt heel erg spannend! Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren, want mijn schoonmoeder had nog niet zo lang geleden nog de opmerking gemaakt "Zullen jullie niet eerst eens aan jezelf gaan denken voor je aan een kleintje begint?" We zijn namelijk net vorig jaar in t voorjaar getrouwd, ik ben nog jong (23, bijna 24) en iedereen verwacht dat we nog even zouden wachten. Mja... voelde voor ons niet goed om te wachten? Maar ben wel heel erg bang voor een 'negatieve' reactie zeg maar... ook al weet ik ergens wel dat dat onzin is. @Wondertjeindemaak, weet je al wanneer je gaat testen? Ga je een vroege test doen of echt wachten tot je nod? @Lauraw, ik zou over drie dagen nog een keer testen met ochtend urine, geef het even de tijd. @Pip, nog niks gekocht maar we hadden al eerder wat kleine dingetjes (kleertjes, knuffeltjes) gehaald. Wel al flink in discussie welke kleur kinderwagen we willen Manlief wil een knal rode (vind tie 'een lekker fris kleurtje') en ik wil het liefst een grijze of een zwarte. Vind rood wel erg heftig namelijk... We nemen de Maxi Cosi Mura Plus trouwens hier... Gisteren de hele dag dood moe geweest, kreeg niks voor mekaar behalve een wasje draaien. Gisteravond naar een verjaardag en toen voelde ik me gelukkig een stuk beter dus dat was wel gezellig. Maar vandaag ben ik weer dood op. Wou graag lopend boodschappen gaan doen maar weet niet of dat gaat lukken, ben bek af. Fietsen zie ik ook niet echt zitten en manlief heeft de auto bij zich, eens even kijken hoe we dit gaat oplossen. Misselijkheid valt gelukkig wel mee, alleen nog steeds bijna geen eetlust.
emmaleigh hoop voor je dat schoonouders positief reageren. Maar denk het wel hoor. Hoe willen jullie het gaan vertellen. Wij pas echt na NOD gaan testen.
Nichelle: gefeliciteerd!!! Super joh!! Emma: hopelijk zijn ze positief! Wij zijn iets ouder, maar ook net 4 maanden getrouwd. Dus ook best snel allemaal. Maar uiteindelijk reageerde iedereen positief! Gewoon lekker samen met je man van gaan genieten, laat de rest maar! Makkelijker gezegd dan gedaan.. I know! Maar wondertjeinmaak: nog 5 dagen wachten dus! Spannend!!!
Wij hebben ook nog niets gekocht trouwens! Even de echo afwachten! En m'n ouders betalen de kinderwagen. We nemen waarschijnlijk de Joolz Earth Edition! Zo mooi!
We gaan uit eten met ze van het weekend (was al geplanned) en dan willen we het ze vertellen. Weet nog niet precies hoe. Wil het niet 'gewoon zeggen'. Mijn man kan ontzettend de clown uithangen (hij heeft adhd ....) en heeft al eens vaker in een hypere bui eruit geflapt "We krijgen een kleintje!!" als 'geintje' dus ik denk dat als we het gewoon zouden zeggen ze het niet zouden geloven. Hij heeft namelijk ook voordat we verloofd waren tig kreeg van de daken geroepen dat we gingen trouwen en toen we eenmaal vertelde dat we verloofd waren kregen we een "Jaja.... oh meen je het serieus? Oh wat leuk!" en dat zou ik beetje jammer vinden als dat met de zwangerschap gebeurt zeg maar... Ik heb heel veel ideetjes opgezocht en wij vinden het gedichtje "We hebben groot nieuws, ook al is het nu nog klein, vanaf oktober zullen wij met z'n drietjes zijn." heel erg leuk. Misschien dat we (omdat we uit eten gaan) een klein bordje en bestek setje geven met een kaartje waar het gedichtje op staat, kijken hoe lang het duurt voordat de hint valt. Het oorspronkelijke idee was ze het 'Mijn kleinkind' boekje van Pauline Oud geven, want ik weet zeker dat mijn schoonmoeder dat fantastisch zou vinden. Maar manlief vind 5/6 weken veels te vroeg om dat al te geven, die wilt wachten tot we voorbij 12 weken zijn voor we dat boekje geven.
Dat boekje vind ik idd ook een super idee! Alleen zou oma er veel mee doen? Ik heb een schoonzus die heeft het boekje ook gegeven aan mijn schoonmoeder en die deed er zeer weinig mee!! ZE zei dat ze het leuk vond maar nu ligt het boekje ergens te verstoffen. Dus dat hoe ik al niet te doen Besteksetje is ook een super idee.
Mijn man is er van overtuigd dat z'n moeder het fantastisch zou vinden en dat ze het ook echt heel fanatiek gaat invullen, maar zo'n boekje kan natuurlijk altijd ook nog later in de zwangerschap of als die kleine er al is. Denk dat we maar voor het bestek setje gaan, past ook wel zo leuk bij het etentje, toch?
Nichelle!! WOOOOW! dus toch gefeliciteerd! Emma, leuk dat jullie het gaan vertellen! Ik snap je angst voor de reactie wel ergens. Hier heb ik schoonouders die op onze trouwdag (bijna 2 jaar geleden) zeiden tegen mijn man: 'doe je het aub rustig aan?' (ze dachten dat we direct op kinderen over zouden gaan..... En nu hebben ze laatst gezegd dat het toch veel te vroeg is voor kinderen, haha, omdat ik nog een opleiding doe en ook werk. In hun hoofd kan er maar 1 ding tegelijk. dus hun reactie...geen idee...maar ze zullen het even moeten verwerken gok ik. Maar komt helemaal goed uiteindelijk hoor En heel leuk idee dat bordje en bestek! en ook een leuk gedichtje, ga ik ook even onthouden. Anna, ja he, de joolz!! wowie. Ik wil heel graag de joolz day 2013 in het rood met een zilver frame. En anders de maxi cosi mura 4, in het rood of zwart. alleen, wat een bedragen! Ik kijk er als het zover is, eerst even voor op marktplaats. Als ik een baan krijg vrijdag dan ga ik wel sparen voor een nieuwe wagen trouwens. Hier nog niet zoveel gekocht, eigelijk helemaal niks. Ben wel bezig met een kamertje verven en behangen, maar dat is meer omdat ik nu tijdelijk zonder werk thuis zit en graag wat om handen heb. En ook om de kosten te verspreiden. Maar ik denk wel dat zodra ik zwanger ben, alle remmen los gaan Dat boekje is erg leuk trouwens van Pauline Oud. Heb die een keer cadeau gedaan aan een collega, zij kreeg een versie die ze zelf in kon vullen tijdens de zwangerschap en het eerste jaar geloof ik. Ik denk dat ik er ook een voor mijn moeder zou kopen, die heeft een boekjes-tik. Ik zit trouwens te denken, volgens mij is bijna iedereen in dit topic nu zwanger!? Dat is snel gegaan!
Mijn moeder zou het ook wel invullen denk ik. Maar zou het niet geven. Wil het zelf wel heel graag doen. Hoeveel zijn er hier al zwanger en is er ook een soort van lijstje? Hopelijk mogen wij ook snel aan sluiten.
Wauw Nichelle! Super!!! Gefeliciteerd meid!! Eindelijk positief getest!! Ik ben vandaag erg down.. Vanochtend nog geen bloed.. Nu ook nog niet, maar in mijn afscheiding zit wel een kleur.. Begin ook hoofdpijn te krijgen en mijn buik zeurt.. Ik weet zeker dat ik morgen helder bloed zal hebben.. Het is niet anders.. Ben mij al psychisch aan het voorbereiden dat ik gewoon ongesteld word en dat ik dus naar ronde 4 ga.. Helaas.. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Maar ben wel onwijs chaggo.. Toch moet je er altijd rekening mee houden dat je ongesteld wordt, maar het is toch *** als het echt zo is.. Ik baal en dan gaan we vanavond ook nog eens naar een vriendin die maandag haar 20 weken echo heeft gehad.. Pffff.. Trek ik niet maar ik kan mij groot houden.. Komt goed.. Het is niet het einde van de wereld.. Sorry dat ik zo depri doe, voel mij gewoon zo.. Sorry!